![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, I'm running XP Home på en Acer Travelmate 2420. Jeg har for nylig løb Norton LiveUpdate (jeg har Antivirus 2007) og siden da har jeg været at få et bombardement af Symantec pop-ups i nederste højre hjørne af skærmen sige "scanning besked 1 af 1«. Jeg har lavet en Google-søgning på problemet og kan se nogle ret komplicerede løsninger, men har brug for nogle retningslinjer med hensyn til den bedste fremgangsmåde til at tage. Alle råd ville være meget værdsat, så lad mig vide, hvis du har brug for mere info Tak Mads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jeg vil gerne have at hente HijackThis og generere en rapport om den, så vi kan analysere det og rådgive dig om, hvad de skal gøre. Downloade HijackThis til skrivebordet. Dobbeltklik på den fil, du lige har downloadet. Klik på "Installer"-Knappen for at installere. Den vil som standard installere til biblioteket -- C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis Undlad venligst at ændre standardtidsintervallerne installere placering. Efter installere, HijackThis bør åbne for dig. Nu tæt HijackThis at omdøbe den til at analysere. Vigtigt Omdøb den Hijackthis.exe fil til analyze.exe. Det er vigtigt, fordi nogle former for malware kan skjule fra HijackThis. Højreklik på HijackThis.exe fil i C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis Vælge Omdøb. Skriv analyze.exe og tryk på Enter-tasten. Højreklik på analyze.exe fil og Send til skrivebordet at oprette en genvej. Næste klikke på "Må en systemscanning og gemme en logfil " knappen. HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok. I øverste venstre for notepad vindue klik "File" > "Gem som" navn den hijackthis og gem den til Desktop. Gem log som en tekst (. txt-Fil) eller. Log Gøre IKKE tillægger MS-Word . DOC filer, de ikke vil blive set på! I dit indlæg, skal du tilføje log som en Attachment. * Ikke har Hijackthis fastsætte noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. ** Brug ikke Analyse Denne knap. It's resultater er farlige, hvis misforstået. Vejledning for knyttet logfilerne til en post
|
| |||
| |||
| Hej Se vedlagte. Tak, Mads |
|
| |||
| |||
| Hent Combofix af subs fra enten her eller her Gem Combofix.exe til din dit skrivebord. 1. Dobbeltklik combofix.exe & følg instruktionerne. (fra tastaturet vælge 1 og trykke på ENTER) 2. Når du er færdig, vil den udarbejde en log for dig. 3. Vedhæft at logge på din næste svar. Bemærk: Må ikke mouseclick combofix vindue, mens den kører. Det kan få computeren til at stall Næste post vedlægges combofix.txt log NEW hijackthis log |
|
| |||
| |||
| Hej Tak for svaret. Se vedlagte logfiler. Hilsen, Mads |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke se noget, der kunne være årsag til Symantec, der skal scanne. Vil du bruge disse? Boonty Spil Kontiki <- Det kunne være problemet, det sender data kun jeg ved ikke, om det sker automatisk, eller hvis du er nødt til at fortælle det eller lade den blive. Åbn HijackThis og vælg Må en systemscanning kun og anbringe en markering ved siden af: O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) Klik nu på Fix kontrolleres Hvis computeren stadig scanner beskeder, du bliver nødt til at køre scanninger dette indlæg og indsende logfiler. |
|
| |||
| |||
| Hej der Tak nok så meget for din hjælp til dette. Det mærkelige pop-ups er nu stoppet, som jeg er meget taknemmelig. Mange tak endnu en gang og alle de bedste, Mads xxx |
|
| |||
| |||
| Intet problem, vi er nødt til at afinstallere combofix og lad det rydder op efter sig selv. Gå til Start > Løbe og kopiere og indsætte næste kommando i området: ComboFix / u ![]() Sørg for, at der er et mellemrum mellem Combofix og / Så hit Indtast. Dette vil afinstallere Combofix, slette sine tilknyttede mapper og filer, nulstille din ur-indstillingerne ved at skjule filtypenavne, skjule system / skjulte filer og nulstiller Systemgendannelse igen Check out dette indlæg for nogle gratis programmer til at øge sikkerheden på din computer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Trouble Sletning Symantec filer | cooker562 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 22 November 2009 10:24 |
| Usædvanlig Sound Problem | PewterScreaminMach | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 9 | 7 april 2008 13:38 |
| Usædvanlige lyde på Laptop | targh | Virus, Spyware & Sikkerhed | 22 | 8 marts 2008 18:09 |
| Kan nogen guide mig, hvordan kan jeg gendanne nogle af mine slettede filer. | jackson12 | Windows-operativsystemer | 2 | 17. maj 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |