![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg la merke til at SuperAntiSpyware brukte mye internett akkurat i dag. Jeg er ikke sikker på om før, men det synes å bruke mye etter oppdateringer. Jeg kunne bare avinstallere det og ikke bruke, men det har funnet ting før, så jeg tror det hjelper. 900mb er ganske mye, men jeg har 150GB . ekrn er en del av Eset ting, og jeg vet at den bruker noen, fordi den skanner alt som kommer gjennom, noe som resulterer i den bruker samme båndbredde som internett jeg. (minst hørte jeg det gjør). Jeg vet ikke hvorfor, men SuperAntiSpyware kan være av filtrering liste, som er grunnen ekrn ikke bruker så mye.Trodde tråden skal gå her fordi SuperAntiSpyware er en del av virus, spionprogrammer og sikkerhet. Uansett, håper jeg gjort fornuft og håper du kan hjelpe. |
|
| |||
| |||
| gå inn i innstillingene og untick oppdateringene på oppstart |
|
| |||
| |||
| 0.o Er det virkelig så enkelt? Er det bare oppdateringene ved oppstart, eller oppdaterer seg selv. For hvis det er oppdateringer, så vil den ikke fungere, jeg kan ikke søke med en utdatert definisjonsfilen ... Jeg unticked oppdateringer ved oppstart likevel, jeg kan gjøre det manuelt. |
|
| |||
| |||
| yeah kompis sin så enkelt, bare untick boksen i innstillingene på brukerens modus av programmet, og deretter oppdatere den en gang hver uke. |
|
| |||
| |||
| Ok, takk. |
|
| |||
| |||
| no probs bud |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| hei, kan du ta en pust og forklare lol .. couldnt forstå det. cheersssss |
|
| |||
| |||
| Takk for stoppskilt i Nick! Definisjonsoppdateringer er ny malware trusler lagt til SUPERAntiSpyware database. Akkurat som når antivirus-oppdateringer kan du se en liten reduksjon i ytelse før oppdateringen er ferdig. Se Database Definisjoner Oppdateringer for mer informasjon om hva alle SUPERAntiSpyware ser etter og fjerner. Er det betalt eller gratis versjon? Hvis det er betalt versjon er det svært viktig å enten ha SUPERAntiSpyware kjøre ved oppstart eller huske å slå den på hver gang du starter datamaskinen på nytt og se etter oppdateringer så sanntid beskyttelse gjør den jobben. For gratisversjonen gå HER og bla ned til SUPERAntiSpyware instruksjoner og justere innstillinger for å matche. Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Ok, gruver gratis versjon, kanskje tenke på å få betalt. Kan det fungere som en erstatning for antivirus som Eset, Norton, AVG osv.? Eller kan du ha det oppstart som vanlig antivirus?
__________________ HI:) |