mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Ton van virussen '

Reply

Thread Tools
Old 8 nov 2008, 17:16
Nieuw Lid Fractie

Default Ton van virussen '

hi im nieuwe bij deze dus vergeef me als ik dont alle noodzakelijke informatie, i dont know waarschijnlijk net wat te bieden, maar mijn desktop draait Windows XP Professional, en ik heb nortons Anti-Virus Corporate Edition, en mijn computer is gegaan waanzinnig, krijg ik een pop-up systeem antivirus xp2008 doing some scannen en haar blijkt me dan 2400 infecties .... proberen om het noorden te verwijderen infecties, maar de niet-reagerende ..... ben ik beter af alleen poetsdoeken uit de computer en vanaf nul?
Old 8 november 2008, 17:24
Donor Groep

Probeer nemen een kijkje op deze draad, Volg de stappen via je misschien in staat om zich te ontdoen van deze zonder te vegen, maar ik zou aanraden het verwijderen van Norton allemaal samen en gaan naar een gratis anti-virus zoals Avast.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10 november 2008, 03:12
Donor Groep

Ja, je moet kijken naar de draad thingie geplaatst. AntiVirus xp2008 is een virus zelf, mijn zus had het op haar laptop een keer, en dat heb verwijderd, dus maak je geen zorgen, de jongens zijn hier erg goed op dit spul.
Old 10 november 2008, 09:58
Nieuw Lid Fractie

Norton? Eww krijgen avast
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.