![]() |
|
| |||
| |||
---------- Downloade ATF Cleaner ved Atribune til dit skrivebord. Alternativ download link Bemærk: Vista-brugere skal bruge Kør som administrator
Bemærk, at dit system vil køre langsommere for en genstart eller to efter at have brugt dette værktøj så ikke panik. ---------- Downloade OTCleanIt.exe og gemme den til dit skrivebord.
Vigtigt: Genstart computeren, inden du fortsætter. ---------- Kør dette online scanning. Denne scanner kræver Internet Explorer Brug ESET Nod32 Online Scanner 1. Marker afkrydsningsfeltet ved siden af JA, jeg accepterer Terms of Use. 2. Klik på Start 3. Adspurgt, tillade ActiveX-objekt til at installere 4. Klik på Start 5. Sørg for, at optionen Fjern fundet trusler og muligheden Scan uønskede programmer er tjekke mærket. 6. Klik på Scan 7. Vent til scanningen for at afslutte 8. Brug Notesblok til at åbne logfile placeret på C: \ Programmer \ EsetOnlineScanner \ Log.txt 9. Tilføj den C: \ Programmer \ EsetOnlineScanner \ Log.txt Log ind på din næste svar. Også lade mig vide, hvordan alt er nu. |
|
| |||
| |||
| EsetOnlineScanner \ logThing # Version = 4 # OnlineScanner.ocx = 1.0.0.635 # OnlineScannerDLLA.dll = 1, 0, 0, 79 # OnlineScannerDLLW.dll = 1, 0, 0, 78 # OnlineScannerUninstaller.exe = 1, 0, 0, 49 # Vers_standard_module = 3607 (20081112) # Vers_arch_module = 1,064 (20080214) # Vers_adv_heur_module = 1,066 (20070917) # EOSSerial = 9ecc7a8983a5ec47ad9e0de013ce93ac # Udgangen = færdig # Remove_checked = true # Unwanted_checked = true # Utc_time = 2008-11-12 11:56:52 # Local_time = 2008-11-12 04:56:52 (-0700, US Mountain Standard Time) # Land = "USA" # OSVer = 5.1.2600 NT Service Pack 3 # Scannet = 413.321 # Fundet = 0 # Scan_time = 6.358 Alles går godt nu, det iexplore.exe & pop-ups doesnt dukke op længere mere Omigosh, jeg tror du har rettet det ![]() Right? |
|
| |||
| |||
| Det bør fastsættes, forhåbentlig! Good job. Sidste skridt. Lad mig vide, hvis du har spørgsmål. Indstille en ny gendannelsespunkt for at forhindre eventuel fornyet fra en gammel en Indstilling af et nyt gendannelsespunkt efter rensning dit system vil gøre det muligt for computeren at roll-back til et rent arbejder tilstand, hvis det er nødvendigt.
Windows XP System Restore Guide eller Windows Vista System Restore Guide ---------- Brug Secunia Software Inspector at kontrollere, om der er forældet software. Uaktuel software har sikkerhedssvagheder, at malware kan udnytte.
Gå til Microsoft Windows Update og få alle kritiske opdateringer. ---------- Her er nogle store gratis værktøjer til at hjælpe dig med at holde fra at blive smittet igen. Disse værktøjer bruge lidt eller ingen ressourcer så vil ikke sinke din pc. At forhindre ukendte applikationer fra at blive installeret på computeren installere WinPatrol 2008 * Brug Winpatrol at beskytte din computer mod skadelig software Jeg vil foreslå at bruge SiteAdvisor. SiteAdvisor satser på de steder på forretningsmetoder og spam. Sikkerhed ratings fra McAfee SiteAdvisor er baseret på automatiserede uskadelighedsforsøg af websteder. SpywareBlaster - Secure din Internet Explorer til at gøre det sværere for disse ActiveX-programmer til at køre på din computer. Også stoppe visse cookies i at blive tilføjet til din computer, når du kører Mozilla baserede browsere som Firefox. * Brug SpywareBlaster at beskytte din computer mod spyware og malware * Hvis du ikke ved hvad ActiveX kontroller, jf. her Check out Holde Yourself sikkert på internettet for tips og gratis værktøjer til at holde dig sikker i fremtiden. Se også Langsom computer? Den må ikke være Malware gratis rengøring / vedligeholdelse af værktøjer til at hjælpe med at holde din computer kører glat. |
|
| |||
| |||
| Oki ^ __ ^ Jeg håber det er okay, hvis jeg sletter de ting, som jeg hentet på mit skrivebord. Thanks so so so much ~! Du er den bedste |
|
| |||
| |||
| Yews ekstra logfiler eller hvad kan slettes. Det ville ikke skade at køre en sidste scanning med Malwarebytes. Det er en hurtig scanning, ca 5-10 minutter. Også holde Malwarebytes, opdatere og scanne med det hver anden uge eller deromkring. Downloade Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Ekstra Bemærk: Hvis MBAM støder på en fil, der er vanskelige at fjerne, vil du blive præsenteret med 1 af 2 prompter, klik på OK for at enten og lad MBAM fortsætte med desinfektion processen, hvis bedt om at genstarte computeren, skal du gøre det straks. ---------- Også for en daglig kørsel renere brug CCleaner. Det er også gratis og meget god til at holde din pc rod gratis. Downloade CCleaner Slim og gemme den til dit skrivebord. Når filen er gemt, skal du gå til dit skrivebord og dobbeltklik på den ccsetupxxx_slim.exe Følg anvisningerne for at installere programmet. Fuldføre installationen derefter:
|
|
| |||
| |||
| Um. I dont know, hvis du var seriøs om udstationering log, men um: Malwarebytes' Anti-Malware 1.30 Database version: 1391 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 11/12/2008 7:02:29 mbam-log-2008-11-12 (19-02-29). txt Scan type: Quick Scan Objekter skannet: 54.526 Tidsforbrug: 5 minutter (s), 15 second (s) Memory Processes Infected: 0 Memory Modules Infected: 0 Registreringsdatabasenøgler Inficerede: 2 Registry Values Infected: 0 Registry Data Items Infected: 0 Folders Infected: 0 Files Infected: 0 Memory Processes Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Memory Modules Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Registreringsdatabasenøgler Inficerede: HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ affri (Malware.Trace) -> karantæne og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ affri (Malware.Trace) -> karantæne og slettet. Registry Values Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Registry Data Items Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Folders Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Files Infected: (Nr. ondsindede elementer opdaget) Jeg tror, vi er færdige her XD Tak igen ^ __ ^ |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg ønskede at se. Det er godt du kørte det som det fjernet nogle spor, vi havde savnet. Lad mig vide, om noget andet dukker op. Sikker surfing ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Re: iexplore.exe virus | mpenney | Virus, Spyware & Sikkerhed | 6 | 3 november 2008 14:11 |
| Iexplore virus og nogle mere? | rreiss | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 19 oktober 2008 18:46 |
| Iexplore.exe virus igen! | davejess00 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 18 | 13 oktober 2008 10:16 |
| IEXPLORER.EXE virus pls gennemgang Hijack log | nitingaur | Virus, Spyware & Sikkerhed | 15 | 22. sep 2008 16:40 |
| Iexplore.exe virus | kfarns00 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 9 | 4 december 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |