mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Fjernelse AntiSpyware Fjernelse Progams

Reply

Thread Tools
Old 21 December 2007, 14:14
Medlem Gruppen

Default Fjernelse AntiSpyware Fjernelse Progams

God aften, jeg spekulerer på, om nogen kunne hjælpe. Jeg har for nylig fjernet en trojansk hest ved hjælp af EVILFANTASY men ikke været i stand til at fjerne den faktiske redskaber, som fjerner trojan og spyware i første omgang.

Jeg har i øjeblikket installeret på computeren:

Superantispyware
Ccombofix
SDFix
ATF cleaner

Forsøgt downloadet "Oldtimer - Moveit" for at fjerne de ovennævnte, men det ville ikke hente på grund af en system32 fejl.

Mange tak
Chris
Old 21 December 2007, 19:45
Bandlyst Gruppen

Har du prøvet at afinstallere fra uninstall menuen i kontrolpanelet? Det ville være en god begyndelse. Så gå til den mappe, programmerne er i og søger efter en afinstallationsprogrammet. Efter at en god gammeldags TweakUI-programmet kan bidrage til at løse dit problem. Som for din download. Sørg for, at hente var vellykket, og at du har hentet den nyeste version, og at det er i virkeligheden en win32 eksekverbar.
Old 22 December 2007, 04:47
Medlem Gruppen

Tak Dice, har de faktisk ikke vises i kontrolpanelet Tilføj / fjern program område, og så der er selvfølgelig en anden måde at slippe af med dem

En TweakUI program? Aldrig hørt om det før, men jeg vil gøre en søgning.
Det proeblem er download lykkedes ikke for en eller anden grund!
Alt andet jeg har forsøgt downloadet jeg har ikke haft et problem med
Old 22 December 2007, 04:59
Bandlyst Gruppen

Som jeg sagde, at der måske også være en afinstallere eksekverbar i programmets mappe.
og jeg tror tweakxp er en god tweaking-program.
Så er der den lille mulighed for, at programmet ikke nødvendigt at afinstallere og bare brug for en god slette boot spark til papirkurven
Old 22 December 2007, 05:11
Medlem Gruppen

Jeg kontrollerede det, og der var desværre ikke, er der nogen måde jeg kan flaget denne tråd, så en admin kan se på det? Eller skal jeg bare håbe, at de gør? Jeg har kun tiltrådte for nylig.
Old 22 December 2007, 05:21
Bandlyst Gruppen

De mere end sandsynligt har kigget på det og bare ikke svare
Old 22 December 2007, 05:37
Medlem Gruppen

No worries, selvfølgelig er det ikke en stor ting, så jeg har flyttet skrivebordet genveje til en mappe i mine dokumenter, på denne måde ingen skal gå klikke!
Old 22 December 2007, 15:19
Donor-Gruppen

vil du ikke slette filerne i mappen Programmer under navnet og derefter slette den indskrive nøgler?
derefter igen at kunne være den dummeste idé nogensinde?
im ikke sikker

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 23 December 2007, 11:56
Medlem Gruppen

Dice14u blev forbudt?
Lidt af et chok, jeg formoder det var at gøre med fejl
Old 26 December 2007, 17:59
Redaktør Gruppen

Undskyld jeg har været væk et par dage. Hvis hjælp er stadig behov for bare lade mig vide, og vi vil grave i, og se, hvad vi kan gøre. Lad mig vide, hvilke programmer du forsøger at fjerne.

EF.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg kan ikke opdatere antivirus og antispyware midnight11 Virus, Spyware & Sikkerhed 3 26 oktober 2009 09:37
Anitspyware 2009 MS antispyware handicappede billeder charlieM Virus, Spyware & Sikkerhed 18 7 januar 2009 13:22
Antispyware log stephencastellani Virus, Spyware & Sikkerhed 1 7 marts 2008 16:04
Skal jeg bruge på adgang antispyware? runoades Virus, Spyware & Sikkerhed 1 13 februar 2008 16:09
SWS AntiSpyware Virus Removal connolly269 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 4 december 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.