vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Tons virusten "

Reply

Thread Tools
Old 8 marraskuu 2008, 17:16
Uusi Jäsen

hi im uusi tässä joten anteeksi, jos i dont tarjota kaikki tarvittavat tiedot, i luultavasti vain dont tiedä mitä tarjota, mutta työpöytäsi on Windows XP Professional, ja olen nortons Anti-Virus Corporate Edition, ja minun tietokone on mennyt hullu, saan pop-up-järjestelmä antivirus xp2008 tekee joitakin scan ja sen osoittaa minulle yli 2400 infektioita .... yrittää suorittaa pohjanpuoleinen poistaa infektioita mutta sen tavoittamattomalta ..... olen parempi vain pyyhkiä pois tietokoneen ja alkaen tyhjästä?
Old 8 marraskuu 2008, 17:24
Rahoittajien ryhmän

Kokeile ottaen katso tämän säikeenSeuraavien vaiheiden kautta voit päästä eroon näistä ilman pyyhi kuitenkin haluan suositella poistamalla Norton kaikki yhdessä ja siirtyä ilmainen anti-Virus kuten Avast.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10 marraskuu 2008, 03:12
Rahoittajien ryhmän

Yea, sinun pitäisi tarkastella lanka thingie lähetetty. AntiVirus xp2008 on virus itse siskoni oli se hänen laptop kerran, ja se pääsi pois, niin ei hätää, kaverit täällä ovat todella hyviä tätä kamaa.
Old 10 marraskuu 2008, 09:58
Uusi Jäsen

pohjanpuoleinen? Eww saada avast
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.