![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi all Was het opnieuw installeren van mijn modemdrivers de andere dag en had altijd gem voor de hand, maar besloten om te proberen avast. Dus toen ik installling, avast gaf deze pop-up alert ![]() Deze waarschuwing is afkomstig van binnen mijn modem installeren cd uit mijn isp dus kinda funny afvraagt wat gebeurt hier. Ik heb getest met een stuurman uit te vinden of het is gewoon een valse positieve van avast, maar ik was verbaasd te zien dat hij geen dergelijke signalering met zijn isp modem driver cd en hij maakt gebruik van hetzelfde model als modem me, alles is hetzelfde met zijn setup bar de isp, hes met plusnet als ik met supanet. Anyhows, kreeg hij geen alert en ik deed, dus een valse melding van avast gewoon te kieskeurig over dingen. groeten Mijn Systeem: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een valse positieve, maar geen idee waarom.
| |||
| |||
| Het zou een goed idee om dit aan Avast. Verslag uit te brengen van valse positieven registreren bij hun forums en dan achteraf in de virussen en wormen forum. Ik kan niet doen wat bestand dat in het screenshot dus kunnen dat je wilt typen uit het volledige dossier pad wanneer je een bericht plaatst. Zij kunnen ook wil dat je zip een kopie van en stuur het naar hen. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor replay jongens, als het een valse positieve dan al doen met avast. Sorry voor de slechte pic, maar de bestandsnaam en malware naam die gegeven werd aan ..... malware naam ... Win32Agent-wid1 (SPY) bestandsnaam ........... C: \ \ windows \ autoclock.exe Groeten |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hot to Install New CD-Rom Driver? | aj2608 | Drives & Removable Media | 1 | 25 november 2009 04:31 |
| Help! Iedere keer als ik opnieuw opstarten ik opnieuw hoeft te installeren Modem Drivers? | chrisagilitydogs | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 20 mei 2009 11:16 |
| How to Install de SP3 OCG Driver? | user1987 | Multimedia & Codecs | 1 | 30 mrt 2008 22:38 |
| Hoe installeer ik stuurprogramma op XP | smudge2977 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 24 nov 2007 12:46 |
| * n00b Alert * - ik heb hulp nodig met mijn grafische kaart driver | Iron_Aden | Multimedia & Codecs | 5 | De 2 augustus 2007 17:37 |
| Thread Tools | |
| |