![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har ett problem. Idag har jag försökt genomlysningsutrustning en fil som jag just har hämtat från Internet med hjälp av högerklicka och "söka efter virus ..." metoden och detta är vad som hände: ![]() även om jag kan skanna normalt genom att öppna min Symantec Antivirus och genom att göra egna scanna och plocka filen jag ville scan. Detta är första gången detta hänt mig. Jag kör på Windows 2000. Hur som helst, det skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig att fixa detta konstiga problem. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bästa råd är att avinstallera Norton och få ett anständigt antivirusprogram.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| A Strange Pop up-problem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 11 november 2008 19:38 |
| Symantec pop som det är inaktiverat | laurenwyne | Virus, spionprogram och säkerhet | 62 | 25 sep 2008 08:36 |
| Norton Antivirus problem. | KingOmega | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 27 februari 2008 11:32 |
| Thread Tools | |
| |