![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Jeg har vært ute i registret rengjøring programmer og jeg lurte på om noen kan gi meg noen råd om hvor godt de fungerer før jeg bruker penger til å kjøpe ett. Her er link for den som im se på, hvis noen kunne hjelpe meg som ville være kjempebra! http://dacure.regfix.hop.clickbank.net/ Takk DC |
|
| |||
| |||
| IKKE dra dit !!!!!!!!!!!!!!: D sorry didnt betyr å rope:) som en techie venn av meg sa at du kan like godt ta en hammer til din PC |
|
| |||
| |||
| Takk for svar! I wont bry med slike programmer lenger:) |
|
| |||
| |||
| Ærlig de er ikke verdt pengene Det vil ikke nytte for opprydding registret Hvis du kjører XP det gjør en ganske god jobb med å holde det sorteres |
|
| |||
| |||
| helt enig med BM ....:) bare registret app jeg bruker kalles ntregopt ..... det ikke berører noen av registret, er det bare går gjennom og komprimerer den, fjerne all den tomme mellomrom mellom tastene som er lagt til eller slettet over tid. Det bedret min støvel opp tid etter ca 30 sekunder. Men så langt som faktisk registret rengjøring går som må gjøres for hånd, og av noen som er opplært til det. Å bruke penger på en bare kaste dem bort. Er det en spesiell grunn til at du er bekymret for registret? takk v |
|
| |||
| |||
| frivareverktøyet ccleaner er hyggelig og trygt. |
|
| |||
| |||
| Kun hvis du ikke bruker fikse problemer kategorien: p |
|
| |||
| |||
| y did u ansikt problemer? jeg aldri har på XP eller Vista. |
|
| |||
| |||
| Ikke meg, men jeg har sett CCleaner gjengi en PC unyttig: D Jeg bruker den nå og igjen, men foretrekker ATF renere |
|
| |||
| |||
| ditto. CCleaner faktisk berører og manipulerer registret, mens ATF ikke. Som jeg hvorfor jeg foretrekker ATF og hvorfor CCleaner har mulighet, om enn fjern, for å gjøre en fin dyrt Paperweight ut av maskinen. :) |