mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Het verwijderen van AntiSpyware Doorhaling Progams

Reply

Thread Tools
Old 21 december 2007, 14:14
Lid Fractie

Default Het verwijderen van AntiSpyware Doorhaling Progams

Goede avond, Ik vraag me af of iemand kon helpen. Ik heb onlangs verwijderd een Trojaans paard met de hulp van EVILFANTASY, maar niet in staat geweest om de werkelijke instrumenten die de trojan verwijderd en spyware in de eerste plaats.

Ik heb op dit ogenblik hebben geïnstalleerd op de computer:

Superantispyware
Ccombofix
SDFix
ATF cleaner

Probeerde te downloaden "Oldtimer - Moveit" om de hierboven, maar het zou niet downloaden vanwege een system32 fout.

Many Thanks
Chris
Old 21 december 2007, 19:45
Banned Groep

Heb je verwijderen uit het menu verwijderen 'in control panel? Dat zou een goed begin. Dan ga naar de map programma's worden in en het zoeken naar een uninstall programma. Na dat een goede ouderwetse TweakUI programma kan helpen bij het oplossen van uw probleem. Wat je download. Zorg ervoor dat het downloaden is voltooid en dat u de nieuwste versie gedownload en dat het in feite een win32 executable.
Old 22 december 2007, 04:47
Lid Fractie

Dankzij Dice, dat zij niet daadwerkelijk verschijnen in het configuratiescherm toevoegen verwijderen programma en zo is er natuurlijk een andere manier om ze kwijt

Een TweakUI programma? Nooit van gehoord, maar voordat ik een zoekopdracht.
De proeblem is de download niet gelukt is om wat voor reden dan ook!
Alles heb ik geprobeerd te downloaden Ik heb geen probleem met
Old 22 december 2007, 04:59
Banned Groep

Zoals ik al zei er misschien ook een uninstall uitvoerbaar binnen de programma's map.
en ik denk tweakxp is een goed tweaken programma.
Dan is er de kleine kans dat het programma niet moeten verwijderen en alleen behoefte aan een goede verwijderen opstarten schop naar de prullenbak
Old 22 december 2007, 05:11
Lid Fractie

Ik gecontroleerd en dat was er helaas niet, is er een manier vlag deze draad dus een admin kan kijken? Of kan ik alleen maar hopen dat ze doen? Ik heb alleen trad onlangs.
Old 22 december 2007, 05:21
Banned Groep

Ze meer dan waarschijnlijk hebben gekeken naar het net en niet reageren
Old 22 december 2007, 05:37
Lid Fractie

Geen zorgen, uiteraard is het niet een groot ding, dus ik heb verplaatst het bureaublad snelkoppelingen naar een map in mijn documenten, deze manier niemand moet klikken!
Old 22 december 2007, 15:19
Donor Groep

zou u niet verwijderen van de bestanden in de map Program Files in het kader van de naam en vervolgens verwijdert u de registersleutels?
dan weer dat kan het stomste idee ooit?
im not sure

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 23 december 2007, 11:56
Lid Fractie

Dice14u werd verboden?
Wat een schok, ik neem aan dat het te maken met wangedrag
Old 26 december 2007, 17:59
Moderator Groep

Sorry dat ik zijn weg voor een paar dagen. Als hulp is nog steeds nodig laat het me weten en we zullen graven en zien wat we kunnen doen. Laat me weten wat programma's die u probeert te verwijderen.

EF.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
I Can't Update antivirus-en antispyware midnight11 Virus, spyware & Security 3 26 oktober 2009 09:37
Anitspyware 2009 MS antispyware uitgeschakeld afbeeldingen charlieM Virus, spyware & Security 18 De 7 januari 2009 13:22
Antispyware-log stephencastellani Virus, spyware & Security 1 De 7 maart 2008 16:04
Moet ik gebruiken voor toegang antispyware? runoades Virus, spyware & Security 1 13 feb 2008 16:09
SWS AntiSpyware Virusverwijderingsprogramma connolly269 Virus, spyware & Security 1 4 Dec 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.