vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Kiireelliset Security Problem with Mozy

Reply

Thread Tools
Old 27 kesäkuu 2009, 16:23
Jäsen

Default Kiireelliset Security Problem with Mozy

Minulla on progam kutsutaan Mozy asennettu my laptop. Valitettavasti en todellakaan tiedä paljoakaan tämän progam lainkaan, koska en ole edes hieman teknisiä. Sikäli kuin olen ymmärtänyt, että se on Internet-pohjainen tapa säästää asioita toiseen työasema / palvelin.

Ilmeisesti se on säästämistä kaikki ohjelman kannettavassa tietokoneessa kauko Mozy palvelimen (johon minulla ei ole salasanaa, sillä se ei ole rekisteröity nimeni). Alkuperäinen tarkoitus oli, että joku muu on käyttämätöntä jäljennös työtäni tapauksessa olen jotenkin ei tallenna se oikein kannettava olen kotona. Nyt ymmärrän, että ei vain "normaali" Word-asiakirjat on siirretty, mutta kaikki on kannettava tietokone, ilman minun tietääkseni puhumattakaan luvalla - myös henkilökohtaisia sähköposteja jne.

Asetukset olivat luultavasti muuttaa tiettyjen korkeasti koulutettujen IT henkilö, kun taas minun laptop oli vartioimatta. En usko oletusasetukset Mozy jäisi kaikki laatikot rastitetaan kopiointia, joten Oletan se oli harkittu päätös, että henkilö. Ole kiltti, auta minua.

Onko mitään keinoa voisin tietää, onko se totta, että tämä tiettyjen henkilö todella ei ole pääsyä mihinkään salasana, joka antaa heille oikeuden käyttää tätä tietoa? Siinä ei ole järkeä minulle - miksi joku haluaa olla kopio mitään, että kumpikaan meistä voi päästä?
Old 27 kesäkuu 2009, 17:36
Moderator Group

Valitettavasti ei ole paljon, mitä voimme tehdä. Tämä on välillä teitä, atk-henkilö ja Mozy.

Ehdotan yhteyttä Mozy ja nähdä, mitä he ehdottavat. http://mozy.com/support/contact

Old 27 kesäkuu 2009, 18:26
Rahoittajien ryhmän

Tämä kuulostaa kovin turvallinen tai varmistamaan, olla rehellinen Maki Haluaisin muuttaa kaikkia käyttäjätunnus ja salasana jos koskaan mahdollista tämä tarkoittaa, että kopioidaan mozy olla siellä palvelimet on arvoton, vaikka se oli käytetty vääriin käsiin haluaisin vielä seurata sen kanssa myös tämän noin tilinteossaan ei olisi saanut tapahtua ensisijaisesti.
Old 28 kesäkuu 2009, 03:08
Jäsen

Kiitos neuvoista. Minulla on nyt nollattu salasanani. Mutta kun tein näin uusi viesti tuli: "Aloita MozyHome config kunkin tietokoneen tilin jotta kirjoita uusi salasana." Tarkoittaako se, että on ehdottomasti enemmän kuin vain minun laptop tällä tilillä tai on se, että vain vakiosanomalla? Periaatteessa olen ihmettelevät, miten voin olla varma, että olen tehnyt tämän salasanan päivitys turvallisesti?

Olen hyvin huolissani, sillä spostitili, jota käytettiin perustaa MozyHome minun kannettava tietokone on se, joka oli hakkeroitu ottamaan ensin! En löydä salasanan, että sähköpostiosoite, mutta en tarvitse salasanan sähköpostissa huomioon, jotta voidaan vaihtaa salasanan MozyHome.
Old 28 kesäkuu 2009, 03:44
Rahoittajien ryhmän

Ok haluaisin tehdä sen yksinkertaisesti YK: n asentaa tämän mozy ohjelma ja varmista kaikki apsswords ovat muuttuneet ja kirjoitettu käsin paperinpala ja tee sitten samat sanan asiakirja, mutta paikka tiedosto on suojattu salasanalla kansio . Olen todellakin erittäin suositeltavaa, että et käytä tätä uudelleen se kuulostaa epävakaan, ja kuka tahansa voisi päästä lelu meidän sähköpostiviestejä ja aiheuttaa ehkä pankin ongelmat ja rahaa ongelmia toivomme, että tämä auttaa osalta ryöstää.
Old 28 kesäkuu 2009, 07:21
Jäsen

Pitäisikö minun vain odottaa, mitä Mozy tukea ihmiset sanovat ennen poistamalla sen? Muuten en aio olla oikeus niiden auttaa - tai saamaan mitään näyttöä, että poliisi, niin? Jos mitään vahinkoa on tehty, ei ole paljon, että pitäisi tehdä. Olen huolissani En pysty osoittautua mitä tahansa. Mozy pitäisi ainakin pystyä kertomaan minulle, jos on todellinen yrittää hakea info, eivät ne? Tiedän, että kyseinen henkilö ei tehdä valtuutettu tiedonsiirron kautta blogin olin kirjallisesti helmikuu - hän oli luultavasti tehdä siitä kopion, mutta en ole aivan varma.
Old 28 kesäkuu 2009, 07:50
Rahoittajien ryhmän

No rehellisesti, Evan, jos ne eivät yritä ottaa info omasta järjestelmästä, mitä he saavat kertoa teille loppukäyttäjälle? ei ne joutuisivat vastuuseen ja se ei mene alas hyvin. Joten dont edes usko, että he paljastaisivat jos ei ollut rikottu, ei näe kuin ne ovat pienen aikaa yritys.
Old 28 kesäkuu 2009, 08:40
Moderator Group

Voit muokata ja asenna. Jos se, joka asettaa teidät kanssa Mozy huomioon ne voi olla myös asentanut Keylogger. Parempi katsoa kuin katua.

Old 28 kesäkuu 2009, 10:08
Rahoittajien ryhmän

En usko, että ne on asennettu keskeinen metsuri tämä johtuu siitä, että olet asentanut ei ongelmia ja voit tallentaa salasanoja manuaalisesti siellä oikein? jos ei, ja se tekee sen automaattisesti sitten 99% tiettyjä on keskeinen metsuri.
Old 28 kesäkuu 2009, 10:18
Jäsen

No, minulla oli tilaisuus vaihtaa Mozy salasana manuaalisesti, mutta kuka tietää, jos se voidaan tehdä muualla toiseen tietokoneeseen? En todellakaan tiedä tarpeeksi siitä. (I'd koskaan edes kuullut "-näppäintä metsuri" ennen. Se on kuin eri kielellä!)

Henkilö, joka voi (tai ei saa?) On käynyt minun info - En vielä kuulla Mozy - olisi ehdottomasti ei myöntää sitä. But I'm toivoen Mozy voi kertoa minulle, tämä on tehty tai ei, vaikka en ole henkilö, joka alun perin tilannut sen.
Reply

Register
Thread Tools

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.