mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Symantec Antivirus Problem

Reply

Thread Tools
Old 1 januari 2008, 20:20
New Member Group

Default Symantec Antivirus Problem

Hej, Jag har ett problem.
Idag har jag försökt genomlysningsutrustning en fil som jag just har hämtat från Internet med hjälp av högerklicka och "söka efter virus ..." metoden och detta är vad som hände:

även om jag kan skanna normalt genom att öppna min Symantec Antivirus och genom att göra egna scanna och plocka filen jag ville scan. Detta är första gången detta hänt mig. Jag kör på Windows 2000. Hur som helst, det skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig att fixa detta konstiga problem. Tack på förhand.
Old 2 januari 2008, 12:34
Administrator Group

Default Symantec Antivirus Problem

Bästa råd är att avinstallera Norton och få ett anständigt antivirusprogram.

Alla fri som är mycket bättre.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise runoades Virus, spionprogram och säkerhet 2 3 december 2008 13:54
A Strange Pop up-problem - AntiVirus 2009 Marshimaro1 Virus, spionprogram och säkerhet 1 11 november 2008 19:38
Symantec pop som det är inaktiverat laurenwyne Virus, spionprogram och säkerhet 62 25 sep 2008 08:36
Norton Antivirus problem. KingOmega Virus, spionprogram och säkerhet 8 27 februari 2008 11:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.