![]() |
|
| |||
| |||
| hi im ny till detta så förlåt mig om jag dont ge all nödvändig information jag nog bara vet vad man ska ge, men min desktop med Windows XP Professional, och jag har nortons antivirusprogram Corporate Edition, och min dator har gått TOKIG, får jag en pop up-system antivirus xp2008 gör några scan och visar mig över 2400 infektioner .... försöker köra norr för att ta bort infektioner men svarar ..... jag bättre bara utplåna datorn och börjar från noll? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att ta en titt på denna trådFölj stegen igenom, du kan bli av med dem utan att torka, men jag rekommenderar att ta bort Norton alla tillsammans och flyttar till ett gratis antivirusprogram gillar Avast.
| |||
| |||
| Ja, du borde titta på tråden thingie upp. AntiVirus xp2008 är ett virus själv, min syster hade den på sin bärbara dator en gång, och det har avlägsnats, så oroa dig inte, killarna här är verkligen bra på det här.
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| Norton??? Eww få avast |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan virus verkligen stjäla ID-information? | jill8beans2 | Virus, spionprogram och säkerhet | 10 | 16 mars 2009 05:21 |
| Tänk min desktop PC varit infekterade av buggar / virus! Någon hjälp? | Theresonly1 | Virus, spionprogram och säkerhet | 21 | 2 februari 2009 13:34 |
| Ton av virus, tror jag! | Begreppet | Virus, spionprogram och säkerhet | 6 | 15 maj 2008 13:12 |
| Virus | rsteenoven | Virus, spionprogram och säkerhet | 23 | 22 mars 2008 20:05 |
| Virus??? | virusinfected | Virus, spionprogram och säkerhet | 39 | 1 august 2007 00:59 |
| Thread Tools | |
| |