mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

SuperAntiSpyware gebruik van bandbreedte

Closed Thread

Thread Tools
Old 23e sep 2008, 03:28
Donor Groep

Hoi,
Ik heb gemerkt dat SuperAntiSpyware werd met behulp van een perceel van internet alleen vandaag. Ik ben niet zeker over, maar het lijkt erop dat het gebruik van een perceel na updates. Ik kon gewoon verwijderen en niet te gebruiken, maar het heeft gevonden spullen voor, dus ik denk dat het helpt. 900MB is vrij veel, maar ik heb 150GB . ekrn is onderdeel van Eset spul, en ik weet dat sommige toepassingen, omdat het scant alles wat komt, wat resulteert in het gebruik van dezelfde bandbreedte als het internet gebruik ik. (tenminste ik hoorde het doet). Ik weet niet waarom, maar SuperAntiSpyware kan worden uit de lijst te filteren, dat is de reden waarom ekrn is niet zo veel.
Dacht draad moet gaan hier omdat SuperAntiSpyware is een onderdeel van virussen, spyware en Veiligheid.
Hoe dan ook, hoop ik heb zin en hoop dat u kan helpen.
Attached Thumbnails
SuperAntiSpyware using bandwidth-strange.jpg  
Old 23e sep 2008, 04:05
Lid Fractie

ga naar de instellingen en vink de updates bij het opstarten
Old 23e sep 2008, 04:09
Donor Groep

0.o Is het echt zo simpel? Is het alleen de updates bij het opstarten, of de updates zelf. Want als het is de updates, dan werkt het niet, ik kan niet scannen met een verouderde definitie bestand ... Ik afgevinkt updates bij het opstarten toch, ik kan het handmatig instellen.
Old 23e sep 2008, 04:12
Lid Fractie

yeah mate zijn dat eenvoudige, net vink het vakje aan in de instellingen van de gebruiker-modus van het programma en dan werkt deze eenmaal per week.
Old 23e sep 2008, 04:17
Donor Groep

Oke, bedankt.
Old 23e sep 2008, 04:22
Lid Fractie

geen probs bud
Old 23e sep 2008, 07:57
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coolyxxx View Post
Hoi,
Ik heb gemerkt dat SuperAntiSpyware werd met behulp van een perceel van internet alleen vandaag. Ik ben niet zeker over, maar het lijkt erop dat het gebruik van een perceel na updates. Ik kon gewoon verwijderen en niet te gebruiken, maar het heeft gevonden spullen voor, dus ik denk dat het helpt. 900MB is vrij veel, maar ik heb 150GB . ekrn is onderdeel van Eset spul, en ik weet dat sommige toepassingen, omdat het scant alles wat komt, wat resulteert in het gebruik van dezelfde bandbreedte als het internet gebruik ik. (tenminste ik hoorde het doet). Ik weet niet waarom, maar SuperAntiSpyware kan worden uit de lijst te filteren, dat is de reden waarom ekrn is niet zo veel.
Dacht draad moet gaan hier omdat SuperAntiSpyware is een onderdeel van virussen, spyware en Veiligheid.
Hoe dan ook, hoop ik heb zin en hoop dat u kan helpen.
We hadden verschillende updates van vandaag te wijten aan het steeds toenemende mate van bedreigingen.
Old 23e sep 2008, 08:48
Lid Fractie

hoi,

kunt u een ademen en uitleggen lol .. couldnt begrijpen. cheersssss
Old 23e sep 2008, 09:12
Moderator Groep

Bedankt voor het stoppen met Nick!

Definitie-updates zijn de nieuwe malwarebedreigingen SUPERAntiSpyware toegevoegd aan de database. Net zoals wanneer uw antivirus-updates kunt u een kleine daling in de prestaties totdat de update is voltooid.

Zie het Definities database-updates voor meer informatie over wat alle SUPERAntiSpyware zoekt en verwijdert.

Is dit de betaalde of gratis versie? Als het is de betaalde versie is het zeer belangrijk om ofwel SUPERAntiSpyware lopen bij het opstarten of onthouden om er op elk moment dat u de computer opstart en controleren of er updates zijn, zodat de real-time bescherming doet haar werk.

Voor de gratis versie gaan HIER en ga naar de SUPERAntiSpyware instructies en pas de instellingen aan.

Citaat:
SUPERAntiSpyware is gratis, maar u wilt upgraden naar de Pro versie die kenmerken zeer geavanceerde real-time bescherming, geplande scans, automatische actualisering en nog veel meer. Vergelijk SUPERAntiSpyware Free vs Professional

SUPERAntiSpyware Pro gereduceerde prijs van $ 29.95 naar $ 23.96 voor het gebruik van onze link!
Klik hier!

Old 24e sep 2008, 01:03
Donor Groep

Oke, mijnen gratis versie zou kunnen denken over het verkrijgen van betaald. Kan hij optreden als een vervanging voor als Eset antivirus, Norton, AVG, enz.? Of kunt u het opstarten als je normale antivirus?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.