![]() |
|
| |||
| |||
| Ive got my new computer, mijn oude computer, een schakelaar en twee korte rechte kabels. Im 4GB overbrengen van muziek van mijn oude comp naar mijn nieuwe en haar zeggen 120mins! Hoe is het als het moet gaan tot 100Mbps? Ant ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 100Mbps = 100 megabit per seconde.
100 megabit = 1024 megabytes. Dus 1 megabyte per seconde. 4000 seconden = 66 minuten. Als u de machine zal vertraging te wijten aan een online en dingen gaan in de achtergrond een groot aantal andere factoren. Dus 120mins is niet zo uit. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Heeft de oude PC heeft een 10 of een 100 Mbps-kaart? Ook zaken als firewalls kunnen vertragen neer, samen met anti-virus scanners. Draai ze af terwijl je dit doet. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| 100Mbps = 12.5MBps 4GB/12.5MB = 320Sec! 5:30 min! |
|
| |||
| |||
| Dus het doet, is in een haast en dat gekopieerd uit een andere website na het doen van een Google. Hoe dan ook ... Welke netwerkkaart is in de oude pc? Heeft u geprobeerd mijn andere suggesties. |
|
| |||
| |||
| Ook Windows tijd gidsen zijn normaal weg, heb je eigenlijk getimede het? Hoe lang heeft het geduurd? |
|
| |||
| |||
| Er zijn 8 bits in een byte. 8bps = 1Bps 8kbps = 1KBps 8mbps = 1MBps 8gbps = 1Gbps Ant ... |
|
| |||
| |||
| Oh, sorry, slechte tijd nu. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik was niet denken rechts. Bedankt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Traag opstarten van Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows besturingssystemen | 12 | 20 mrt 2009 12:25 |
| Im nieuw hier, mijn pc is erg traag, help | crocit | Virus, spyware & Security | 2 | 8 Dec 2008 04:21 |
| Acronis True Image Home automatische back-up software erg traag | andrewanimation | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 2nd Oct 2007 19:30 |
| Het is allemaal een beetje langzaam ... | jelboy | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 12 jul 2007 05:13 |
| Thread Tools | |
| |