![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki Oliko uudelleenasentamistoiminnot minun modeemiohjaimet muutama päivä ja oli aina avg ennen käsin, mutta päätin kokeilla avast. Joten kun olin installling, avast antoi tämän popup hälytys ![]() Tämä ilmoitus on minun modeemi asentaa cd minun isp niin kinda mietit jotain hauskaa tapahtuu. Olen testannut tätä kanssa materiala löytää, jos se on vain vääriä positiivisia alkaen avast, mutta olin hämmästynyt havaitessani, että hänellä ei ole tällaisia varoituskynnysten hänen isp modeemiohjain cd ja hän käyttää samaa mallia modeemi kuin minä, kaikki on saman hänen setup Baari isp, HES kanssa plusnet kuten olen kanssanne supanet. Anyhows, hän ei varoituskynnysten ja tein niin, kallistus olla väärä hälytys alkaen avast vain on nirso asioita. terveisin My System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa vääriä positiivisia, ei ole aavistustakaan, miksi tosin.
| |||
| |||
| Se olisi hyvä ajatus ilmoitettava tästä Avast. Raportoimaan vääriä positiivisia rekisteriin niiden foorumeilla ja sitten postitse että virukset ja madot foorumilla. En voi tehdä, mitä tiedosto, joka on kuvakaappaus joten voit halutessasi tyyppi esitetään täydellinen tiedostopolku lähetettäessä. Ne voivat myös haluavat sinun zip jopa siitä kopion ja lähettää sen heille. |
|
| |||
| |||
| Kiitos uudelleentoisto guys, jos sen väärän positiivisen sitten al tehdä että avast. pahoillani siitä, että huono kuva, mutta tiedostonimi ja haittaohjelmien nimi annetaan oli ..... haittaohjelmien nimi ... Win32Agent-wid1 (vakooja) filename ........... C: \ windows \ autoclock.exe Terveisin |