![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle Var reinstallere min modemdrivere den andre dagen, og hadde alltid avg før hånd, men bestemte seg for å prøve avast. Så da var jeg installling, avast ga dette popup varsling ![]() Dette varselet er fra modemet installerer cd fra min isp så ganske lurer på noe morsomt som skjer her. Jeg testet dette med en kompis for å finne ut om det er bare en falsk positiv fra avast, men jeg var forbauset over at han fikk ingen slik varsling med sin isp modemdriveren cd og han bruker samme modell modem som meg, alt er det samme med sitt oppsett bar leverandøren, HMS med plusnet som er med supanet. Anyhows, han fikk ingen varsling og jeg gjorde, så skrånende være en falsk varsling fra avast bare er å kresen om ting. hilsen Min System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som en falsk positiv, ingen anelse om hvorfor skjønt.
| |||
| |||
| Det ville være en god idé å rapportere dette til avast. Å rapportere falske positive register på sine fora og deretter legges inn i virus og ormer forum. Jeg kan ikke gi ut hva som er i skjermbilde slik du kanskje vil skrive ut hele filbanen når oppslaget. De kan også vil at du skal zippe en kopi av den og sende den til dem. |
|
| |||
| |||
| Takk for replay karer, hvis en falsk positiv deretter al gjøre det med avast. beklager om dårlig bilde, men filnavnet og malware navnet på var ..... malware navn ... Win32Agent-wid1 (spy) filename ........... C: \ \ windows \ autoclock.exe Hilsen |