![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, I'm running XP Home on Acer Travelmate 2420. Olen jokin aika sitten Norton LiveUpdate (olen Antivirus 2007) ja siitä lähtien olen ollut saada ristitulessa Symantec ponnahdusikkunat alhaalla näytön oikeassa sanomalla "skannaus viesti 1 / 1". Olen tehnyt Google-haku ongelma ja se voi nähdä joitakin melko monimutkaisia ratkaisuja, mutta on joitakin ohjeita siitä, paras toimintatapa toteuttaa. Neuvoja olisi paljon arvostaa, minulle, jos tarvitsette lisätietoja Kiitos Mads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Haluaisin ladata HijackThis ja luoda raportin siitä, jotta voimme analysoida sitä ja neuvoo mitä tehdä. Ladata HijackThis omalle työpöydälle. Kaksoisnapsauta tiedostoa, jota juuri ladattu. Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa. Se oletusarvoisesti asentaa hakemistoon -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Älä muuta oletuksena asentaa paikkaan. Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle. Nyt lähellä HijackThis uudelleennimetä sitä analysoida. Tärkeä Nimeä että Hijackthis.exe tiedosto on analyze.exe. Tämä on tärkeää, koska joidenkin haittaohjelmien muotoja voi piiloutua HijackThis. Oikeus napsauttamalla HijackThis.exe tiedoston C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Valitse Nimeä. Kirjoita analyze.exe ja paina Enter-näppäintä. Oikeus napsauttamalla analyze.exe tiedosto ja lähettää työpöydän pikakuvakkeen luomisesta. Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta. HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon. Vuonna alkuun vasemmalla puolella notepad ikkuna napsauttamalla "File" > "Save As" nimeä se hijackthis ja tallentaa ne Desktop. Ole hyvä ja tallenna loki kuten teksti-(. txt)-Tiedoston tai. Log Tehdä EI liittää MS-Word . DOC tiedostoja, ne eivät ole tutustunut! Vuonna blogitekstiisi, lisää log on Liitetiedostona. * Ei ole Hijackthis vahvistaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. ** Älä käytä Analyse Tämä painike. Sen tulokset ovat vaarallisia, jos tulkitaan väärin. Opas liittyviä lokitiedostoja post
|
| |||
| |||
| Hei Katso liitteenä. Kiitos, Mads |
|
| |||
| |||
| Ole hyvä ja lataa Combofix jonka Subs joko tässä tai tässä Tallenna Combofix.exe omalle työpöydälle. 1. Kaksoisnapsauta combofix.exe ja seuraa ohjeita. (from the näppäimistö valitse 1 ja paina enter) 2. Kun olet valmis, se tuottaa lokin sinulle. 3. Kiinnitä että kirjaudut seuraavan vastauksen. Huom: Älä mouseclick combofix n ikkunan ollessa käynnissä. Tämä voi aiheuttaa tietokoneen pilttuu Seuraava viesti liittäkää combofix.txt log UUSI HijackThis log |
|
| |||
| |||
| Hei Kiitos vastauksesta. Katso liitteenä lokit. Terveisin, Mads |
|
| |||
| |||
| En näe mitään, mikä voisi aiheuttaa Symantec on skannausta. Käytätkö näitä? Boonty Pelit Kontiki <- Tämä voi olla ongelma, se lähettää tiedot vain en tiedä, jos se on automaattisesti tai jos sinulla on kertoa sitä tai antaa sen. Avaa HijackThis ja valitse Tee järjestelmän tarkistus vain ja paikka valintamerkki vieressä: O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) Nyt napsauta Korjaa tarkastetaan Jos tietokone on yhä skannaus viestejä sinun tulee suorittaa skannauksen tähän virkaan ja toimittaa lokit. |
|
| |||
| |||
| Moi Kiitoksia koskaan niin paljon apuanne tässä. Outo ponnahdusikkunoiden on nyt lopetettu, josta olen hyvin kiitollinen. Monet kiitokset vielä kerran ja kaikkea hyvää, Mads xxx |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, meidän on poistettava combofix ja anna sen siivoamaan itse. Siirry Alku > Juosta ja kopioi ja liitä seuraava komento alalla: ComboFix / u ![]() Varmista, että siellä on tilaa välillä Combofix ja / Sitten osuma Anna. Tämä poistaa Combofix, poistaa siihen liittyvät kansiot ja tiedostot, palauttaa kellon asetuksia, piilottaa tiedostopäätteitä, piilottaa järjestelmän / piilotetut tiedostot ja nollaa järjestelmän palauttaminen uudelleen Check out tähän virkaan joidenkin vapaisiin ohjelmiin lisätä turvallisuutta tietokoneellesi. |