![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En voi millään pelit koulussa nyt. Mitään sanaa peliä se on automaattisesti kielletty, ja jos löydämme pelisivulle, joka toimii heti, kun jätämme sen se saa estää.: (Ystäväni sanoi defilter mutta koulun estää niitä hyvin (ainakin kaikki ne Olen kokeillut), ainoa ajatus on tehdä omassa sivustossa ilman sanaa pelin, mutta sitä luultavasti saada kielletty. Auttakaa joku! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koulun ylläpitäjä on estänyt kaikki yritykset käyttää pelejä sivustoista ja niin pitääkin.
| |||
| |||
| ja kun teet kyseistä sivustoa ja haluat sanoa Game olet G @ m3 tai jotain L337 ... Koulu: (Breaking sääntöjen FTW! |
|
| |||
| |||
| Oletko koskaan yrittänyt välityspalvelimen avulla? Tiedän, että joissakin kouluissa myös estää niitä, mutta jos löytää sellaisen, että heillä ei ole estetty, sitten sinun pitäisi pystyä saada uskon. Älä laskea käyttäen samaa välityspalvelinta yhä kuitenkin, koska se todennäköisesti löytynyt ja esti seuraavana päivänä:) |
|
| |||
| |||
| Useimmat koulun suojaamisista järjestelmät perustuvat suojaamisista sanoja URL-osoitteita tai kokonaisia URL-osoitteita (ainakin minun), joka on yksinkertainen tapa kiertää tämä on vain kirjoittamalla ip, että sivusto suoraan Firefox tai IE url alueella. Tämä löytyy menemällä Käynnistä> Suorita> cmd ja kirjoittamalla ping.exe sitten sivuston nimi. Sinun pitäisi saada vastaus on sarja numeroita se, kirjoita ne numerot ja siellä voit mennä. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Jos haluat pelata pelejä koulussa, tarkista tämä sivuston ulos Quote:
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Haha, voin auttaa koulun technians niin saan kierroksella kaikki suodattimet vaikka i käyttää WLAN-yhteys kuin otan minun laptop kouluun mutta technians antaa minun laptop kaikkien pääsy niin voin mennä millä tahansa verkkosivuilla. Great Häh? Travis |
|
| |||
| |||
| Ive sai siten, että aina toimii. Mutta pitää se underraps. Ensimmäinen tapa on ilmeinen. 1. Käännä peli sivun kautta google käännös. Jos tämä doesnt työ mene laskin sitten apua, sitten ohjeaiheet sitten oikealle klikkaa alkuun ikkunan, sitten siirtyä url. Kirjoita pelisivulle siellä .. Sen pitäisi toimia. :):):):):) |
|
| |||
| |||
| Oma koulu oli, että minulla ei ole mielessä ajatus, koska en pelaa verkkopelejä. Jokaisella, joka ei pelaa online-pelejä oli yrittää ladata FireFox koska ei sivusto oli pysähtynyt FireFox mutta jokainen sivusto sana FireFox oli estetty, jotta he eivät voi ladata sen. Oli hauska nähdä ne yrittävät saada sitä, kun ei toteuttamisessa se oli jo asennettu kouluissa tietokone, kaikki ne oli tehtävä oli avoin Dreamweaver tallentaa perusasetuksen tyhjä sivu ja esikatsele sitä FireFox lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL! joo, että niin on helppo katsoa, se on lähetetty Internet-foorumilla. ![]()
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Idiootit at My School Vihje Yli Heidän Truck ... | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 22 lokakuu 2009 15:41 |
| Malware Virus / Trojan Blocks IE Kuvia! (HELP) | eslfish | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 42 | 2. Jan 2009 18:58 |
| Old School mobiili dial up | pest79456 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 2. Aug 2008 12:39 |
| Kuka ohjelmointi koulussa? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29th Mar 2008 04:09 |
| Ohje Dam School | adamshore | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 5. Joulukuu 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |