![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har bemærket, at SuperAntiSpyware var at bruge en masse internet bare i dag. Jeg er ikke sikker på om før, men det synes at være ved hjælp af et parti efter opdateringer. Jeg kunne bare afinstallere den og ikke bruge, men den har fundet ting før, så jeg tror, det hjælper. 900mb er en hel del, men jeg har 150GB . ekrn er en del af Eset ting, og jeg ved, det bruger nogle, da den scanner alt, hvad der kommer igennem, hvilket resulterer i den ved hjælp af den samme båndbredde som internettet jeg bruge. (i det mindste, jeg hørte den gør). Jeg ved ikke hvorfor, men SuperAntiSpyware kan være slukket filtreringsprocessen listen, hvilket er grunden ekrn ikke bruger så meget.Tænkte tråd burde gå her, fordi SuperAntiSpyware er en del af virus, spyware og sikkerhed. Anyway, håber, at jeg gav mening, og jeg håber du kan hjælpe. |
|
| |||
| |||
| gå ind i indstillingerne og Fjern opdateringerne ved opstarten |
|
| |||
| |||
| 0.o Er det virkelig så enkelt? Er det kun de opdateringer ved start, eller opdaterer sig selv. For hvis det er de opdateringer, så vil det ikke virke, kan jeg ikke scanne med en forældet definition fil ... Jeg har lige unticked opdateringer ved start anyway, jeg kan gøre det manuelt. |
|
| |||
| |||
| yeah mate sine at enkle, bare Fjern markeringen i feltet i indstillingerne på brugerens tilstand af programmet og derefter opdatere den en gang hver uge. |
|
| |||
| |||
| Okay, tak. |
|
| |||
| |||
| ingen probs BUD |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| hej, kan du tage et indånder og forklare lol .. couldnt forstå det. cheersssss |
|
| |||
| |||
| Tak for standsning i Nick! Definition opdateringer er den nye malware trusler føjes til SUPERAntiSpyware database. Ligesom når dit antivirus-opdateringer kan du se et lille fald i resultaterne indtil opdateringen er færdig. Se Database Definitioner Opdateringer for mere information om, hvad alle SUPERAntiSpyware ser for og fjerner. Er det betalt eller gratis version? Hvis det er betalt version det er meget vigtigt, at enten har SUPERAntiSpyware køre ved start, eller huske at tænde den, hver gang du starter computeren og tjekke for opdateringer, så real-time beskyttelse gør det job. For den gratis version gå HER og rul ned til SUPERAntiSpyware instruktioner og justere indstillingerne for at matche. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Okay, miner gratis version, kan tænke på at få betalt. Kan det fungere som en erstatning for antivirus gerne Eset, Norton, AVG osv.? Eller kan du få det startprocessen gerne din normale antivirusprogram?
__________________ HI:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Båndbredde - 1MB bredbåndspolitik | wendylawman | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 23 april 2009 10:06 |
| USB Båndbredde overskredet | ghbnic | General Hardware Chat | 2 | 25th May 2008 06:53 |
| SUPERAntiSpyware 4,0 | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 6 marts 2008 09:40 |
| Hvad er din båndbredde cap? | quinda | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17 marts 2007 08:20 |
| Thread Tools | |
| |