mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Oppstart Systemmelding

Reply

Thread Tools
Old 15th 2008 nov 17:38
New Member Group

Default Oppstart Systemmelding

Hei

Det vil bli verdsatt hvis noen kan hjelpe meg med dette problemet jeg ser ut til å være med hver gang jeg starter datamaskinen. Jeg får denne meldingen informere meg om at en bestemt modulen er ikke funnet. Jeg har vedlagt et skjermbilde for å vise hva den sier.

Mange takk, Stefan.
Old 15th 2008 nov 18:27
Moderator Group

Default Oppstart Systemmelding

Tråd flyttet til virus, spionprogrammer og sikkerhet forum.

Det er en indikasjon på malware. Følge denne håndboken og etter de 3 loggene når komplett, og vi vil MAK esure alt er ryddet opp.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Oppstart Application Hjelp - Sett en. Exe-filen slik at det vil oppstart med vinduer Sasstraliss Windows-operativsystemer 1 4 mai 2009 09:52
Feilmelding ved oppstart deedee68 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 14nde sep 2008 08:34
Undertrykte oppstart? By Multimedia & Kodeker 6 2 juni 2008 13:50
NTLDR mangler melding ved oppstart julez Windows-operativsystemer 3 6 mai 2008 04:30
Ny maskinvare Melding ved oppstart? Kona1984hawaii General Hardware Chat 6 10 nov 2007 01:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.