mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Spyware Alert Van Modem Driver Installeren

Reply

Thread Tools
Old 20 jul 2008, 02:03
Donor Groep

Default Spyware Alert Van Modem Driver Installeren

Hi all

Was het opnieuw installeren van mijn modemdrivers de andere dag en had altijd gem voor de hand, maar besloten om te proberen avast. Dus toen ik installling, avast gaf deze pop-up alert

Deze waarschuwing is afkomstig van binnen mijn modem installeren cd uit mijn isp dus kinda funny afvraagt wat gebeurt hier.

Ik heb getest met een stuurman uit te vinden of het is gewoon een valse positieve van avast, maar ik was verbaasd te zien dat hij geen dergelijke signalering met zijn isp modem driver cd en hij maakt gebruik van hetzelfde model als modem me, alles is hetzelfde met zijn setup bar de isp, hes met plusnet als ik met supanet.

Anyhows, kreeg hij geen alert en ik deed, dus een valse melding van avast gewoon te kieskeurig over dingen.

groeten
Attached Thumbnails
Spyware Alert From Modem Driver Install-supanet-spyware-alert.jpg  

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20 jul 2008, 08:43
Administrator Group

Klinkt als een valse positieve, maar geen idee waarom.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 20 jul 2008, 16:34
Moderator Groep

Het zou een goed idee om dit aan Avast. Verslag uit te brengen van valse positieven registreren bij hun forums en dan achteraf in de virussen en wormen forum.

Ik kan niet doen wat bestand dat in het screenshot dus kunnen dat je wilt typen uit het volledige dossier pad wanneer je een bericht plaatst. Zij kunnen ook wil dat je zip een kopie van en stuur het naar hen.

Old 21 juli 2008, 07:46
Donor Groep

Bedankt voor replay jongens, als het een valse positieve dan al doen met avast.

Sorry voor de slechte pic, maar de bestandsnaam en malware naam die gegeven werd aan .....

malware naam ... Win32Agent-wid1 (SPY)
bestandsnaam ........... C: \ \ windows \ autoclock.exe

Groeten
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hot to Install New CD-Rom Driver? aj2608 Drives & Removable Media 1 25 november 2009 04:31
Help! Iedere keer als ik opnieuw opstarten ik opnieuw hoeft te installeren Modem Drivers? chrisagilitydogs Netwerken, modems & VoIP 1 20 mei 2009 11:16
How to Install de SP3 OCG Driver? user1987 Multimedia & Codecs 1 30 mrt 2008 22:38
Hoe installeer ik stuurprogramma op XP smudge2977 Algemene programmatuurnoot Chat 4 24 nov 2007 12:46
* n00b Alert * - ik heb hulp nodig met mijn grafische kaart driver Iron_Aden Multimedia & Codecs 5 De 2 augustus 2007 17:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.