![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte gå på alla matcher i skolan nu. Allt med ordet spel det är ett automatiskt förbjudna och om vi hittar ett spel webbplats som fungerar så fort vi lämnar det blir blockerad.: (Min vän sade om defilter men skolan blockerar dem också (åtminstone alla de som Jag har försökt), min enda tanke är att göra min egen webbplats utan ordspel på det men det blir nog få förbjudas. Behag hjälpa mig, någon! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skolan admin har blockerat alla försök att få tillgång till spel sidor och så de borde.
| |||
| |||
| och när du gör denna webbplats och du vill säga spel som du borde ha G @ m3 eller något L337 ... Skola: (Att bryta mot reglerna FTW! |
|
| |||
| |||
| Har du någonsin försökt att använda en proxy? Jag vet att vissa skolor också göra blockera dem, men om du kan hitta en att de inte blockeras, då bör du kunna komma in tror jag. Inte räkna med samma proxy om och om igen men eftersom det förmodligen kommer att hittas och blockerade nästa dag:) |
|
| |||
| |||
| De flesta skolor blockera systemen bygger på att blockera ord i webbadresser eller hela webbadresser (åtminstone i mitt område), ett enkelt sätt att komma runt detta är bara att skriva in ip av området direkt i Firefox eller dvs url område. Detta kan hittas genom att gå till Start> Kör> cmd och skriva i ping.exe sedan platsen namn. Du bör få ett svar med ett antal siffror i den, typ dessa siffror och det har du. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Om du vill spela spel i skolan, se den här webbplats ut Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Haha, jag hjälpa skolan technians så jag kringgå alla filter även om jag använder en WLAN-anslutning så jag tar min laptop till skolan men technians ge min laptop alla åt så att jag kan gå på någon webbplats. Great Huh? Travis |
|
| |||
| |||
| Ive har ett sätt som alltid fungerar. Men hålla det underraps. Det första sättet är det självklart. 1. Översätt spelet sida via Google översättning. Om så icke verk gå till miniräknare, så hjälper, då hjälper inlägg sedan högerklicka på den övre delen av fönstret och sedan gå till webbadressen. Typ spelet sida på det .. Det bör fungera. :):):):):) |
|
| |||
| |||
| min skola gjorde det för att jag inte åtanke trodde eftersom jag inte spela spel. Alla som gjorde spela spel försökte ladda ned Firefox eftersom ingen plats blockerades på FireFox men varje webbplats med ordet FireFox blockerades så de inte skulle kunna hämta den. Det var roligt att se dem försöka att få det när de inte inser det var det redan installerat på skolans dator, allt de hade att göra var öppen Dreamweaver spara en grundläggande tom sida och förhandsgranska den i FireFox lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL! Ja, det ska vara lätt med tanke på det lagts ut på ett internet forum. ![]()
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Idioter på min skola Tips över sina Truck ... | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 22 Oktober 2009 15:41 |
| Malware Virus / Trojan Blocks IE Bilder! (HJÄLP) | eslfish | Virus, spionprogram och säkerhet | 42 | 2 januari 2009 18:58 |
| Old School mobil uppringbar | pest79456 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 2 august 2008 12:39 |
| Vem är planeringen i skolan? | gaza14 | Web Design, Hosting & SEO | 22 | 29 mars 2008 04:09 |
| Hjälp Dam Skola | adamshore | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 5 december 2007 11:38 |
| Thread Tools | |
| |