mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

SuperAntiSpyware bruker båndbredde

Closed Thread

Thread Tools
Old 23. sep 2008, 03:28
Donor Group

Hei,
Jeg la merke til at SuperAntiSpyware brukte mye internett akkurat i dag. Jeg er ikke sikker på om før, men det synes å bruke mye etter oppdateringer. Jeg kunne bare avinstallere det og ikke bruke, men det har funnet ting før, så jeg tror det hjelper. 900mb er ganske mye, men jeg har 150GB . ekrn er en del av Eset ting, og jeg vet at den bruker noen, fordi den skanner alt som kommer gjennom, noe som resulterer i den bruker samme båndbredde som internett jeg. (minst hørte jeg det gjør). Jeg vet ikke hvorfor, men SuperAntiSpyware kan være av filtrering liste, som er grunnen ekrn ikke bruker så mye.
Trodde tråden skal gå her fordi SuperAntiSpyware er en del av virus, spionprogrammer og sikkerhet.
Uansett, håper jeg gjort fornuft og håper du kan hjelpe.
Attached Thumbnails
SuperAntiSpyware using bandwidth-strange.jpg  
Old 23. sep 2008, 04:05
Medlem Group

gå inn i innstillingene og untick oppdateringene på oppstart
Old 23. sep 2008, 04:09
Donor Group

0.o Er det virkelig så enkelt? Er det bare oppdateringene ved oppstart, eller oppdaterer seg selv. For hvis det er oppdateringer, så vil den ikke fungere, jeg kan ikke søke med en utdatert definisjonsfilen ... Jeg unticked oppdateringer ved oppstart likevel, jeg kan gjøre det manuelt.
Old 23. sep 2008, 04:12
Medlem Group

yeah kompis sin så enkelt, bare untick boksen i innstillingene på brukerens modus av programmet, og deretter oppdatere den en gang hver uke.
Old 23. sep 2008, 04:17
Donor Group

Ok, takk.
Old 23. sep 2008, 04:22
Medlem Group

no probs bud
Old 23. sep 2008, 07:57
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by Coolyxxx View Post
Hei,
Jeg la merke til at SuperAntiSpyware brukte mye internett akkurat i dag. Jeg er ikke sikker på om før, men det synes å bruke mye etter oppdateringer. Jeg kunne bare avinstallere det og ikke bruke, men det har funnet ting før, så jeg tror det hjelper. 900mb er ganske mye, men jeg har 150GB . ekrn er en del av Eset ting, og jeg vet at den bruker noen, fordi den skanner alt som kommer gjennom, noe som resulterer i den bruker samme båndbredde som internett jeg. (minst hørte jeg det gjør). Jeg vet ikke hvorfor, men SuperAntiSpyware kan være av filtrering liste, som er grunnen ekrn ikke bruker så mye.
Trodde tråden skal gå her fordi SuperAntiSpyware er en del av virus, spionprogrammer og sikkerhet.
Uansett, håper jeg gjort fornuft og håper du kan hjelpe.
Vi hadde flere definisjonsoppdateringer i dag på grunn av stadig høyere nivå av trusler.
Old 23. sep 2008, 08:48
Medlem Group

hei,

kan du ta en pust og forklare lol .. couldnt forstå det. cheersssss
Old 23. sep 2008, 09:12
Moderator Group

Takk for stoppskilt i Nick!

Definisjonsoppdateringer er ny malware trusler lagt til SUPERAntiSpyware database. Akkurat som når antivirus-oppdateringer kan du se en liten reduksjon i ytelse før oppdateringen er ferdig.

Se Database Definisjoner Oppdateringer for mer informasjon om hva alle SUPERAntiSpyware ser etter og fjerner.

Er det betalt eller gratis versjon? Hvis det er betalt versjon er det svært viktig å enten ha SUPERAntiSpyware kjøre ved oppstart eller huske å slå den på hver gang du starter datamaskinen på nytt og se etter oppdateringer så sanntid beskyttelse gjør den jobben.

For gratisversjonen gå HER og bla ned til SUPERAntiSpyware instruksjoner og justere innstillinger for å matche.

Sitat:
SUPERAntiSpyware er gratis, men det kan være lurt å oppgradere til Pro-versjon som inneholder svært avansert sanntids beskyttelse planlagte skanner, automatisk oppdatering og mye mer. Sammenlign SUPERAntiSpyware Free vs Professional

SUPERAntiSpyware Pro redusert pris fra $ 29,95 til $ 23,96 for å bruke vår link!
Klikk her!

Old 24th September 2008, 01:03
Donor Group

Ok, gruver gratis versjon, kanskje tenke på å få betalt. Kan det fungere som en erstatning for antivirus som Eset, Norton, AVG osv.? Eller kan du ha det oppstart som vanlig antivirus?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.