![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg har Spybot Search and Destroy og avast antivirus, Nylig fant jeg gjorde en papir (open office, cuz min MS Office 07 prøveperioden gikk ut). Og jeg oppdaget at min explorer fungerte opp. [oppgavelinjen] var forsvinne og reappearing jeg tilskrives den åpne Office quick start, fordi så snart jeg skulle lukke den, oppgavelinjen ville forsvinne og dukke opp igjen. Jeg kjørte Spybot og fant noen ting og jeg drepte den, og det syntes å ta ut det problemet, men så fikk jeg litt forvirrende rapportene var det en registerendringen (at jeg måtte godkjenne) at jeg hadde ingen anelse om, ikke til alle av dem, jeg så på dem og de var de samme, jeg satt det til å si nei hver gang. og det bare holdes går, samme en igjen og igjen. På et tidspunkt den reporteren ble så fylt opp måtte avslutte slik jeg dont vite hvis det tillates eller ikke. Jeg avinstallerte Open Office, slik at det kan være hva det var. Men det var veldig rart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei
| |||
| |||
| Heres loggen fra spy bot. Sitat:
Sitat:
Hvis du velger kansellere den beveger deg: "http://proffesionalscan.com/2009/1/en/freescan.php?id=770522154349" Avast samtaler viruset så snart den er "loaded" som en "JS: Agent-DE [Trj] Jeg gjorde en Spybot scan og en avast boot scan over natten, og jeg satt den til å fjerne eventuelle virus automatisk. Its også vise at jeg ikke har automatiske oppdateringer på. Men jeg gjør. |
|
| |||
| |||
| OOPS! Ok dont du hater det når du legger noe forsøk på å få hjelp, og du husker et gammelt innlegg på et annet forum? Deretter går og Download Malware biter og det løser problemet? Vel dvs hva jeg gjorde. Det tok en time og 20 minutter på 120 gb HD og det synes å ha løst problemet. Beklager hvis jeg bortkastet tid! |
|
| |||
| |||
| Det høres for meg ut som du kanskje vil laste ned og kjøre Malware biter .............. Det vil trolig ta cirka en time og tjue minutter å kjøre på si en 120 GB harddisk .............. ![]() LOL sorry, jeg kunne ikke motstå. EDIT: De ovennevnte innlegg er et forsøk på jocularity og på ingen måte et tilbud om råd. Jeg er på ingen måte kvalifisert til å gi råd for eventuelle malware problemer på dette tidspunktet. Hvis du fortsatt har problemer, legge igjen og vente på Glaswegian eller Evil Fantasy til å svare. |
|
| |||
| |||
| Hei Glad du kunne bruke MBAM. Men malware som dette ofte inviterer venner til å delta i, slik humor meg her, og la oss kjøre en spesialiserte verktøy for å se etter leftovers. Laste ned ComboFix fra ett av disse stedene: Link 1 Link 2 Link 3 * VIKTIG! Lagre ComboFix.exe til skrivebordet ditt
![]() Når Microsoft Windows-gjenopprettingskonsollen er installert ved hjelp ComboFix, får du følgende melding: ![]() Klikk på JaÅ fortsette scanning for malware. Når du er ferdig, ComboFix skal produsere en logg for deg. Ta med C: \ ComboFix.txt i neste svaret. |
|
| |||
| |||
| Her er det Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Hei igjen Som du ser fra den første delen av loggen var det en del ting fortsatt gjenstår på systemet. Les disse instruksjonene nøye og deretter skrive ut eller kopiere nettstedet til Notisblokk for å hjelpe deg ved å utføre reparasjonen. Du bør ikke ha noen åpne nettlesere eller leve internett-tilkoblinger når du følger fremgangsmåtene nedenfor. Combofix
Code: Folder:: C: \ Documents and settings \ All Users \ Application Data \ (3276BE95_AF08_429F_A64F_CA64CB79BCF6) DirLook: c: \ windows \ t være C: \ Programdata Registerverdi:: [HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ windows] "AppInit_DLLs" =- ![]() Lagre dette som CFScript.txt, På samme sted som ComboFix.exe ![]() Henvise til bildet over, flytter CFScript onto ComboFix.exe. Når du er ferdig, vil den produsere en logg for deg "C: \ ComboFix.txt" Ikke mouseclick combofix's vinduet mens det kjører. Dette kan føre til stall. FORSIKTIG! Alle andre som tenker på å bruke over script gjør det på eget ansvar - du kan ende opp med å måtte re-installere Windows! Vennligst post loggen C: \ ComboFix.txt for videre vurdering. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Registerredigering. Backup nødvendig. Endret fonter i Registry | pete21 | Windows-operativsystemer | 7 | 15 mars 2009 13:32 |
| Registry Cleaner? | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 31 mars 2008 12:44 |
| Kjenn Registerverdi? | Rob8UrChips | General Software Chat | 1 | 8 oktober 2007 14:21 |
| Registret rengjøringsmidler | DC31 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 13 juli 2007 06:26 |
| XP Registry | DrWatson | General Software Chat | 7 | 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |