![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok joten olen Spybot Search and Destroy ja Avast virustorjunta, Äskettäin löysin oli tekevät paperi (Open Office, cuz minun MS Office 07 oikeudenkäynti loppui). Ja olen todennut, että minun explorer toimi asti. [tehtävänä bar] oli katoavat ja uudelleen, i syyksi sen Open Office pikaohjelman, sillä niin pian kuin haluaisin lähellä sitä, tehtäväpalkki katoaa ja uudelleen. Juoksin spybot ja se havaitsi joitakin juttuja ja i surmansa, ja se näytti ottavan, että ongelma, mutta sitten sain joitakin hämmentäviä raportteja oli rekisterin muutos (että minun täytyi hyväksyä), että minulla ei ollut ajatus, ei kaikille niistä, i asettaa tutustunut heihin ja heidän jossa kaikki samat, i asettaa sen sanoa ei joka kerta. ja se pidetään käynnissä, sama yli ja ohi. jossain vaiheessa reportteri sai niin täynnä se oli lopettaa niin i dont tiedä, onko se sallittua tai ei. Olen myös uninstalled Open Office, joten saattaa olla, mitä se oli. Mutta se oli hyvin outoa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei
| |||
| |||
| Heres lokin alkaen spy bot. Quote:
Quote:
Jos valitset peruuttaa se liikkuu teitä: "http://proffesionalscan.com/2009/1/en/freescan.php?id=770522154349" Avast vaatii viruksen heti, kun sivu on "ladataan" kuin "JS: Agent-DE [Trj] Tein spybot scan ja Avast boot skannata yli yön ja i aseta se poistaa viruksia automaattisesti. Se myös osoittaa, että i dont oltava automaattiset päivitykset. Mutta minä. |
|
| |||
| |||
| OOPS! Ok dont sinua vihaan sitä, kun viet jotain yrittää saada apua, ja sitten muistaa vanha postitse toisessa foorumissa? Sitten mene ja Download Malware puremiin ja se korjaa ongelman? No thats mitä äsken tapahtui. Se kesti tunnin ja 20 minuuttia minun 120 gb hd, ja näyttää siltä, että on korjannut ongelman. Anteeksi jos i hukkaan sinulla on aikaa! |
|
| |||
| |||
| Se kuulostaa minusta kuten voit ladata ja suorittaa Malware puremiin .............. Todennäköisesti kestää noin tunnin ja kaksikymmentä minuuttia näytettäviksi sanoa 120 Gt: n kiintolevy .............. ![]() LOL pahoillani, en voinut vastustaa. EDIT: Edellä virkaa on pyrkimys leikillisyys eikä tarkoitetaan tarjota neuvoja. En missään tapauksessa pätevä tarjoamaan neuvoja kaikista haittaohjelmien ongelmia tällä hetkellä. Jos ongelmat jatkuvat, posti uudelleen ja odota Glaswegian tai Evil Fantasy vastata. |
|
| |||
| |||
| Hei Kiva kun saattoi käyttää MBAM. Kuitenkin haittaohjelmien kuten usein pyytää ystäviään liittymään, joten huumoria minut tänne ja Let's suorittaa erikoistyökaluja tarkistaa kaikki ylijäämätuotteet. Ladata ComboFix näistä paikoista: Linkki 1 Linkki 2 Linkki 3 * TÄRKEÄÄ! Tallenna ComboFix.exe teidän Desktop
![]() Kun Microsoft Windows Recovery Console on asennettu käyttäen ComboFix, sinun pitäisi nähdä seuraavan viestin: ![]() Valitse Kyllä, Jatkaa tarkistaisi haittaohjelmia. Kun olet valmis, ComboFix on tuottaa lokin sinulle. Lisää C: \ ComboFix.txt näkyy seuraavassa vastausta. |
|
| |||
| |||
| Tässä se on Quote:
|
|
| |||
| |||
| Hei taas Kuten näette, että ensimmäisessä osassa lokin, siellä oli muutamia asioita vielä jäljellä järjestelmään. Lue nämä ohjeet huolellisesti ja sitten tulostaa tai kopioida tämän sivun Notepadia jotta auttaa sinua silloin kun tehdään korjaus. Sinun ei pitäisi olla avoimia selaimia tai elää Internet-yhteys, kun olet menettelyjä noudattaen alla. Combofix
Code: Folder:: C: \ Documents and settings \ All Users \ Application Data \ (3276BE95_AF08_429F_A64F_CA64CB79BCF6) DirLook: c: \ windows \ t sijaita C: \ ProgramData Rekisteri: [HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Windows] "AppInit_DLLs" =- ![]() Tallenna tämä CFScript.txt, Samassa paikassa kuin ComboFix.exe ![]() Viitaten kuvan yläpuolella, vedä CFScript onto ComboFix.exe. Kun olet valmis, se tuottaa lokin sinun "C: \ ComboFix.txt" Älä mouseclick combofix ikkunassa vaikka se on käynnissä. Tämä saattaa aiheuttaa sen, pilttuu. VAROITUS! Kukaan muu ajattelee käyttäen edellä komentojono tekee sen omalla vastuullaan - saatat päätyä ottaa uudelleen asentaa Windows! Lähetä loki C: \ ComboFix.txt tarkastella edelleen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Rekisterieditori. Backup Needed. Muuttunut Fontit Rekisterieditorissa | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 15. Maaliskuu 2009 13:32 |
| Registry Cleaner? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31. Maaliskuu 2008 12:44 |
| Know Your Registry? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8. Lokakuu 2007 14:21 |
| Rekisterin Cleaners | DC31 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 11 | 13. Jul 2007 06:26 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4. Huhtikuu 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |