mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Ta bort AntiSpyware Avlägsnande Progams

Reply

Thread Tools
Old 21 december 2007, 14:14
Ledamot Gruppen

Default Ta bort AntiSpyware Avlägsnande Progams

God afton, jag undrar om någon kunde hjälpa. Jag har nyligen tagit bort en trojansk häst med hjälp av EVILFANTASY men inte kunnat ta bort den faktiska verktyg som tagit bort trojan och spyware i första hand.

Jag har installerad på datorn:

SUPERAntiSpyware
Ccombofix
SDFix
ATF renare

Försökt nedladdning "Oldtimer - Moveit" för att ta bort ovanstående, men det skulle inte ned på grund av ett system32 fel.

Många Tack
Chris
Old 21 december 2007, 19:45
Banned Group

Har du försökt avinstallera från avinstallera menyn i kontrollpanelen? Det vore en bra början. Sedan gå till mappen programmen är och söker efter ett avinstallationsprogram. Efter att en god gammaldags TweakUI program kan hjälpa till att lösa ditt problem. Vad för nedladdning. Se till att ladda ner var framgångsrik och att du hämtat den senaste versionen och att det i själva verket en win32 körbar.
Old 22 december 2007, 04:47
Ledamot Gruppen

Tack Dice, gör de inte visas i kontrollpanelen Lägg till Ta bort program området och så finns naturligtvis ett annat sätt att bli av med dem

Ett TweakUI program? Aldrig hört talas om det förut men jag gör en sökning.
Den proeblem är nedladdningen inte lyckades av någon anledning eller någon annan!
Allt annat jag har provat ladda ner har jag inte haft problem med
Old 22 december 2007, 04:59
Banned Group

Som jag sa det kan också vara ett avinstallera körbar i programmets mapp.
och jag tror tweakxp är en bra tweaking program.
Sedan finns det en liten möjlighet att programmet inte behöver avinstallera och bara behöver en bra bort boot sparka till papperskorgen
Old 22 december 2007, 05:11
Ledamot Gruppen

Jag kontrollerade detta och det fanns tyvärr inte, finns det något sätt jag kan flagga denna tråd så en administratör kan titta på det? Eller kan jag bara hoppas att de gör? Jag har bara gått med nyligen.
Old 22 december 2007, 05:21
Banned Group

De mer än sannolikt har tittat på det och bara svarade inte
Old 22 december 2007, 05:37
Ledamot Gruppen

No worries, uppenbarligen är det inte en stor sak så jag har flyttat till genvägar på skrivbordet till en mapp i mina dokument, så sätt ingen borde gå att klicka!
Old 22 december 2007, 15:19
Givargruppen

skulle du inte ta bort filerna i mappen Program under namnet och sedan ta bort registernycklar?
sen igen som kan vara den dummaste idé någonsin?
im inte säker

Mitt System: Cewy s undrar macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moderkort:
asus p5q deluxe
RAM Minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Grafikkort (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk enhet (er):
3 asus dvd författare, LightScribe
Mål / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Kylning:
tuniq torn
Nätverk / Internet:
Dual Gigabit LAN-portar
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 23 December 2007, 11:56
Ledamot Gruppen

Dice14u förbjöds?
Lite av en chock, jag antar att det hade att göra med fel
Old 26 december 2007, 17:59
Moderator-gruppen

Tyvärr har jag varit borta ett par dagar. Om hjälp behövs fortfarande att bara låta mig veta och vi kommer att gräva i och se vad vi kan göra. Låt mig veta vilka program du försöker ta bort.

EF.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag Kan inte uppdatera antivirus-och antispionprogram midnight11 Virus, spionprogram och säkerhet 3 26 OKTOBER 2009 09:37
Anitspyware 2009 MS AntiSpyware funktionshindrade bilder charlieM Virus, spionprogram och säkerhet 18 7 januari 2009 13:22
Antispyware log stephencastellani Virus, spionprogram och säkerhet 1 7 mars 2008 16:04
Ska jag använda på tillgång antispionprogram? runoades Virus, spionprogram och säkerhet 1 13 februari 2008 16:09
SWS AntiSpyware virusborttagning connolly269 Virus, spionprogram och säkerhet 1 4 december 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.