![]() |
|
| |||
| |||
| Vi har en bärbar dator som har några allvarliga problem, dess långsamma, aktiva x fel, program som wont uninstall kan ansluta till Internet men kan inte använda det som de sidor dont last och det brukar även ladda ner uppdateringar för program. ![]() Vad jag vill veta är hur jag kan få ut på internet (så sidorna laddas) att skicka hjt, mbam och super anti spyware loggar. ![]() Finns det några program jag ska använda. Jag kunde hämta installationsfilerna och lägg dem på en skiva om det behövs. ![]() Im gissa onda fantasi kommer att vara här första lol ![]() Thanx för läsning |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| Thanx M8 |
|
| |||
| |||
| Titta under Internet-anslutning problem Om det inte fungerar försöker överföra över en HijackThis-logg så jag kan ta en titt. |
|
| |||
| |||
| ty: D Jag undrar bara, du vet hur du kan ta bort java tidigare uppdateringar t.ex. om du har java 6 uppdateringar 3,4,5 och 6 kan du ta bort 3,4 och 5. gör detta wok för Microsoft Office och Windows säkerhetsuppdateringar? |
|
| |||
| |||
| Jag skall försöka reda ut i morgon eftersom det tar en halvtimme för att logga in på: ( |
|
| |||
| |||
| Java och "ibland" Adobe Flash Player är de enda produkter som jag är medveten om att lämna den gamla versionen. Allt annat är oftast en "rullande Update" som avinstallerar och ersätter den gamla versionen. Citat:
|