vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Käynnistys Viesti

Reply

Thread Tools
Old 15 marraskuu 2008, 17:38
Uusi Jäsen

Default Käynnistys Viesti

Hei

sitä suuresti, jos joku voi auttaa minua tämän ongelman kanssa olen näytä olevan ottaa joka kerta, kun käynnistän tietokoneen. Saan tämän viestin tiedottaa minulle, että tietty moduuli ei ole löytynyt. Olen oheisti ruudunkaappaus näyttämään, mitä se sanoo.

Monet kiitokset, Stefan.
Old 15 marraskuu 2008, 18:27
Moderator Group

Default Käynnistys Viesti

Säie siirretään viruksen Spyware & Security foorumilla.

Tämä on osoitus haittaohjelmia. Noudattaa Tämän oppaan ja lähettää 3 lokit kun täydellinen ja me MAK esure kaikki on puhdistaa.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Käynnistys Application Help - Lisää. Exe-tiedostoa niin, että se käynnistyksen Windows Sasstraliss Windows-käyttöjärjestelmät 1 4. toukokuuta 2009 09:52
Virhesanoma käynnistysviestien deedee68 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 14. Sep 2008 08:34
Mykistetty käynnistysviestien? Kaupunki Multimedia & Codecs 6 2. Jun 2008 13:50
NTLDR puuttuu viesti käynnistyksen julez Windows-käyttöjärjestelmät 3 6. toukokuuta 2008 04:30
New Hardware Viesti käynnistettäessä? Kona1984hawaii Rautatavaran Chat 6 10. marraskuu 2007 01:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.