![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke gå på en hvilken som helst spil på skolen nu. Noget med ordspil i det er en automatisk forbudt, og hvis vi finder et spil site, der fungerer så snart vi lade det være det bliver blokeret.: (Min ven sagde om defilter men skolen blokke dem så godt (i det mindste alle dem Jeg har prøvet), min eneste tanke er at gøre mit eget websted uden ordspil i det, men det vil sandsynligvis få forbudt. Please help nogen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skolen admin har blokeret alle forsøg på at få adgang til spil websteder og så de burde.
| |||
| |||
| og når du gør dette websted, og du vil sige spil, du bør have G @ m3 eller noget L 337 ... School: (Breaking reglerne FTW! |
|
| |||
| |||
| Har du nogensinde prøvet at bruge en proxy? Jeg ved, at nogle skoler også gøre blokere dem, men hvis du kan finde en, at de ikke har blokeret, så skal du være i stand til at komme i min tro. Ikke regne med at bruge den samme proxy igen og igen om, da det sandsynligvis vil blive fundet og blokerede næste dag:) |
|
| |||
| |||
| De fleste skoler blokerer systemer er baseret på at blokere ord i webadresser eller hele webadresser (i det mindste i mit område), en enkel måde at komme uden om dette er bare skrive ip af hjemmesiden direkte i Firefox eller dvs url område. Dette kan findes ved at gå til Start> Kør> cmd og skrive i ping.exe derefter webstedet navn. Du burde få et svar med en række numre i det, skriv disse tal i, og der du går. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hvis du ønsker at spille spil på skolen, så tjek dette site ud Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Haha, jeg hjælpe skolen technians så jeg omgå alle de filtre, selv om jeg bruger en WLAN-forbindelse, som jeg tager min laptop til skolen, men det technians giver min laptop alle adgang, så jeg kan gå på en hvilken som helst hjemmeside. Great Huh? Travis |
|
| |||
| |||
| Ive fik en måde, der altid virker. Men holde det underraps. Den første måde er det indlysende. 1. Oversæt spillet siden via google oversættelse. Hvis det gør ikke arbejdet gå til regnemaskinen, og derefter hjælpe, så hjælpeemner derefter højreklikke på den øverste del af vinduet, og derefter springe til url. Type spillet side derinde .. Det burde arbejde. :):):):):) |
|
| |||
| |||
| min skole gjorde, at jeg ikke mente tænkte, da jeg ikke spille online spil. Enhver, der har spille online spil forsøgte at downloade Firefox, fordi ingen site blev blokeret på Firefox, men hvert site med ordet FireFox blev blokeret, så de kunne ikke hente den. Det var sjovt at se dem forsøger at få det, når den ikke er klar over det var det allerede er installeret på de skoler computer, alt, hvad de skulle gøre, var åbne Dreamweaver gemme en grundlæggende tom side og se den i Firefox lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL! Ja, det vil være let at overveje det været udstationeret på en internet-forum. ![]()