![]() |
|
| |||
| |||
| EF, Har kjørt Malware fjerning som beskrevet. Alle synes å være bra nå. Jeg fikk Malware, adware og popup vinduer vises som startet i går kveld. Jeg har vedlagt loggene som ba om, og ser frem til flere råd. Mange takk for veiledning. Ian. |
|
| |||
| |||
| God jobb på jobber guiden! Du tok vare på masse problemer ![]() Bare noen få leftovers å fikse deretter endelig Cleanup trinn og du bør være i klartekst. Åpne Hijackthis og velg Gjør et søk. Sett et merke ved siden av følgende oppføringer: (hvis det) O22 - SharedTaskScheduler: endopsychic - (92050ffb-b796-4146-ae27-7e5e1d93b8a8) - (no file) O22 - SharedTaskScheduler: auras - (f0d4f88e-e1f8-460f-a41c-6cfb7f73af79) - C: \ WINDOWS \ system32 \ xskmoqx.dll (fil mangler) Viktig: Lukk alle vinduer unntatt Hijackthis og klikk Fix kontrolleres. Avslutt Hijackthis. Laste ned FileASSASSIN og lagre til skrivebordet.
Code: C: \ WINDOWS \ system32 \ xskmoqx.dll
Dette er et godt tidspunkt å tømme smittet systemgjenopprettingspunkt poeng og oppretter en ny ren gjenopprettingspunktet:
Sjekk ut Keeping Yourself trygt På Internett for tips og gratis verktøy for å holde deg trygg i fremtiden. Se også Treg maskin? Det er kanskje ikke Malware gratis renhold / vedlikehold av verktøy for å holde datamaskinen kjører glatt. Gi oss beskjed dersom noe annet dukker opp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min Malware Logger - Mooseknuckle | Mooseknuckle | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 20 oktober 2009 18:14 |
| Logger fra klebrig | thingie2 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 17 | 20 desember 2008 13:49 |
| HJT og andre logger | antbann | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 12 nov 2008 14:32 |
| Loggene mine | thingie2 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 14 mars 2008 12:20 |
| Thread Tools | |
| |