mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Startmeddelelse

Reply

Thread Tools
Old 15 November 2008, 17:38
Ny Medlem Gruppen

Default Startmeddelelse

Hej

det vil blive meget værdsat, hvis nogen kan hjælpe mig med dette problem, jeg synes at være der hver gang jeg starter min computer. Jeg får denne besked, som fortæller mig, at en bestemt modul er ikke fundet. Jeg har vedlagt et skærmbillede til at vise, hvad den siger.

Mange tak, Stefan.
Old 15 November 2008, 18:27
Redaktør Gruppen

Default Startmeddelelse

Tråd flyttet til Virus, Spyware & Sikkerhed forum.

Det er en indikation af malware. Følge denne vejledning og efter de 3 logs når komplet, og vi vil gøre esure alt er ryddet op.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Startup Application Hjælp - Indsæt en. Exe-fil, så den vil startprocessen med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4. maj 2009 09:52
Fejlmeddelelse på Startup deedee68 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 14. sep 2008 08:34
Muted Startup? By Multimedia & Codecs 6 2 juni 2008 13:50
NTLDR mangler besked ved start julez Windows-operativsystemer 3 6. maj 2008 04:30
Ny hardware Besked ved start? Kona1984hawaii General Hardware Chat 6 10 november 2007 01:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.