![]() |
|
| |||
| |||
---------- Laste ned ATF Cleaner ved Atribune til skrivebordet ditt. Alternative nedlastingskoblingen Merk: Vista-brukere må bruke Kjør som Administrator
Merk at systemet vil fungere tregere for en omstart eller to etter å ha brukt dette verktøyet så ikke få panikk. ---------- Laste ned OTCleanIt.exe og lagre det til skrivebordet ditt.
Viktig: Start maskinen på nytt før du fortsetter. ---------- Kjør dette online scan. Denne skanneren krever Internet Explorer Bruk ESET nod32 Online Scanner 1. Merk av for Ja, jeg godtar vilkårene for bruk. 2. Klikk Start 3. Når de blir spurt, at ActiveX-kontrollen til å installere 4. Klikk Start 5. Sørg for at alternativet Fjern funnet trusler og valget Scan uønskede programmer er å kontrollere merket. 6. Klikk Scan 7. Vent på skanning for å fullføre 8. Bruk Notisblokk til å åpne logfile plassert på C: \ Programfiler \ EsetOnlineScanner \ Log.txt 9. Legge til den, det C: \ Programfiler \ EsetOnlineScanner \ Log.txt Modchip neste svar. Også at jeg vet hvor alt er nå. |
|
| |||
| |||
| EsetOnlineScanner \ logThing # Version = 4 # OnlineScanner.ocx = 1.0.0.635 # OnlineScannerDLLA.dll = 1, 0, 0, 79 # OnlineScannerDLLW.dll = 1, 0, 0, 78 # OnlineScannerUninstaller.exe = 1, 0, 0, 49 # Vers_standard_module = 3607 (20081112) # Vers_arch_module = 1,064 (20080214) # Vers_adv_heur_module = 1,066 (20070917) # EOSSerial = 9ecc7a8983a5ec47ad9e0de013ce93ac # End = ferdig # Remove_checked = sant # Unwanted_checked = sant # Utc_time = 2008-11-12 11:56:52 # Local_time = 2008-11-12 04:56:52 (-0700, US Mountain Standard Time) # Country = "United States" # OSVer = 5.1.2600 NT Service Pack 3 # Skannet = 413321 # Funnet = 0 # Scan_time = 6358 Everyone's going bra nå, det iexplore.exe og popmusikk ups doesnt opp lenger mer Omigosh, jeg tror du fixed it ![]() Right? |
|
| |||
| |||
| Det bør være faste, forhåpentligvis! God jobb. Final trinn. La meg vite hvis du har spørsmål. Still et nytt gjenopprettingspunkt for å unngå mulige reinfeksjon fra en gammel en Sette et nytt gjenopprettingspunkt etter rengjøring systemet vil gjøre det mulig for maskinen å rulle tilbake til en ren arbeidstilstand om nødvendig.
Windows XP Systemgjenoppretting Guide eller Windows Vista Systemgjenoppretting Guide ---------- Bruk Secunia Software Inspector for å se etter utdatert programvare. Utdatert programvare har sikkerhetsproblemer som ondsinnet programvare kan utnytte.
Gå til Microsoft Windows Update og få alle kritiske oppdateringer. ---------- Her er noen gode gratis verktøy som hjelper deg å holde fra å bli smittet igjen. Disse verktøyene brukes lite eller ingen ressurser så vil ikke påvirke din PC. Å hindre ukjente programmer blir installert på datamaskinen installere WinPatrol 2008 * Bruke Winpatrol beskytte datamaskinen mot skadelig programvare Jeg vil foreslå at du bruker SiteAdvisor. SiteAdvisor priser webområdene virksomhetspraksis og spam. Sikkerhetsgraderinger fra McAfee SiteAdvisor er basert på automatisert miljø tester av nettsteder. SpywareBlaster - Secure Internet Explorer for å gjøre det vanskeligere for disse ActiveX-programmer til å kjøre på datamaskinen. Også stoppe bestemte informasjonskapsler fra å bli lagt til din datamaskin når du kjører Mozilla-baserte nettlesere som Firefox. * Bruke SpywareBlaster beskytte datamaskinen mot Spyware og Malware * Hvis du ikke vet hva ActiveX-kontroller, se her Sjekk ut Keeping Yourself trygt På Internett for tips og gratis verktøy for å holde deg trygg i fremtiden. Se også Treg maskin? Det er kanskje ikke Malware gratis renhold / vedlikehold av verktøy for å holde datamaskinen kjører glatt. |
|
| |||
| |||
| Oki ^ __ ^ Jeg håper det er greit hvis jeg sletter ting som jeg lastet ned på skrivebordet mitt. Takk så så så mye ~! Du er den beste |
|
| |||
| |||
| Yews ekstra loggbøker eller hva kan slettes. Det ville ikke vondt å løpe en siste søk med Malwarebytes. Det er en rask skanning, ca 5-10 minutter. Også holde Malwarebytes, oppdatering og skanning med det annenhver uke eller så. Laste ned Malwarebytes' Anti-Malware (MBAM)
Ekstra Merk: Hvis MBAM finner en fil som er vanskelig å fjerne, vil du bli presentert med 1 av 2 ledetekster, klikk OK for å enten og la MBAM fortsette med desinfeksjon prosessen, hvis du blir bedt om å starte datamaskinen på nytt, kan du gjøre det umiddelbart. ---------- Også for daglig kjøring renere bruk CCleaner. Det er også gratis og veldig godt å holde PCen rot gratis. Laste ned CCleaner Slim og lagre det til skrivebordet ditt. Når filen er lagret, gå til skrivebordet og dobbeltklikk på ccsetupxxx_slim.exe Følg instruksjonene for å installere programmet. Fullfør installasjonen deretter:
|
|
| |||
| |||
| Um. JEG dont vite hvis du var seriøs om hvordan du legger loggen, men um: Malwarebytes' Anti-Malware 1.30 Database versjon: 1391 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 11/12/2008 7:02:29 PM mbam-log-2008-11-12 (19-02-29). txt Scan type: Quick Scan Objekter skannet: 54526 Tid tilbakelagt: 5 minute (s), 15 second (s) Memory Processes Infected: 0 Memory Modules Infected: 0 Registernøkler Infected: 2 Registry Values Infected: 0 Registry Data Items Infected: 0 Folders Infected: 0 Files Infected: 0 Memory Processes Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Memory Modules Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Registernøkler Infected: HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Microsoft \ affri (Malware.Trace) -> karantene og slettet. HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ affri (Malware.Trace) -> karantene og slettet. Registry Values Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Registry Data Items Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Folders Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Files Infected: (Ingen skadelige eks oppdaget) Jeg tror vi gjort her XD Takk igjen ^ __ ^ |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg ville se. Det er godt du kjørte det som det fjernet noen spor vi hadde bommet. Gi meg beskjed hvis noe annet dukker opp. Sikker surfing ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Re: iexplore.exe virus | mpenney | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 3 nov 2008 14:11 |
| Iexplore virus og noe mer? | rreiss | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 19 oktober 2008 18:46 |
| Iexplore.exe virus igjen! | davejess00 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 13 oktober 2008 10:16 |
| IEXPLORER.EXE virus pls anmeldelse kapre logg | nitingaur | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 15 | 22. sep 2008 16:40 |
| Iexplore.exe virus | kfarns00 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 9 | 4 desember 2007 14:26 |
| Thread Tools | |
| |