mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Fjerne AntiSpyware fjerning Progams

Reply

Thread Tools
Old 21st Dec 2007, 14:14
Medlem Group

Default Fjerne AntiSpyware fjerning Progams

God kveld, lurer jeg på om noen kunne hjelpe. Jeg har nylig fjernet en trojansk hest ved hjelp av EVILFANTASY men ikke vært i stand til å fjerne selve verktøy som fjernet trojaneren og spionprogrammer i utgangspunktet.

Jeg har for øyeblikket er installert på datamaskinen:

Superantispyware
Ccombofix
SDFix
ATF renere

Prøvde å laste ned "Oldtimer - Moveit" for å fjerne dette, men det ville ikke laste ned på grunn av en system32 feil.

Mange takk
Chris
Old 21st Dec 2007, 19:45
Banned Group

Prøvde du å avinstallere fra avinstallere menyen i kontrollpanelet? Det ville være en god start. Deretter går du til mappen programmene er i og søke etter en avinstallere programmet. Etter at en god gammeldags TweakUI programmet kan bidra til å løse problemet. Som for nedlasting. Sikre at nedlastingen var vellykket og at du har lastet ned den nyeste versjonen, og at det er faktisk en win32 executable.
Old 22 Dec 2007, 04:47
Medlem Group

Takk Dice, har de ikke vises i kontrollpanelet legge fjerne programmet og så det er selvsagt en annen måte å bli kvitt dem

En TweakUI programmet? Aldri hørt om den før, men jeg gjør et søk.
Den proeblem er nedlastingen ikke ble sendt for noen eller annen grunn!
Alt annet jeg har prøvd å laste ned Jeg har ikke hatt et problem med
Old 22 Dec 2007, 04:59
Banned Group

Som jeg sa det kan også være en avinstallerings kjørbar innen programmets mappe.
og jeg tror tweakxp er en god tilpasning programmet.
Da er det liten mulighet for at programmet ikke trenger avinstallasjon bare trenger en god slette boot spark til papirkurven kan
Old 22 Dec 2007, 05:11
Medlem Group

Jeg sjekket at det ikke var dessverre er det noen måte jeg kan flagget denne tråden, slik at en administrator kan se på den? Eller kan jeg bare håpe at de gjør? Jeg har bare sluttet nylig.
Old 22 Dec 2007, 05:21
Banned Group

De mer enn sannsynlig har sett på det og hadde ikke svare
Old 22 Dec 2007, 05:37
Medlem Group

Ingen fare, tydeligvis er det ikke en stor ting, slik at jeg har flyttet skrivebordet snarveier til en mappe i mine dokumenter, slik ingen skal gå klikke!
Old 22 Dec 2007, 15:19
Donor Group

ville du ikke slette filene i programfiler mappen under navnet og deretter slette registernøkler?
deretter igjen som kunne være stupidest ideen noensinne?
im ikke sikker

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 23 Dec 2007, 11:56
Medlem Group

Dice14u ble utestengt?
Litt av et sjokk, jeg antar det var å gjøre med misbruk
Old 26 Dec 2007, 17:59
Moderator Group

Beklager at jeg har vært borte i noen dager. Ved hjelp fremdeles trengte bare gi meg beskjed, og vi vil grave i, og se hva vi kan gjøre. La meg vite hvilke programmer du prøver å fjerne.

EF.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg kan ikke oppdatere antivirus og antispyware midnight11 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 26 oktober 2009 09:37
Anitspyware 2009 MS antispyware deaktivert bilder charlieM Virus, spionprogrammer og sikkerhet 18 7 januar 2009 13:22
Antispionprogram logg stephencastellani Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 7 mars 2008 16:04
Bør jeg bruke på tilgang antispyware? runoades Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 13 februar 2008 16:09
SWS AntiSpyware Virusfjerningsverktøy connolly269 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 4 desember 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.