![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi im uusi tässä joten anteeksi, jos i dont tarjota kaikki tarvittavat tiedot, i luultavasti vain dont tiedä mitä tarjota, mutta työpöytäsi on Windows XP Professional, ja olen nortons Anti-Virus Corporate Edition, ja minun tietokone on mennyt hullu, saan pop-up-järjestelmä antivirus xp2008 tekee joitakin scan ja sen osoittaa minulle yli 2400 infektioita .... yrittää suorittaa pohjanpuoleinen poistaa infektioita mutta sen tavoittamattomalta ..... olen parempi vain pyyhkiä pois tietokoneen ja alkaen tyhjästä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile ottaen katso tämän säikeenSeuraavien vaiheiden kautta voit päästä eroon näistä ilman pyyhi kuitenkin haluan suositella poistamalla Norton kaikki yhdessä ja siirtyä ilmainen anti-Virus kuten Avast.
| |||
| |||
| Yea, sinun pitäisi tarkastella lanka thingie lähetetty. AntiVirus xp2008 on virus itse siskoni oli se hänen laptop kerran, ja se pääsi pois, niin ei hätää, kaverit täällä ovat todella hyviä tätä kamaa.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| pohjanpuoleinen? Eww saada avast |