mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Skal jeg bruge på adgang antispyware?

Reply

Thread Tools
Old 13 februar 2008, 14:45
Medlem Gruppen

Default Skal jeg bruge på adgang antispyware?

Jeg bruger avast hjem, PC Tools Firewall og Spybot (on demand)

skal jeg bruge på adgang antispyware? hvis yes.which en? Jeg vil gerne bruge TheatFire eller Boclean.What lave u mene om dette programmer?

bedrøvelig nemlig mig skadelig engelsk.

P4 3 GHz, 1,5 GB ram ,.....
XP-Pro SP2 alle lappet.
Old 13 februar 2008, 16:09
Redaktør Gruppen

Default Skal jeg bruge på adgang antispyware?

Enten ThreatFire eller BOClean ville være fint, men kun én er nødvendig.

Kig her for flere forslag.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg kan ikke opdatere antivirus og antispyware midnight11 Virus, Spyware & Sikkerhed 3 26 oktober 2009 09:37
Antivirus / Antispyware til Windows Home Server? mctw Virus, Spyware & Sikkerhed 11 10 april 2009 15:43
Antispyware log stephencastellani Virus, Spyware & Sikkerhed 1 7 marts 2008 16:04
Fjernelse AntiSpyware Fjernelse Progams chrisleech11 Virus, Spyware & Sikkerhed 13 27th Dec 2007 12:54
SWS AntiSpyware Virus Removal connolly269 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 4 december 2007 01:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.