mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

SUPERAntiSpyware använder bandbredd

Closed Thread

Thread Tools
Old 23 Sep 2008, 03:28
Givargruppen

Default SUPERAntiSpyware använder bandbredd

Hej,
Jag märkte att SUPERAntiSpyware använde en hel del internet just idag. Jag är inte säker på det innan, men det verkar som att använda en mycket efter uppdateringar. Jag kan bara avinstallera den och inte använda, men har hittat saker innan, så jag tror att det hjälper. 900 MB är ganska mycket, men jag har 150GB . ekrn är en del av Eset grejer, och jag vet att det använder en del, eftersom det söker allt som kommer igenom, vilket resulterade i den med samma bandbredd som internet jag använder. (åtminstone jag hörde det). Jag vet inte varför, men SUPERAntiSpyware kan stänga Länsvattenseparatorsystemet listan, vilket är anledningen ekrn inte använder så mycket.
Trodde tråden skulle gå här eftersom SUPERAntiSpyware är en del av virus, spionprogram och säkerhet.
Hur som helst, hoppas jag gjorde känsla och hoppas du kan hjälpa till.
Attached Thumbnails
SuperAntiSpyware using bandwidth-strange.jpg  
Old 23 Sep 2008, 04:05
Ledamot Gruppen

gå in på inställningar och untick uppdateringarna i början av processen
Old 23 Sep 2008, 04:09
Givargruppen

0.o Är det verkligen så enkelt? Är det bara uppdateringar vid start eller uppdaterar sig själv. För om det är uppdateringarna, så det kommer inte att fungera, jag kan inte skanna med en föråldrad definitionsfil ... Jag unticked uppdateringar vid start ändå, jag kan göra det manuellt.
Old 23 Sep 2008, 04:12
Ledamot Gruppen

yeah mate sin så enkelt, bara untick rutan i inställningarna på användarens läge av programmet och sedan uppdatera den en gång i veckan.
Old 23 Sep 2008, 04:17
Givargruppen

Okej, tack.
Old 23 Sep 2008, 04:22
Ledamot Gruppen

inga probs BUD
Old 23 Sep 2008, 07:57
New Member Group

Citat:
Ursprungligen postat av Coolyxxx View Post
Hej,
Jag märkte att SUPERAntiSpyware använde en hel del internet just idag. Jag är inte säker på det innan, men det verkar som att använda en mycket efter uppdateringar. Jag kan bara avinstallera den och inte använda, men har hittat saker innan, så jag tror att det hjälper. 900 MB är ganska mycket, men jag har 150GB . ekrn är en del av Eset grejer, och jag vet att det använder en del, eftersom det söker allt som kommer igenom, vilket resulterade i den med samma bandbredd som internet jag använder. (åtminstone jag hörde det). Jag vet inte varför, men SUPERAntiSpyware kan stänga Länsvattenseparatorsystemet listan, vilket är anledningen ekrn inte använder så mycket.
Trodde tråden skulle gå här eftersom SUPERAntiSpyware är en del av virus, spionprogram och säkerhet.
Hur som helst, hoppas jag gjorde känsla och hoppas du kan hjälpa till.
Vi hade flera definition uppdateringar i dag på grund av den ständigt ökande grad av hot.
Old 23 Sep 2008, 08:48
Ledamot Gruppen

hej,

kan du ta en blåsa och förklara lol .. couldnt förstå det. cheersssss
Old 23 Sep 2008, 09:12
Moderator-gruppen

Tack för att stanna i Nick!

Definition uppdateringar nya malware hoten läggas till SUPERAntiSpyware databas. Precis som när antivirusprogrammet uppdateringar kan du se en liten minskning i prestanda tills uppdateringen är färdig.

Se Databas Definitioner Uppdateringar För mer information om vad alla SUPERAntiSpyware letar efter och tar bort.

Är detta betalas eller gratisversionen? Om det är den version det är mycket viktigt att antingen har SUPERAntiSpyware körs vid starten och kom ihåg att slå på den varje gång du startar datorn och söker efter uppdateringar så realtid skydd gör det jobbet.

På gratisversionen gå HÄR och bläddra ner till SUPERAntiSpyware instruktioner och justera inställningarna för att matcha.

Citat:
SUPERAntiSpyware är gratis, men du kanske vill uppgradera till Pro-versionen som har mycket avancerad realtids-skydd, schemalagda genomsökningar, automatisk uppdatering och mycket mer. Jämför SUPERAntiSpyware Free vs Professional

SUPERAntiSpyware Pro nedsatt pris från $ 29.95 och $ 23.96 för att använda våra länkar!
Klicka här!

Old 24 Sep 2008, 01:03
Givargruppen

Okej, gruvor gratisversionen, kan tänka på att få betalt. Kan det fungera som en ersättning för antivirus gillar Eset, Norton, AVG osv? Eller kan du ha den start som din vanliga antivirus?

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.