![]() |
|
| |||
| |||
| hi im ny i dette så tilgi meg hvis jeg ikke gi all nødvendig informasjon, jeg nok bare dont vite hva å gi, men min stasjonære kjører Windows XP Professional, og jeg har nortons antivirus Corporate Edition og datamaskinen min har gått bonkers, får jeg en pop-up system antivirus xp2008 gjør noen skanne og vise meg over 2400 infeksjoner .... prøver å kjøre Norton å fjerne infeksjoner men reagere ..... jeg bedre bare tørke ut av datamaskinen og starter fra scratch? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å ta en titt på denne trådenFølg trinnene gjennom, kan du bli kvitt dem uten å tørke, men jeg vil anbefale å fjerne Norton alle sammen og flytte til et gratis anti-virus som avast.
| |||
| |||
| Det stemmer, bør du se på tråden thingie inn. AntiVirus xp2008 er et virus selv, min søster hadde den på sin bærbare gang, og det ble fjernet, så ikke vær redd, gutta her er virkelig god til det.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| norton?? Eww få avast |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan virus virkelig stjele ID informasjon? | jill8beans2 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 10 | 16 mars 2009 05:21 |
| Tror min stasjonære PC er infisert av feil / virus! Any help? | Theresonly1 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 21 | 2 februar 2009 13:34 |
| Tonn av virus, tror jeg! | Konseptet | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 6 | 15 mai 2008 13:12 |
| Virus | rsteenoven | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 23 | 22 mars 2008 20:05 |
| Virus?? | virusinfected | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 39 | 1 august 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |