mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Skola blockerar alla spel

Reply

Thread Tools
Old 6 juli 2007, 08:35
New Member Group

Default Skola blockerar alla spel

Jag kan inte gå på alla matcher i skolan nu. Allt med ordet spel det är ett automatiskt förbjudna och om vi hittar ett spel webbplats som fungerar så fort vi lämnar det blir blockerad.: (Min vän sade om defilter men skolan blockerar dem också (åtminstone alla de som Jag har försökt), min enda tanke är att göra min egen webbplats utan ordspel på det men det blir nog få förbjudas. Behag hjälpa mig, någon!
Old 6 juli 2007, 08:42
Banned Group

Skolan admin har blockerat alla försök att få tillgång till spel sidor och så de borde.

Gör din egen webbplats kompis.

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 6 juli 2007, 21:09
Ledamot Gruppen

och när du gör denna webbplats och du vill säga spel som du borde ha G @ m3 eller något L337 ... Skola: (Att bryta mot reglerna FTW!
Old 31 juli 2007, 09:08
New Member Group

Har du någonsin försökt att använda en proxy? Jag vet att vissa skolor också göra blockera dem, men om du kan hitta en att de inte blockeras, då bör du kunna komma in tror jag. Inte räkna med samma proxy om och om igen men eftersom det förmodligen kommer att hittas och blockerade nästa dag:)
Old 31 juli 2007, 11:29
Ledamot Gruppen

De flesta skolor blockera systemen bygger på att blockera ord i webbadresser eller hela webbadresser (åtminstone i mitt område), ett enkelt sätt att komma runt detta är bara att skriva in ip av området direkt i Firefox eller dvs url område. Detta kan hittas genom att gå till Start> Kör> cmd och skriva i ping.exe sedan platsen namn. Du bör få ett svar med ett antal siffror i den, typ dessa siffror och det har du.
Old 31 juli 2007, 11:32
Moderator-gruppen

Om du vill spela spel i skolan, se den här webbplats ut
Citat:
Du kommer att kunna spela Free Internet Games direkt. Vår lista är så stort, är chansen att du kommer aldrig i hela ditt liv att kunna spela alla dessa spel. En annan sak som är bra om våra gratis online spel listan är, eftersom vi tillhandahåller en förteckning över hela webs gratis online-spel, en del av gratis online spel platser får inte blockeras från din skola, så det betyder att du kommer förmodligen att kunna hitta några som är gratis online-spel här som du kan spela i skolan, utan användning av proxy-webbplatser

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 1 august 2007, 15:15
New Member Group

Haha, jag hjälpa skolan technians så jag kringgå alla filter även om jag använder en WLAN-anslutning så jag tar min laptop till skolan men technians ge min laptop alla åt så att jag kan gå på någon webbplats. Great Huh?

Travis
Old 13 august 2007, 16:59
sub
Ledamot Gruppen

Ive har ett sätt som alltid fungerar. Men hålla det underraps. Det första sättet är det självklart. 1. Översätt spelet sida via Google översättning. Om så icke verk gå till miniräknare, så hjälper, då hjälper inlägg sedan högerklicka på den övre delen av fönstret och sedan gå till webbadressen. Typ spelet sida på det .. Det bör fungera. :):):):):)
Old 19 august 2007, 13:14
Ledamot Gruppen

min skola gjorde det för att jag inte åtanke trodde eftersom jag inte spela spel. Alla som gjorde spela spel försökte ladda ned Firefox eftersom ingen plats blockerades på FireFox men varje webbplats med ordet FireFox blockerades så de inte skulle kunna hämta den. Det var roligt att se dem försöka att få det när de inte inser det var det redan installerat på skolans dator, allt de hade att göra var öppen Dreamweaver spara en grundläggande tom sida och förhandsgranska den i FireFox lol.
Old 20 august 2007, 02:54
Givargruppen

Citat:
Ursprungligen postat av sub View Post
Ive har ett sätt som alltid fungerar. Men hålla det underraps.
LOL! Ja, det ska vara lätt med tanke på det lagts ut på ett internet forum.

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Idioter på min skola Tips över sina Truck ... cheesepuff Off Topic Discussion 5 22 Oktober 2009 15:41
Malware Virus / Trojan Blocks IE Bilder! (HJÄLP) eslfish Virus, spionprogram och säkerhet 42 2 januari 2009 18:58
Old School mobil uppringbar pest79456 Nätverk, Modem & VoIP 1 2 august 2008 12:39
Vem är planeringen i skolan? gaza14 Web Design, Hosting & SEO 22 29 mars 2008 04:09
Hjälp Dam Skola adamshore Nätverk, Modem & VoIP 1 5 december 2007 11:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.