mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Skole blokerer alle spil

Reply

Thread Tools
Old 6. juli 2007, 08:35
Ny Medlem Gruppen

Jeg kan ikke gå på en hvilken som helst spil på skolen nu. Noget med ordspil i det er en automatisk forbudt, og hvis vi finder et spil site, der fungerer så snart vi lade det være det bliver blokeret.: (Min ven sagde om defilter men skolen blokke dem så godt (i det mindste alle dem Jeg har prøvet), min eneste tanke er at gøre mit eget websted uden ordspil i det, men det vil sandsynligvis få forbudt. Please help nogen!
Old 6. juli 2007, 08:42
Bandlyst Gruppen

Skolen admin har blokeret alle forsøg på at få adgang til spil websteder og så de burde.

Lav din egen hjemmeside makker.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 6. juli 2007, 21:09
Medlem Gruppen

og når du gør dette websted, og du vil sige spil, du bør have G @ m3 eller noget L 337 ... School: (Breaking reglerne FTW!
Old 31. juli 2007, 09:08
Ny Medlem Gruppen

Har du nogensinde prøvet at bruge en proxy? Jeg ved, at nogle skoler også gøre blokere dem, men hvis du kan finde en, at de ikke har blokeret, så skal du være i stand til at komme i min tro. Ikke regne med at bruge den samme proxy igen og igen om, da det sandsynligvis vil blive fundet og blokerede næste dag:)
Old 31. juli 2007, 11:29
Medlem Gruppen

De fleste skoler blokerer systemer er baseret på at blokere ord i webadresser eller hele webadresser (i det mindste i mit område), en enkel måde at komme uden om dette er bare skrive ip af hjemmesiden direkte i Firefox eller dvs url område. Dette kan findes ved at gå til Start> Kør> cmd og skrive i ping.exe derefter webstedet navn. Du burde få et svar med en række numre i det, skriv disse tal i, og der du går.
Old 31. juli 2007, 11:32
Redaktør Gruppen

Hvis du ønsker at spille spil på skolen, så tjek dette site ud
Citat:
Du vil være i stand til at Spil Gratis Internet Spil med det samme. Vores liste er så store, chancer er du aldrig i hele dit liv være i stand til at spille alle disse spil. En anden ting der er dejligt om vores gratis online spil listen, da vi leverer en liste over hele websteder gratis online spil, nogle af de gratis online spil websteder kan ikke være blokeret fra din skole, så betyder at du sandsynligvis vil være i stand til at finde nogle store gratis online spil her, du kan endda spille i skolen, uden brug af proxy sites

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 1. august 2007, 15:15
Ny Medlem Gruppen

Haha, jeg hjælpe skolen technians så jeg omgå alle de filtre, selv om jeg bruger en WLAN-forbindelse, som jeg tager min laptop til skolen, men det technians giver min laptop alle adgang, så jeg kan gå på en hvilken som helst hjemmeside. Great Huh?

Travis
Old 13 august 2007, 16:59
sub
Medlem Gruppen

Ive fik en måde, der altid virker. Men holde det underraps. Den første måde er det indlysende. 1. Oversæt spillet siden via google oversættelse. Hvis det gør ikke arbejdet gå til regnemaskinen, og derefter hjælpe, så hjælpeemner derefter højreklikke på den øverste del af vinduet, og derefter springe til url. Type spillet side derinde .. Det burde arbejde. :):):):):)
Old 19. august 2007, 13:14
Medlem Gruppen

min skole gjorde, at jeg ikke mente tænkte, da jeg ikke spille online spil. Enhver, der har spille online spil forsøgte at downloade Firefox, fordi ingen site blev blokeret på Firefox, men hvert site med ordet FireFox blev blokeret, så de kunne ikke hente den. Det var sjovt at se dem forsøger at få det, når den ikke er klar over det var det allerede er installeret på de skoler computer, alt, hvad de skulle gøre, var åbne Dreamweaver gemme en grundlæggende tom side og se den i Firefox lol.
Old 20. august 2007, 02:54
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af sub View Post
Ive fik en måde, der altid virker. Men holde det underraps.
LOL! Ja, det vil være let at overveje det været udstationeret på en internet-forum.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.