![]() |
|
| |||
| |||
| We hebben een laptop heeft een aantal ernstige problemen, zijn traag, actieve x fouten, programma's die gewoon verwijderen, kan verbinding maken met het internet maar kan het niet gebruiken als de pagina's dont belasting en het gewoon ook downloaden van updates voor programma's. ![]() Wat ik wil weten is hoe kan ik op het internet (dus pagina's laden) tot na de HJT, mbam en super anti spyware logs. ![]() Zijn er programma's ik moet gebruiken. Ik kan downloaden setup bestanden en zet ze op een schijf indien nodig. ![]() Im guessing kwaad fantasie zal hier eerst lol ![]() Thanx voor het lezen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Thanx m8 |
|
| |||
| |||
| Kijk onder Internetverbinding oplossen Als dat niet werkt probeer om meer dan een HijackThis log dus ik kan een kijkje nemen. |
|
| |||
| |||
| ty: D Ik vroeg me af, weet je hoe je kunt java vorige updates bijvoorbeeld als u java 6 updates 3,4,5 en 6 kunt u 3,4 en 5. doet dit wok voor Microsoft Office en Windows beveiligingsupdates? |
|
| |||
| |||
| Ik zal proberen te sorteren op morgen, want het duurt een half uur aan te melden: ( |
|
| |||
| |||
| Java en 'soms' Adobe Flash Player zijn de enige producten die ik ben mij bewust van dat verlof de oude versie. Everything else is meestal een 'Rolling Update' die verwijdert en vervangt de oude versie. Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ton van de problemen! Hulp nodig om erachter te komen welk probleem is! | anthonyla65 | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 16 apr 2009 06:25 |
| Kunnen virussen echt stelen ID informatie? | jill8beans2 | Virus, spyware & Security | 10 | 16 mrt 2009 05:21 |
| Ton van virussen ' | crazythumbs23 | Virus, spyware & Security | 3 | 10 nov 2008 09:58 |
| Virussen | rsteenoven | Virus, spyware & Security | 23 | 22 mrt 2008 20:05 |
| Virussen? | virusinfected | Virus, spyware & Security | 39 | De 1 augustus 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |