![]() |
|
| |||
| |||
| God afton, jag undrar om någon kunde hjälpa. Jag har nyligen tagit bort en trojansk häst med hjälp av EVILFANTASY men inte kunnat ta bort den faktiska verktyg som tagit bort trojan och spyware i första hand. Jag har installerad på datorn: SUPERAntiSpyware Ccombofix SDFix ATF renare Försökt nedladdning "Oldtimer - Moveit" för att ta bort ovanstående, men det skulle inte ned på grund av ett system32 fel. Många Tack Chris |
|
| |||
| |||
| Har du försökt avinstallera från avinstallera menyn i kontrollpanelen? Det vore en bra början. Sedan gå till mappen programmen är och söker efter ett avinstallationsprogram. Efter att en god gammaldags TweakUI program kan hjälpa till att lösa ditt problem. Vad för nedladdning. Se till att ladda ner var framgångsrik och att du hämtat den senaste versionen och att det i själva verket en win32 körbar. |
|
| |||
| |||
| Tack Dice, gör de inte visas i kontrollpanelen Lägg till Ta bort program området och så finns naturligtvis ett annat sätt att bli av med dem Ett TweakUI program? Aldrig hört talas om det förut men jag gör en sökning. Den proeblem är nedladdningen inte lyckades av någon anledning eller någon annan! Allt annat jag har provat ladda ner har jag inte haft problem med |
|
| |||
| |||
| Som jag sa det kan också vara ett avinstallera körbar i programmets mapp. och jag tror tweakxp är en bra tweaking program. Sedan finns det en liten möjlighet att programmet inte behöver avinstallera och bara behöver en bra bort boot sparka till papperskorgen |
|
| |||
| |||
| Jag kontrollerade detta och det fanns tyvärr inte, finns det något sätt jag kan flagga denna tråd så en administratör kan titta på det? Eller kan jag bara hoppas att de gör? Jag har bara gått med nyligen. |
|
| |||
| |||
| De mer än sannolikt har tittat på det och bara svarade inte |
|
| |||
| |||
| No worries, uppenbarligen är det inte en stor sak så jag har flyttat till genvägar på skrivbordet till en mapp i mina dokument, så sätt ingen borde gå att klicka! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| skulle du inte ta bort filerna i mappen Program under namnet och sedan ta bort registernycklar?
| |||
| |||
| Dice14u förbjöds? Lite av en chock, jag antar att det hade att göra med fel |
|
| |||
| |||
| Tyvärr har jag varit borta ett par dagar. Om hjälp behövs fortfarande att bara låta mig veta och vi kommer att gräva i och se vad vi kan göra. Låt mig veta vilka program du försöker ta bort. EF. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag Kan inte uppdatera antivirus-och antispionprogram | midnight11 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 26 OKTOBER 2009 09:37 |
| Anitspyware 2009 MS AntiSpyware funktionshindrade bilder | charlieM | Virus, spionprogram och säkerhet | 18 | 7 januari 2009 13:22 |
| Antispyware log | stephencastellani | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 7 mars 2008 16:04 |
| Ska jag använda på tillgång antispionprogram? | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 13 februari 2008 16:09 |
| SWS AntiSpyware virusborttagning | connolly269 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 4 december 2007 01:57 |
| Thread Tools | |
| |