![]() |
|
| |||
| |||
| Vi har en bærbar computer, som har nogle alvorlige problemer, dens langsomme, aktive x fejl, programmer som plejer afinstallere, kan oprette forbindelse til internettet, men kan ikke bruge det som siderne dont belastning, og det plejer også hente opdateringer til programmer. ![]() Hvad jeg gerne vil vide er, hvordan jeg kan få på internettet (så sider vil belastning) for at sende det hjt, mbam og super anti spyware logfiler. ![]() Er der nogen programmer jeg skal bruge. Jeg kunne hente setup filer og læg dem på en disk, hvis det er nødvendigt. ![]() Im guessing onde fantasy vil være her første lol ![]() Thanx for læsning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Thanx m8 |
|
| |||
| |||
| Se under Internetforbindelse problemer Hvis det ikke virker prøv at overføre over en Hijackthis log, så jeg kan tage et kig. |
|
| |||
| |||
| ty: D Jeg var bare undrende, du ved, hvordan du kan fjerne java tidligere opdateringer fx hvis du har Java 6 opdateringer 3,4,5 og 6 kan du fjerne 3,4 og 5. gør dette wok til Microsoft Office og Windows sikkerhedsopdateringer? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil forsøge at finde ud af det i morgen, fordi det tager en halv time til at logge på: ( |
|
| |||
| |||
| Java og »nogle gange" Adobe Flash Player er de eneste produkter, som jeg er bekendt med, at forlade den gamle version. Alt andet er normalt en »rullende Update", som afinstalleres og erstatter den gamle version. Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tons Problemer! Brug for hjælp til at finde ud af, hvad Problem Det er! | anthonyla65 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 16 april 2009 06:25 |
| Kan virus virkelig stjæle ID information? | jill8beans2 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 10 | 16 marts 2009 05:21 |
| Tonsvis af virus' | crazythumbs23 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 10 november 2008 09:58 |
| Vira | rsteenoven | Virus, Spyware & Sikkerhed | 23 | 22 marts 2008 20:05 |
| Virus??? | virusinfected | Virus, Spyware & Sikkerhed | 39 | 1 august 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |