![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ive sain uuden tietokoneen, minun vanha tietokone, kytkin ja kaksi lyhyttä suoraan kaapeleita. Im siirtää 4 Gt musiikkia my old pakoll minun uusi ja sen sanomalla 120mins! Miten on, kun se olisi jopa 100Mbps? Ant ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 100Mbps = 100 megabittiä sekunnissa.
100 megabittiä = 1024 megatavua. Joten 1 megatavu sekunnissa. 4000 sekuntia = 66 minuuttia. Kuten kopioida kone viive johtuu, että online-tilassa ja asiat etenevät taustalla yksi monista muista tekijöistä. Joten 120mins ei ole se, että pois. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Onko vanha PC sai 10 tai 100 Mbit / s-korttia? Myös asioita, kuten palomuurit voi hidastaa se alas ohella anti-virus skannereita. Kääntele niitä pois, kun näin. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| 100Mbps = 12.5MBps 4GB/12.5MB = 320Sec! 5:30 Mins! |
|
| |||
| |||
| Joten se oli kiire ja kopioida että pois toisen Web jälkeen tekee Google. Joka tapauksessa ... Mitä verkko-kortti on vanhan PC? Oletko yrittänyt minun muita ehdotuksia. |
|
| |||
| |||
| Myös Windows aika oppaat ovat yleensä kaukana, olet todella ajastamaton sitä? Kuinka kauan se kestää? |
|
| |||
| |||
| On 8 bittiä on tavu. 8bps = 1Bps 8kbps = 1KBps 8mbps = 1MBps 8gbps = 1GBps Ant ... |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, huonosti, kun se nyt. |
|
| |||
| |||
| Quote:
En ollut ajattelu oikein. Kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hidas Uusi tietokone .. Hankkiutui eroon Windowsin System Suite viikko sitten ja edelleen hidasta. | bryan123 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25 elokuu 2009 10:40 |
| Hidas Startup Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 20th Mar 2009 12:25 |
| Im uusi täällä, minun pc on hyvin hidasta, auttaa | crocit | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 8. Joulukuu 2008 04:21 |
| Acronis True Image Home automaattinen varmuuskopiointi ohjelmiston hyvin hitaasti | andrewanimation | General Software Chat | 3 | 2nd Lokakuu 2007 19:30 |
| It's all hieman hidasta ... | jelboy | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12. Jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |