![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har et progam kaldet Mozy installeret på min laptop. Desværre er jeg virkelig ikke ved ret meget om dette progam på alle som jeg ikke selv en smule teknisk. Så vidt jeg forstår det, er det en internet-baseret måde at redde ting til en anden arbejdsstation / server. Tilsyneladende har det været besparelse alting på min bærbare computer til en ekstern Mozy server (som jeg ikke har adgangskoden, da den ikke blev registreret i mit navn). Den oprindelige hensigt var for en anden for at have en ekstra kopi af mit arbejde, hvis jeg eller anden måde har undladt at gemme den korrekt på den bærbare computer, jeg har derhjemme. Nu er jeg klar over, at ikke kun "normale" Word-dokumenter er blevet overført, men alt på laptop, uden at jeg ved slet ikke tilladelse - herunder personlige e-mails osv. Indstillingerne blev sandsynligvis ændres af en vis, højtuddannet IT person mens min laptop var ubemandede. Jeg tror ikke, at standardindstillingerne for Mozy ville forlade alle felter afkrydses for kopiering, så jeg antage det var en bevidst beslutning fra denne person. Please, Please help me. Er der nogen måde jeg kunne finde ud af, om det er rigtigt, at denne bestemte person faktisk ikke har adgang til en adgangskode, som vil give dem adgang til disse oplysninger? Det giver ikke mening for mig - hvorfor skulle en person ønsker at have en kopi af noget, som ingen af os kan få adgang? |
|
| |||
| |||
| Desværre er der ikke meget, vi kan gøre. Det er mellem dig, it-person og Mozy. Jeg foreslår, at du kontakter Mozy og se hvad de viser. http://mozy.com/support/contact |
|
| |||
| |||
| Det lyder ikke særlig sikker eller sikre, at være ærlig Maki jeg ville ændre alle brugernavne og kodeord, hvor det er muligt det betyder, at den kopi, som mozy har der servere er værdiløs, selv om det blev anvendt i de forkerte hænder Jeg vil stadig følge det op med dem også, da det ved nogle bestiknavigation ikke skulle have haft lov til at ske i første omgang. |
|
| |||
| |||
| Tak for din rådgivning. Nu har jeg nulstille min adgangskode. Men når jeg gjorde gøre dette til en ny besked dukkede op: "Please start MozyHome config på hver enkelt computer på kontoen for at indtaste ny adgangskode." Betyder det, at der er klart mere end bare min laptop på denne konto, eller er det bare en standard besked? Principielt er jeg spekulerer på, hvordan jeg kan være sikker på jeg har gjort denne adgangskode opdatering sikkert? Jeg er meget bekymret, da e-mail-konto, der blev brugt til at oprette MozyHome på min laptop er den ene, som blev hacket ind i første omgang! Jeg kan ikke finde den adgangskode for at e-mail-adresse, men jeg har ikke brug for den adgangskode til e-mail-konto for at ændre adgangskoden på MozyHome. |
|
| |||
| |||
| Ok jeg vil gøre det simpelthen FN installere denne mozy program og derefter sørge for alle dine apsswords er ændret og skrevet ned i hånden på et stykke papir, og derefter gøre det samme på et Word-dokument, men placere filen i et password beskyttet mappe . Jeg virkelig stærkt anbefaler, at du ikke bruger dette program igen, det lyder til ustabile, og enhver kan få adgang legetøj vores e-mail og derefter forårsage måske bank problemer og penge problemer Hope this helps angår Rob. |
|
| |||
| |||
| Skal jeg bare vente med at høre, hvad Mozy støtte folk siger før afinstallere det? Ellers vil jeg ikke have ret til deres hjælp - eller til at få nogen dokumentation for politiet, vil jeg? Hvis en skade er sket, er der ikke meget mere at gøre. Jeg er bekymret for jeg vil ikke være i stand til at bevise hvad som helst. Mozy bør mindst være i stand til at fortælle mig, hvis der har været et virkeligt forsøg på at hente info, vil de? Jeg ved, at den pågældende person havde ikke et godkendt overførsel af data via en blog jeg var skriftligt i februar - han var formentlig gøre en kopi af det, men jeg er ikke rigtig sikker. |
|
| |||
| |||
| Jamen helt ærligt, Evan, hvis de havde forsøgt at tage info fra dit system, hvad ville de opnå ved at fortælle dig slutbrugeren??? intet ville de så være ansvarlige, og det ville ikke gå ned til godt. Så jeg dont selv tror, de vil afsløre, om der var et brud på ikke se, da de er en lille tid selskab. |
|
| |||
| |||
| Du kan omformatere og geninstallere. Hvis hvem sæt dig op med Mozy-konto og derefter de måske også har installeret en keylogger. Bedre den sikre side. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, de ville have installeret et centralt logger det er, fordi du installerer der problemer, og du gemme passwords manuelt at der korrekt? hvis ikke, og den gør det automatisk, så 99% visse der er et centralt logger. |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg var i stand til at ændre Mozy password manuelt fra her, men hvem ved, hvis det kan ske andre steder på en anden pc? Jeg forstår virkelig ikke ved nok om det. (Jeg vil aldrig selv hørt om "nøglen logger" før. Det er som et andet sprog!) Den person, der kan (eller måske ikke?) Har besøgt min info - I'm endnu at høre fra Mozy - ville afgjort ikke indrømme det. Men jeg håber Mozy kan fortælle mig, om dette er sket eller ej, selvom jeg ikke er den person, som oprindelig abonnerer på den. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mozy Online Back-up "-problemer | infomax467 | General Software Chat | 0 | 24 august 2009 14:21 |
| Router Problem! Cannot Connect Uden en Ukendt datanetsikkerhed Nøgle. | uselesswithcomputers | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 16 august 2009 02:15 |
| Presserende HDD problem - Vista standser lastning | pennk01 | Drives & flytbare medier | 1 | 21. maj 2009 11:39 |
| Presserende Sony Vaio Laptop Problem! * Please Help * | McClane | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 6. apr 2009 00:48 |
| Windows sikkerhedsopdatering problem | lloydwoodford91 | Windows-operativsystemer | 6 | 13 april 2008 15:06 |
| Thread Tools | |
| |