![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
---------- Downloaden ATF Cleaner door Atribune naar uw bureaublad. Alternatieve download link Opmerking: Vista-gebruikers moeten Run as administrator
Merk op dat uw systeem draait langzamer voor een reboot of twee na hebben gebruikt dit instrument dus niet in paniek te raken. ---------- Downloaden OTCleanIt.exe en sla het op uw bureaublad.
Belangrijk: Start de computer opnieuw op voordat u verdergaat. ---------- Doe deze online scan. Deze scanner vereist Internet Explorer Gebruik de ESET NOD32 Online Scanner 1. Vink het vakje aan naast JA, ik ga akkoord met de gebruiksvoorwaarden. 2. Klik op Start 3. Toen hem werd gevraagd, om het ActiveX-besturingselement te installeren 4. Klik op Start 5. Zorg ervoor dat de optie Verwijder gevonden bedreigingen en de optie Scan ongewenste toepassingen controleren is gemarkeerd. 6. Klik op Scan 7. Wachten op de scan te voltooien 8. Gebruik Kladblok om het logbestand op C: \ Program Files \ EsetOnlineScanner \ log.txt 9. Toevoegen de C: \ Program Files \ EsetOnlineScanner \ log.txt log in je volgende antwoord. Ook laat het me weten hoe alles nu is. |
|
| |||
| |||
| EsetOnlineScanner \ logThing # Version = 4 # OnlineScanner.ocx = 1.0.0.635 # OnlineScannerDLLA.dll = 1, 0, 0, 79 # OnlineScannerDLLW.dll = 1, 0, 0, 78 # OnlineScannerUninstaller.exe = 1, 0, 0, 49 # Vers_standard_module = 3607 (20081112) # Vers_arch_module = 1,064 (20080214) # Vers_adv_heur_module = 1,066 (20070917) # EOSSerial = 9ecc7a8983a5ec47ad9e0de013ce93ac # End = klaar # Remove_checked = true # Unwanted_checked = true # Utc_time = 2008-11-12 11:56:52 # Local_time = 2008-11-12 04:56:52 (-0700, US Mountain Standard Time) # Country = "Verenigde Staten" # OSVer = 5.1.2600 NT Service Pack 3 Gescande = # 413321 # Gevonden = 0 # Scan_time = 6358 Iedereen gaat goed nu, het Iexplore.exe & pop-ups doesnt show up anymore meer Omigosh, ik denk dat u vast dat ![]() Right? |
|
| |||
| |||
| Er moet worden vastgesteld, hopelijk! Good job. Final stappen. Laat me weten als u vragen hebt. Stel een nieuw herstelpunt om mogelijke herbesmetting van een oude Instellen van een nieuw herstelpunt Na reiniging van uw systeem in staat zal stellen uw computer naar de roll-back naar een schone werkomgeving staat als dat nodig is.
Windows XP System Restore Gids of Windows Vista System Restore Gids ---------- Gebruik de Secunia Software Inspector om te controleren of out of date software. Out of date software heeft beveiligingsproblemen dat malware kunnen benutten.
Ga naar Microsoft Windows Update en krijgen alle essentiële updates. ---------- Hier zijn enkele grote GRATIS tools om u te helpen houden krijgen besmette opnieuw. Deze gereedschappen gebruiken weinig of geen middelen dus niet zal vertragen uw pc. Om te voorkomen dat onbekende toepassingen worden geïnstalleerd op uw computer installeren WinPatrol 2008 * Met behulp van Winpatrol om uw computer te beschermen tegen schadelijke software Ik stel met behulp van SiteAdvisor. SiteAdvisor tarieven sites op handelspraktijken en spam. Veiligheidsclassificaties van McAfee SiteAdvisor zijn gebaseerd op geautomatiseerde onschadelijkheidsproeven van websites. SpywareBlaster - Beveilig uw Internet Explorer naar het moeilijker maakt voor deze ActiveX-programma's te draaien op uw computer. Ook stoppen met bepaalde cookies worden toegevoegd aan uw computer wanneer u Mozilla-gebaseerde browsers zoals Firefox. * Met behulp van SpywareBlaster om uw computer te beschermen tegen spyware en malware * Als je niet weet wat de ActiveX-besturingselementen zijn, zie hier Check out Voor je eigen veiligheid Op het web voor tips en gratis tools om u veilig in de toekomst. Zie ook Trage computer? Zij mogen niet worden Malware gratis schoonmaak / onderhoud instrumenten om uw computer met glad. |
|
| |||
| |||
| Oki ^ __ ^ Ik hoop dat het goed als ik de dingen die ik heb gedownload op mijn bureaublad te verwijderen. Thanks so so so much ~! Je bent de beste |
|
| |||
| |||
| Taxus extra logs of wat dan ook kan worden geschrapt. Het zou geen kwaad te lopen een laatste scan met Malwarebytes. Het is een snelle, scan ongeveer 5-10 minuten. Ook Malwarebytes houden, update en scan met haar om de andere week of zo. Downloaden Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Extra Opmerking: Indien MBAM ontmoetingen een bestand dat is moeilijk te verwijderen, wordt u aangeboden met 1 of 2 wordt gevraagd, klikt u op OK om beide en laat MBAM gaan met de ontsmetting proces, indien gevraagd om de computer te herstarten, doe dat dan meteen. ---------- Ook voor een dagelijks rijden schoner gebruik CCleaner. Het is ook gratis en zeer goed op uw pc rommel vrij te houden. Downloaden CCleaner Slim en sla het op uw bureaublad. Wanneer het bestand is opgeslagen, gaat u naar uw bureaublad en dubbelklik op ccsetupxxx_slim.exe Volg de aanwijzingen om het programma te installeren. Voltooi de installatie vervolgens:
|
|
| |||
| |||
| Um. Ik weet als je serieus over het doorvoeren van de log, maar um: Malwarebytes' Anti-Malware 1.30 Database versie: 1391 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 11/12/2008 7:02:29 PM mbam-log-2008-11-12 (19-02-29). txt Scan type: Quick Scan Objecten gescand: 54526 Verstreken tijd: 5 minute (s), 15 second (s), Memory Processes Infected: 0 Memory Modules Infected: 0 Registry Keys Infected: 2 Registry Values Infected: 0 Registry Data Items Infected: 0 Folders Infected: 0 Files Infected: 0 Memory Processes Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Memory Modules Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Registry Keys Infected: HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ affri (Malware.Trace) -> quarantaine en verwijderd. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ affri (Malware.Trace) -> quarantaine en verwijderd. Registry Values Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Registry Data Items Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Folders Infected: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Geïnfecteerde bestanden: (Geen kwaadaardige items gedetecteerd) Ik denk dat we hier gedaan XD Thanks again ^ __ ^ |
|
| |||
| |||
| Ja, ik wilde zien. Het is goed je liep het als het een paar sporen hadden we gemist verwijderd. Laat me weten als er iets anders komt. Veilig surfen ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Re: iexplore.exe-virus | mpenney | Virus, spyware & Security | 6 | 3 nov 2008 14:11 |
| Iexplore virus en nog meer? | rreiss | Virus, spyware & Security | 1 | 19 okt 2008 18:46 |
| Iexplore.exe virus weer! | davejess00 | Virus, spyware & Security | 18 | 13 okt 2008 10:16 |
| IEXPLORER.EXE virus pls review kapen log | nitingaur | Virus, spyware & Security | 15 | 22e sep 2008 16:40 |
| Iexplore.exe-virus | kfarns00 | Virus, spyware & Security | 9 | 4 Dec 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |