![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag märkte att SUPERAntiSpyware använde en hel del internet just idag. Jag är inte säker på det innan, men det verkar som att använda en mycket efter uppdateringar. Jag kan bara avinstallera den och inte använda, men har hittat saker innan, så jag tror att det hjälper. 900 MB är ganska mycket, men jag har 150GB . ekrn är en del av Eset grejer, och jag vet att det använder en del, eftersom det söker allt som kommer igenom, vilket resulterade i den med samma bandbredd som internet jag använder. (åtminstone jag hörde det). Jag vet inte varför, men SUPERAntiSpyware kan stänga Länsvattenseparatorsystemet listan, vilket är anledningen ekrn inte använder så mycket.Trodde tråden skulle gå här eftersom SUPERAntiSpyware är en del av virus, spionprogram och säkerhet. Hur som helst, hoppas jag gjorde känsla och hoppas du kan hjälpa till. |
|
| |||
| |||
| gå in på inställningar och untick uppdateringarna i början av processen |
|
| |||
| |||
| 0.o Är det verkligen så enkelt? Är det bara uppdateringar vid start eller uppdaterar sig själv. För om det är uppdateringarna, så det kommer inte att fungera, jag kan inte skanna med en föråldrad definitionsfil ... Jag unticked uppdateringar vid start ändå, jag kan göra det manuellt. |
|
| |||
| |||
| yeah mate sin så enkelt, bara untick rutan i inställningarna på användarens läge av programmet och sedan uppdatera den en gång i veckan. |
|
| |||
| |||
| Okej, tack. |
|
| |||
| |||
| inga probs BUD |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| hej, kan du ta en blåsa och förklara lol .. couldnt förstå det. cheersssss |
|
| |||
| |||
| Tack för att stanna i Nick! Definition uppdateringar nya malware hoten läggas till SUPERAntiSpyware databas. Precis som när antivirusprogrammet uppdateringar kan du se en liten minskning i prestanda tills uppdateringen är färdig. Se Databas Definitioner Uppdateringar För mer information om vad alla SUPERAntiSpyware letar efter och tar bort. Är detta betalas eller gratisversionen? Om det är den version det är mycket viktigt att antingen har SUPERAntiSpyware körs vid starten och kom ihåg att slå på den varje gång du startar datorn och söker efter uppdateringar så realtid skydd gör det jobbet. På gratisversionen gå HÄR och bläddra ner till SUPERAntiSpyware instruktioner och justera inställningarna för att matcha. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Okej, gruvor gratisversionen, kan tänka på att få betalt. Kan det fungera som en ersättning för antivirus gillar Eset, Norton, AVG osv? Eller kan du ha den start som din vanliga antivirus?
__________________ HI:) |