mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

School blokkerer alle spill

Reply

Thread Tools
Old 6 juli 2007, 08:35
New Member Group

Default School blokkerer alle spill

Jeg kan ikke gå på noen spill på skolen nå. Noe med ordet spill er det en automatisk utestengt, og hvis vi finner et spill nettsted som fungerer så snart vi la det den blir blokkert.: (Min venn sa om defilter men skolen blokkerer dem så vel (minst alle de som Jeg har prøvd), min eneste idé er å gjøre mitt eget nettsted uten ordet spillet i det, men det vil sannsynligvis bli utestengt. Vennligst hjelp, noen!
Old 6 juli 2007, 08:42
Banned Group

Skolen admin har blokkert alle forsøk på å få tilgang til spill steder og slik de skal.

Lag ditt eget nettsted kompis.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 6 juli 2007, 21:09
Medlem Group

og når du gjør dette området, og du vil si spill du bør ha G @ m3 eller noe L337 ... Skole: (Breaking reglene FTW!
Old 31 juli 2007, 09:08
New Member Group

Har du noen gang prøvd å bruke en proxy? Jeg vet at enkelte skoler også gjøre blokkere dem, men hvis du finner en at de ikke har blokkert, så du skal kunne få inn tror jeg. Ikke regne med å bruke de samme proxy om og om igjen om, som det trolig vil bli funnet og blokkert neste dag:)
Old 31 juli 2007, 11:29
Medlem Group

Mest skolen blokkerer systemer er basert på blokkering av ordene i nettadresser eller hele webadresser (minst i mitt område), en enkel måte å komme rundt dette er bare skrive ip av nettstedet direkte i Firefox eller IE url området. Dette kan finnes ved å gå til Start> Kjør> cmd og skrive i ping.exe deretter navnet på webområdet. Du skal få et svar med et sett med tall i det, skriver de i det du drar.
Old 31 juli 2007, 11:32
Moderator Group

Hvis du ønsker å spille på skolen, sjekk dette området ut
Sitat:
Du vil kunne spille Free Internet Games umiddelbart. Vår liste er så stor; sjansene er du aldri i hele livet kunne spille alle disse spillene. En annen ting som er bra om våre gratis online spill listen, siden vi tilby en liste over hele webs gratis online spill, noen av gratis online spill nettsteder ikke blokkeres fra skolen, så betyr det at du vil sannsynligvis kunne finne noen stor gratis online spill som du kan også spille på skolen, uten å bruke proxy-områder

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 1 august 2007, 15:15
New Member Group

Haha, jeg hjelpe skolen technians så jeg får runde alle filtrene selv om jeg bruker en WLAN-tilkobling, som jeg tar min laptop til skolen, men technians gi min laptop all tilgang, slik at jeg kan gå på en hvilken som helst nettside. Great Huh?

Travis
Old 13 august 2007, 16:59
sub
Medlem Group

Ive fikk en måte som alltid fungerer. Men holder det underraps. Den første måten er det åpenbare. 1. Oversette spillet siden via google oversettelse. Hvis det ikke fungerer å gå til kalkulatoren, så hjelper, deretter hjelpeemner deretter høyreklikk på toppen av vinduet, og deretter gå til nettadressen. Type spillet siden i det .. Det burde fungere. :):):):):)
Old 19 august 2007, 13:14
Medlem Group

skolen gjorde det til, det gjorde jeg ikke sinn tenkte fordi jeg ikke spiller online spill. Alle som spilte online spill prøvde å laste ned Firefox fordi det ikke ble blokkert på Firefox, men hvert område med ordet FireFox ble blokkert, slik at de kunne ikke laste den ned. Det var morsomt å se dem prøver å få det da ikke realisere det det var allerede installert på skoler datamaskin, alt de måtte gjøre var åpen Dreamweaver lagre en grunnleggende blank side og forhåndsvise det i FireFox lol.
Old 20 august 2007, 02:54
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by sub View Post
Ive fikk en måte som alltid fungerer. Men holder det underraps.
LOL! Ja, det vil være lett å tenke at det er lagt ut på et internett forum.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Idioter på My School Tips over Truck ... cheesepuff Av Emne Diskusjon 5 22 oktober 2009 15:41
Malware Virus / Trojan Blokkerer IE bilder! (Hjelp) eslfish Virus, spionprogrammer og sikkerhet 42 2 januar 2009 18:58
Old School mobile Oppringing pest79456 Nettverk, modem og VoIP 1 2 august 2008 12:39
Hvem er programmering i skolen? gaza14 Web Design, hosting & SEO 22 29 mars 2008 04:09
Hjelp Dam School adamshore Nettverk, modem og VoIP 1 5 desember 2007 11:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.