vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Poistaminen AntiSpyware Muuttokulut Progams

Reply

Thread Tools
Old 21 joulukuu 2007, 14:14
Jäsen

Hyvää iltaa, ihmettelen, jos joku voisi auttaa. Olen äskettäin poistettu Troijan hevosen avulla EVILFANTASY mutta ei voinut poistaa todellisia välineitä, jotka on poistettu troijalaisen ja vakoiluohjelmista on ensisijaisesti.

Minulla on tällä hetkellä asennettuna tietokoneeseen:

Superantispyware
Ccombofix
SDFix
ATF puhtaampia

Yritti lataaminen "Oldtimer - Moveit" poistaaksesi edellä, mutta se ei lataa johtuu siitä system32 virhe.

Paljon kiitoksia
Chris
Old 21 joulukuu 2007, 19:45
Banned ryhmän

sinä yrität poistaa siitä uninstall valikosta ohjauspaneeliin? Se olisi hyvä alku. Sitten tulee kansio ohjelmien ja hakuja varten uninstall ohjelmaa. Jälkeen, että hyvä vanhanaikaisia tweakUI ohjelma voi auttaa ratkaisemaan ongelman. Mitä lataamisessa. Varmista lataus onnistui ja että lataamasi uusin versio ja että se on itse asiassa win32 executable.
Old 22 joulukuu 2007, 04:47
Jäsen

Kiitos Dice, ne eivät oikeastaan näy ohjauspaneelin lisää poista ohjelma-alueella, joten on tietenkin toinen tapa päästä eroon niistä

A tweakUI ohjelmasta? Koskaan kuullut sitä ennen, mutta teen haun.
The proeblem on lataus ei onnistunut jostain syystä tai toisesta!
Kaikki muu Olen kokeillut lataamista Minulla ei ole ollut ongelma
Old 22 joulukuu 2007, 04:59
Banned ryhmän

Kuten sanoin, saattaa myös olla uninstall suoritustiedosto mukaan ohjelman kansioon.
ja mielestäni tweakxp on hyvä säätämistä ohjelmaan.
Sitten on hienoinen mahdollisuus, että ohjelma ei tarvitse poistamalla ja juuri on hyvä poistaa boot kick on roskakorikuvaketta
Old 22 joulukuu 2007, 05:11
Jäsen

Tarkistin, ja siellä ei valitettavasti ole millään tavalla voin lipun tämän säikeen joten admin voi katsoa sitä? Tai voin vain toivoa, että he tekevät? Olen liittyi äskettäin.
Old 22 joulukuu 2007, 05:21
Banned ryhmän

Ne yli todennäköisesti ovat tutkineet sitä ja vain ei vastannut
Old 22 joulukuu 2007, 05:37
Jäsen

Ei hätää, ilmeisesti se ei ole iso asia, joten olen muuttanut työpöydän pikakuvakkeet kansioon omat asiakirjat, tällä tavalla kukaan pitäisi mennä klikkaamalla!
Old 22 joulukuu 2007, 15:19
Rahoittajien ryhmän

ettekö olisi poistaa tiedostoja Program Files-kansiossa nimellä ja sitten poistaa rekisteriavaimet?
sitten uudestaan, että voisi olla stupidest idea koskaan?
im ole varma

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 23 joulukuu 2007, 11:56
Jäsen

Dice14u oli kielletty?
Vähän järkytys, oletan sen tekemistä väärinkäytöksistä
Old 26 joulukuu 2007, 17:59
Moderator Group

Valitettavasti olen ollut pois muutaman päivän kuluttua. Jos apua tarvitaan vielä juuri minulle, ja me kaivaa ja katso, mitä voimme tehdä. haluaisin tietää, mitä ohjelmia, joita yritetään poistaa.

EF.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.