mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

School blokkeert alle games

Reply

Thread Tools
Old 6 jul 2007, 08:35
Nieuw Lid Fractie

Default School blokkeert alle games

Ik kan niet ingaan op alle spellen op school nu. Alles wat met het woord spel is het een automatisch verboden en als we een game site die werkt zodra we laten het wordt geblokkeerd.: (Mijn vriend zei over defilter, maar de school blokken ze ook (ten minste al degenen Ik heb geprobeerd), mijn enige gedachte is om mijn eigen site, zonder het woord spel in, maar het zal waarschijnlijk krijg verboden. Please help, iemand!
Old 6 jul 2007, 08:42
Banned Groep

De school beheerder heeft geblokkeerd alle pogingen om toegang te krijgen tot sites en games, zodat ze zou moeten.

Maak uw eigen site stuurman.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 6 jul 2007, 21:09
Lid Fractie

en wanneer u die site en u wilt zeggen Game moet u G @ m3 of iets L 337 ... School: (Breaking The Rules FTW!
Old 31 juli 2007, 09:08
Nieuw Lid Fractie

Heb je ooit geprobeerd met een proxy? Ik weet dat sommige scholen ook deze blok, maar als u vindt dat zij niet hebben geblokkeerd, dan moet u in staat om in geloof ik. Reken niet op de hand van dezelfde proxy over and over al, want het zal waarschijnlijk geblokkeerd worden gevonden en de volgende dag:)
Old 31 juli 2007, 11:29
Lid Fractie

De meeste scholen blokkeren systemen zijn gebaseerd op het blokkeren van woorden in de URL's of hele URL's (althans in mijn omgeving), een eenvoudige manier om rond dit is gewoon het intikken van het ip van de site rechtstreeks in de Firefox of IE url gebied. Dit kan worden gevonden door naar Start> Uitvoeren> cmd in te tikken en vervolgens Ping.exe de site naam. Je moet je een reactie met een reeks van getallen in, typ de nummers in en daar ga je.
Old 31 juli 2007, 11:32
Moderator Groep

Als je wilt games spelen op school, controleer dit site uit
Citaat:
Je zal kunnen spelen Free Internet Games meteen. Onze lijst is zo groot; de kans is groot dat je nooit in je hele leven kunnen spelen, al deze spellen. Een ander ding dat is geweldig over onze gratis online game lijst is, aangezien we een lijst van het gehele web gratis online spelletjes, een aantal van de gratis online game sites mogen niet worden geblokkeerd door uw school, dus dat betekent dat je waarschijnlijk wel kunnen vinden enkele geweldige gratis online spellen die je hier kunt zelfs spelen op school, zonder het gebruik van proxy-sites

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 1 aug 2007, 15:15
Nieuw Lid Fractie

Haha, ik help de school technians dus ik krijg ronde alle filters hoewel ik gebruik van een WLAN-verbinding als ik mijn laptop naar school, maar de technians geef mijn laptop toegang zodat ik kan gaan op een website. Groot-Huh?

Travis
Old 13 augustus 2007, 16:59
Lid Fractie

Ive got een manier die altijd werkt. Maar hou het underraps. De eerste manier is het duidelijk. 1. Vertaal het spel pagina via google vertaling. Als dat werk doesnt naar rekenmachine, dan helpen, dan hulpbladzijden klik rechts op de bovenkant van het venster, dan springen naar URL. Typ de spel pagina in there .. Dat zou moeten werken. :):):):):)
Old 19 aug 2007, 13:14
Lid Fractie

mijn school heeft dat, ik heb het niet erg vond omdat ik niet het spelen van online spelletjes. Iedereen die zich het spelen van online spelletjes probeerde te downloaden FireFox omdat er geen site werd geblokkeerd op FireFox, maar elke site met het woord FireFox werd geblokkeerd, zodat zij niet konden downloaden. Het was grappig te zien ze proberen te krijgen wanneer zij niet beseffen is reeds geïnstalleerd op de scholen computer, alles wat ze moest doen was open dreamweaver slaan een fundamenteel blanco pagina en een voorbeeld van het in FireFox lol.
Old 20 augustus 2007, 02:54
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subsectoren View Post
Ive got een manier die altijd werkt. Maar hou het underraps.
LOL! ja, dat je gemakkelijk overwegen het is geplaatst op een internet forum.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.