![]() |
|
| |||
| |||
| He, ik heb een probleem. Vandaag heb ik geprobeerd het scannen van een bestand ik net gedownload uit het internet met behulp van het rechts-klik en "scannen op virussen ..." methode en dit is wat er is gebeurd: ![]() hoewel, ik kan scannen normaal door het openen van mijn symantec antivirus en door te doen aangepaste scannen en kiezen van het bestand dat ik wilde scannen. Dit is de eerste keer dat dit ooit gebeurd met me. Ik ben die draait op Windows 2000. Anyways, het zou aardig zijn als iemand kan me helpen dit oplossen vreemd probleem. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beste advies is voor het verwijderen van Norton en een fatsoenlijke anti-virus.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spyware & Security | 2 | 3rd Dec 2008 13:54 |
| A Strange Pop Up Probleem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, spyware & Security | 1 | 11 nov 2008 19:38 |
| Symantec pop dat is een handicap | laurenwyne | Virus, spyware & Security | 62 | 25e sep 2008 08:36 |
| Norton Antivirus probleem. | KingOmega | Virus, spyware & Security | 8 | 27 feb 2008 11:32 |
| Thread Tools | |
| |