![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke gå på noen spill på skolen nå. Noe med ordet spill er det en automatisk utestengt, og hvis vi finner et spill nettsted som fungerer så snart vi la det den blir blokkert.: (Min venn sa om defilter men skolen blokkerer dem så vel (minst alle de som Jeg har prøvd), min eneste idé er å gjøre mitt eget nettsted uten ordet spillet i det, men det vil sannsynligvis bli utestengt. Vennligst hjelp, noen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skolen admin har blokkert alle forsøk på å få tilgang til spill steder og slik de skal.
| |||
| |||
| og når du gjør dette området, og du vil si spill du bør ha G @ m3 eller noe L337 ... Skole: (Breaking reglene FTW! |
|
| |||
| |||
| Har du noen gang prøvd å bruke en proxy? Jeg vet at enkelte skoler også gjøre blokkere dem, men hvis du finner en at de ikke har blokkert, så du skal kunne få inn tror jeg. Ikke regne med å bruke de samme proxy om og om igjen om, som det trolig vil bli funnet og blokkert neste dag:) |
|
| |||
| |||
| Mest skolen blokkerer systemer er basert på blokkering av ordene i nettadresser eller hele webadresser (minst i mitt område), en enkel måte å komme rundt dette er bare skrive ip av nettstedet direkte i Firefox eller IE url området. Dette kan finnes ved å gå til Start> Kjør> cmd og skrive i ping.exe deretter navnet på webområdet. Du skal få et svar med et sett med tall i det, skriver de i det du drar. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hvis du ønsker å spille på skolen, sjekk dette området ut Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Haha, jeg hjelpe skolen technians så jeg får runde alle filtrene selv om jeg bruker en WLAN-tilkobling, som jeg tar min laptop til skolen, men technians gi min laptop all tilgang, slik at jeg kan gå på en hvilken som helst nettside. Great Huh? Travis |
|
| |||
| |||
| Ive fikk en måte som alltid fungerer. Men holder det underraps. Den første måten er det åpenbare. 1. Oversette spillet siden via google oversettelse. Hvis det ikke fungerer å gå til kalkulatoren, så hjelper, deretter hjelpeemner deretter høyreklikk på toppen av vinduet, og deretter gå til nettadressen. Type spillet siden i det .. Det burde fungere. :):):):):) |
|
| |||
| |||
| skolen gjorde det til, det gjorde jeg ikke sinn tenkte fordi jeg ikke spiller online spill. Alle som spilte online spill prøvde å laste ned Firefox fordi det ikke ble blokkert på Firefox, men hvert område med ordet FireFox ble blokkert, slik at de kunne ikke laste den ned. Det var morsomt å se dem prøver å få det da ikke realisere det det var allerede installert på skoler datamaskin, alt de måtte gjøre var åpen Dreamweaver lagre en grunnleggende blank side og forhåndsvise det i FireFox lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL! Ja, det vil være lett å tenke at det er lagt ut på et internett forum. ![]()
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Idioter på My School Tips over Truck ... | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 5 | 22 oktober 2009 15:41 |
| Malware Virus / Trojan Blokkerer IE bilder! (Hjelp) | eslfish | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 42 | 2 januar 2009 18:58 |
| Old School mobile Oppringing | pest79456 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 2 august 2008 12:39 |
| Hvem er programmering i skolen? | gaza14 | Web Design, hosting & SEO | 22 | 29 mars 2008 04:09 |
| Hjelp Dam School | adamshore | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 5 desember 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |