![]() |
|
| |||
| |||
| God kveld, lurer jeg på om noen kunne hjelpe. Jeg har nylig fjernet en trojansk hest ved hjelp av EVILFANTASY men ikke vært i stand til å fjerne selve verktøy som fjernet trojaneren og spionprogrammer i utgangspunktet. Jeg har for øyeblikket er installert på datamaskinen: Superantispyware Ccombofix SDFix ATF renere Prøvde å laste ned "Oldtimer - Moveit" for å fjerne dette, men det ville ikke laste ned på grunn av en system32 feil. Mange takk Chris |
|
| |||
| |||
| Prøvde du å avinstallere fra avinstallere menyen i kontrollpanelet? Det ville være en god start. Deretter går du til mappen programmene er i og søke etter en avinstallere programmet. Etter at en god gammeldags TweakUI programmet kan bidra til å løse problemet. Som for nedlasting. Sikre at nedlastingen var vellykket og at du har lastet ned den nyeste versjonen, og at det er faktisk en win32 executable. |
|
| |||
| |||
| Takk Dice, har de ikke vises i kontrollpanelet legge fjerne programmet og så det er selvsagt en annen måte å bli kvitt dem En TweakUI programmet? Aldri hørt om den før, men jeg gjør et søk. Den proeblem er nedlastingen ikke ble sendt for noen eller annen grunn! Alt annet jeg har prøvd å laste ned Jeg har ikke hatt et problem med |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa det kan også være en avinstallerings kjørbar innen programmets mappe. og jeg tror tweakxp er en god tilpasning programmet. Da er det liten mulighet for at programmet ikke trenger avinstallasjon bare trenger en god slette boot spark til papirkurven kan |
|
| |||
| |||
| Jeg sjekket at det ikke var dessverre er det noen måte jeg kan flagget denne tråden, slik at en administrator kan se på den? Eller kan jeg bare håpe at de gjør? Jeg har bare sluttet nylig. |
|
| |||
| |||
| De mer enn sannsynlig har sett på det og hadde ikke svare |
|
| |||
| |||
| Ingen fare, tydeligvis er det ikke en stor ting, slik at jeg har flyttet skrivebordet snarveier til en mappe i mine dokumenter, slik ingen skal gå klikke! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ville du ikke slette filene i programfiler mappen under navnet og deretter slette registernøkler?
| |||
| |||
| Dice14u ble utestengt? Litt av et sjokk, jeg antar det var å gjøre med misbruk |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg har vært borte i noen dager. Ved hjelp fremdeles trengte bare gi meg beskjed, og vi vil grave i, og se hva vi kan gjøre. La meg vite hvilke programmer du prøver å fjerne. EF. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg kan ikke oppdatere antivirus og antispyware | midnight11 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 26 oktober 2009 09:37 |
| Anitspyware 2009 MS antispyware deaktivert bilder | charlieM | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 7 januar 2009 13:22 |
| Antispionprogram logg | stephencastellani | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 7 mars 2008 16:04 |
| Bør jeg bruke på tilgang antispyware? | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 13 februar 2008 16:09 |
| SWS AntiSpyware Virusfjerningsverktøy | connolly269 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 4 desember 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |