![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Vi har en bærbar datamaskin som har noen alvorlige problemer, er treg, Active X feil, programmer som wont avinstallere, kan koble til Internett, men kan ikke bruke det som sidene dont Beregnigner og den wont selv laste ned oppdateringer for programmer.
![]() Hva jeg vil vite er hvordan jeg kan få til Internett (slik at sidene lastes) å legge ut hjt, mbam og super anti spyware loggene. ![]() Er det noen programmer jeg skal bruke. Jeg kunne laste ned installasjonsfilene og setter dem på en disk hvis nødvendig. ![]() Im gjette onde fantasy blir her først lol ![]() Thanx for lesing
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
__________________ Min System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Thanx m8
|
|
|
|||
|
|||
|
Se under Internett problemer
Hvis det ikke fungerer, prøver å overføre en Hijackthis logg, slik at jeg kan ta en titt. |
|
|
|||
|
|||
|
ty: D
Jeg bare lurer, vet du hvordan du kan fjerne java tidligere oppdateringer f.eks hvis du har Java 6 oppdateringer 3,4,5 og 6 kan du fjerne 3,4 og 5. virker dette wok for Microsoft Office og Windows sikkerhetsoppdateringer? |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil prøve å sortere det ut i morgen, fordi det tar en halvtime å logge deg på: (
|
|
|
|||
|
|||
|
Java og "noen ganger" Adobe Flash Player er de eneste produktene som jeg er klar over at lar du den gamle versjonen. Alt annet er som regel et "Rolling Update som Avinstallerer og erstatter den gamle versjonen.
Sitat:
|