![]() |
|
| |||
| |||
| God aften, jeg spekulerer på, om nogen kunne hjælpe. Jeg har for nylig fjernet en trojansk hest ved hjælp af EVILFANTASY men ikke været i stand til at fjerne den faktiske redskaber, som fjerner trojan og spyware i første omgang. Jeg har i øjeblikket installeret på computeren: Superantispyware Ccombofix SDFix ATF cleaner Forsøgt downloadet "Oldtimer - Moveit" for at fjerne de ovennævnte, men det ville ikke hente på grund af en system32 fejl. Mange tak Chris |
|
| |||
| |||
| Har du prøvet at afinstallere fra uninstall menuen i kontrolpanelet? Det ville være en god begyndelse. Så gå til den mappe, programmerne er i og søger efter en afinstallationsprogrammet. Efter at en god gammeldags TweakUI-programmet kan bidrage til at løse dit problem. Som for din download. Sørg for, at hente var vellykket, og at du har hentet den nyeste version, og at det er i virkeligheden en win32 eksekverbar. |
|
| |||
| |||
| Tak Dice, har de faktisk ikke vises i kontrolpanelet Tilføj / fjern program område, og så der er selvfølgelig en anden måde at slippe af med dem En TweakUI program? Aldrig hørt om det før, men jeg vil gøre en søgning. Det proeblem er download lykkedes ikke for en eller anden grund! Alt andet jeg har forsøgt downloadet jeg har ikke haft et problem med |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde, at der måske også være en afinstallere eksekverbar i programmets mappe. og jeg tror tweakxp er en god tweaking-program. Så er der den lille mulighed for, at programmet ikke nødvendigt at afinstallere og bare brug for en god slette boot spark til papirkurven |
|
| |||
| |||
| Jeg kontrollerede det, og der var desværre ikke, er der nogen måde jeg kan flaget denne tråd, så en admin kan se på det? Eller skal jeg bare håbe, at de gør? Jeg har kun tiltrådte for nylig. |
|
| |||
| |||
| De mere end sandsynligt har kigget på det og bare ikke svare |
|
| |||
| |||
| No worries, selvfølgelig er det ikke en stor ting, så jeg har flyttet skrivebordet genveje til en mappe i mine dokumenter, på denne måde ingen skal gå klikke! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vil du ikke slette filerne i mappen Programmer under navnet og derefter slette den indskrive nøgler?
| |||
| |||
| Dice14u blev forbudt? Lidt af et chok, jeg formoder det var at gøre med fejl |
|
| |||
| |||
| Undskyld jeg har været væk et par dage. Hvis hjælp er stadig behov for bare lade mig vide, og vi vil grave i, og se, hvad vi kan gøre. Lad mig vide, hvilke programmer du forsøger at fjerne. EF. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg kan ikke opdatere antivirus og antispyware | midnight11 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 26 oktober 2009 09:37 |
| Anitspyware 2009 MS antispyware handicappede billeder | charlieM | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 7 januar 2009 13:22 |
| Antispyware log | stephencastellani | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 7 marts 2008 16:04 |
| Skal jeg bruge på adgang antispyware? | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 13 februar 2008 16:09 |
| SWS AntiSpyware Virus Removal | connolly269 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 4 december 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |