![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej alla Var installera min modemdrivrutiner häromdagen och hade alltid avg innan handen, men beslutade att försöka avast. Så när jag var installling, avast gav detta popup varning ![]() Denna varning från mitt modem installera cd från min ISP så Kinda undrar något roligt som händer här. Jag testade detta med en kompis för att ta reda på om det bara är ett falskt positivt från avast, men jag var förvånad över att se att han fick ingen sådan registrering med sin isp modemdrivrutinen cd och han använder samma modell modem som mig, allt är likadant med hans setup bar ISP, HES med plusnet som är med supanet. Anyhows, han fick ingen varning och jag gjorde, så rälsförhöjning vara ett falskt larm från avast bara att picky saker. hälsningar Mitt System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som ett falskt positiva, ingen aning varför men.
| |||
| |||
| Det skulle vara en bra idé att rapportera detta till Avast. För att rapportera falska positiva register på deras forum och sedan skicka i virus och maskar forum. Jag kan inte göra vad fil som i skärmdumpen så kan du skriva ut den fullständiga filsökväg när meddelanden. De får också vill att du ska zippa upp en kopia av den och skicka den till dem. |
|
| |||
| |||
| Tack för att spela killar, om ett falskt positivt sedan al göra det med avast. ledsen för den dåliga pic, men filnamn och sabotageprogram namnet på var ..... malware namn ... Win32Agent-wid1 (spion) filename ........... C: \ \ windows \ autoclock.exe Hälsningar |