mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Usædvanlig Symantec pop-up - brug for nogen til at guide mig gennem log-filer osv.

Reply

Thread Tools
Old 2 December 2007, 10:37
Ny Medlem Gruppen

Default Usædvanlig Symantec pop-up - brug for nogen til at guide mig gennem log-filer osv.

Hi All,

I'm running XP Home på en Acer Travelmate 2420. Jeg har for nylig løb Norton LiveUpdate (jeg har Antivirus 2007) og siden da har jeg været at få et bombardement af Symantec pop-ups i nederste højre hjørne af skærmen sige "scanning besked 1 af 1«. Jeg har lavet en Google-søgning på problemet og kan se nogle ret komplicerede løsninger, men har brug for nogle retningslinjer med hensyn til den bedste fremgangsmåde til at tage.

Alle råd ville være meget værdsat, så lad mig vide, hvis du har brug for mere info

Tak

Mads
Old 2 December 2007, 12:19
Redaktør Gruppen

Default Usædvanlig Symantec pop-up - brug for nogen til at guide mig gennem log-filer osv.

Hej

Jeg vil gerne have at hente HijackThis og generere en rapport om den, så vi kan analysere det og rådgive dig om, hvad de skal gøre.

Downloade HijackThis til skrivebordet.
Dobbeltklik på den fil, du lige har downloadet.
Klik på "Installer"-Knappen for at installere.
Den vil som standard installere til biblioteket -- C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis
Undlad venligst at ændre standardtidsintervallerne installere placering.
Efter installere, HijackThis bør åbne for dig.
Nu tæt HijackThis at omdøbe den til at analysere.

Vigtigt
Omdøb den Hijackthis.exe fil til analyze.exe.
Det er vigtigt, fordi nogle former for malware kan skjule fra HijackThis.
Højreklik på HijackThis.exe fil i C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis
Vælge Omdøb.
Skriv analyze.exe og tryk på Enter-tasten.
Højreklik på analyze.exe fil og Send til skrivebordet at oprette en genvej.

Næste klikke på "Må en systemscanning og gemme en logfil " knappen.
HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok.
I øverste venstre for notepad vindue klik "File" > "Gem som" navn den hijackthis og gem den til Desktop.
Gem log som en tekst (. txt-Fil) eller. Log
Gøre IKKE tillægger MS-Word . DOC filer, de ikke vil blive set på!
I dit indlæg, skal du tilføje log som en Attachment.
* Ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig.
** Brug ikke Analyse Denne knap. It's resultater er farlige, hvis misforstået.

Vejledning for knyttet logfilerne til en post

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 2 December 2007, 13:14
Ny Medlem Gruppen

Hej

Se vedlagte.

Tak,
Mads
Vedhæftede filer
File Type: txt hijackthis.txt (8,6 KB, 14 visninger)
Old 2 December 2007, 13:47
Redaktør Gruppen

Hent Combofix af subs fra enten her eller her

Gem Combofix.exe til din dit skrivebord.

1. Dobbeltklik combofix.exe & følg instruktionerne. (fra tastaturet vælge 1 og trykke på ENTER)
2. Når du er færdig, vil den udarbejde en log for dig.
3. Vedhæft at logge på din næste svar.

Bemærk:
Må ikke mouseclick combofix vindue, mens den kører. Det kan få computeren til at stall

Næste post vedlægges
combofix.txt log
NEW hijackthis log

Old 2 December 2007, 14:27
Ny Medlem Gruppen

Hej

Tak for svaret. Se vedlagte logfiler.

Hilsen,
Mads
Vedhæftede filer
File Type: txt Log.txt (7.2 KB, 17 visninger)
File Type: txt hijackthis2.txt (8,5 KB, 11 visninger)
Old 2 December 2007, 15:08
Redaktør Gruppen

Jeg kan ikke se noget, der kunne være årsag til Symantec, der skal scanne.

Vil du bruge disse?
Boonty Spil
Kontiki <- Det kunne være problemet, det sender data kun jeg ved ikke, om det sker automatisk, eller hvis du er nødt til at fortælle det eller lade den blive.

Åbn HijackThis og vælg Må en systemscanning kun og anbringe en markering ved siden af:

O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file)

Klik nu på Fix kontrolleres

Hvis computeren stadig scanner beskeder, du bliver nødt til at køre scanninger dette indlæg og indsende logfiler.

Old 2 December 2007, 15:19
Ny Medlem Gruppen

Hej der

Tak nok så meget for din hjælp til dette. Det mærkelige pop-ups er nu stoppet, som jeg er meget taknemmelig.

Mange tak endnu en gang og alle de bedste,
Mads xxx
Old 2 December 2007, 15:37
Redaktør Gruppen

Intet problem, vi er nødt til at afinstallere combofix og lad det rydder op efter sig selv.

Gå til Start > Løbe og kopiere og indsætte næste kommando i området:

ComboFix / u

Sørg for, at der er et mellemrum mellem Combofix og /
Så hit Indtast.

Dette vil afinstallere Combofix, slette sine tilknyttede mapper og filer, nulstille din ur-indstillingerne ved at skjule filtypenavne, skjule system / skjulte filer og nulstiller Systemgendannelse igen

Check out dette indlæg for nogle gratis programmer til at øge sikkerheden på din computer.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Trouble Sletning Symantec filer cooker562 Virus, Spyware & Sikkerhed 2 22 November 2009 10:24
Usædvanlig Sound Problem PewterScreaminMach Lyd, højtalere og MP3-afspillere 9 7 april 2008 13:38
Usædvanlige lyde på Laptop targh Virus, Spyware & Sikkerhed 22 8 marts 2008 18:09
Kan nogen guide mig, hvordan kan jeg gendanne nogle af mine slettede filer. jackson12 Windows-operativsystemer 2 17. maj 2007 02:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.