mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2009, 16:23
Lid Fractie

Ik heb een programma te noemen Mozy geïnstalleerd op mijn laptop. Helaas moet ik echt niet weet veel over dit programma te zijn zoals ik ben zelfs niet iets technisch. Voor zover ik het begrijp, het is een internet-gebaseerde manier van opslaan van de zaken naar een ander werkstation / server.

Blijkbaar is het opslaan van alles op mijn laptop met een externe Mozy-server (waar ik niet over het wachtwoord omdat zij niet geregistreerd zijn in mijn naam). De oorspronkelijke bedoeling was om iemand anders te beschikken over een reserve-exemplaar van mijn werk voor het geval ik ergens niet goed om het op te slaan op de laptop heb ik thuis. Nu realiseer ik mij dat niet alleen de "normale" Word-documenten zijn overgedragen, maar alles op de laptop, zonder mijn kennis laat staan toestemming - met inbegrip van persoonlijke e-mails, enz.

De instellingen waren waarschijnlijk veranderd door een zekere, hoogopgeleide IT-persoon, terwijl mijn laptop is onbewaakt. Ik denk niet dat de standaard instellingen voor Mozy zou alle vakjes aangekruist om te kopiëren, zodat ik veronderstellen Het was een bewuste beslissing van die persoon. Alsjeblieft, help me.

Is er een manier kon ik erachter komen of het waar is dat deze bepaalde persoon werkelijk geen toegang heeft tot een wachtwoord waarmee ze toegang tot deze informatie? Het heeft geen zin om mij - waarom zou iemand wilt hebben een kopie van iets dat geen van ons kan toegang?
Old 27 juni 2009, 17:36
Moderator Groep

Helaas is er niet veel wat we kunnen doen. Dit is tussen u, de IT-persoon en Mozy.

Ik stel contact met Mozy en te kijken wat ze doen vermoeden. http://mozy.com/support/contact

Old 27 juni 2009, 18:26
Donor Groep

Dit klinkt niet erg veilig of veilig, om eerlijk te zijn Maki ik zou veranderen alle gebruikersnamen en wachtwoord waar mogelijk betekent dit dat het exemplaar dat mozy hebben er servers is waardeloos, zelfs indien het werd gebruikt in de verkeerde handen zou ik nog volgen it up met hen ook als deze door sommige verrekening niet hadden mogen gebeuren in de eerste plaats.
Old 28 juni 2009, 03:08
Lid Fractie

Dank u voor uw advies. Ik heb nu mijn wachtwoord. Maar toen heb ik hiervoor een nieuw bericht kwam: "Please start MozyHome config op elke computer op de rekening met het oog op het nieuwe wachtwoord." Betekent dat dat er zeker meer dan alleen mijn laptop op deze account of is dat gewoon een standaard bericht? Eigenlijk ben ik me af hoe ik er zeker van kan zijn ik heb dit gedaan wachtwoord update veilig?

Ik ben zeer bezorgd omdat de e-mail account die werd gebruikt voor het instellen van MozyHome op mijn laptop is de een die werd gehackt in in de eerste plaats! Ik kan het niet vinden van het wachtwoord voor dat e-mail adres, maar ik heb het niet nodig het wachtwoord voor de e-mail-account om het wachtwoord op MozyHome.
Old 28 juni 2009, 03:44
Donor Groep

Ok alles wat ik zou doen gewoon VN mozy dit programma installeren en vervolgens te zorgen dat alle uw apsswords zijn veranderd en opgeschreven met de hand op een stuk papier, en dan hetzelfde doen op een Word-document, maar plaats het bestand in een wachtwoord beschermde map . Ik echt ten zeerste aangeraden dat u geen gebruik maken van dit programma opnieuw het klinkt te instabiel is, en iedereen kon toegang krijgen speelgoed onze e-mail en vervolgens oorzaak misschien bank problemen en geld problemen hoop dat dit helpt betreft beroven.
Old 28 juni 2009, 07:21
Lid Fractie

Moet ik wachten om te horen wat mensen zeggen Mozy ondersteuning voor het verwijderen van het? Anders zal ik niet het recht om hun hulp - of om het verkrijgen van een bewijs voor de politie, zal ik? Als de schade is gedaan, is er niet veel meer van dat te doen. Ik ben bang dat zal ik niet kunnen bewijzen iets. Mozy dienen ten minste in staat mij te vertellen of er sprake is van een daadwerkelijke poging om info te halen, zullen ze niet? Ik weet dat de persoon in kwestie heeft wel een toegestane overdracht van gegevens via een blog was ik schrijven in februari - hij was waarschijnlijk een kopie te maken van, maar ik ben niet echt zeker.
Old 28 juni 2009, 07:50
Donor Groep

Welnu, in alle eerlijkheid, Evan als zij proberen om info uit je systeem wat zouden ze krijgen door vertel je de eindgebruiker? ze niets zou dan aansprakelijk zijn en het zou niet gaan om goed. Dus ik denk dat ze zelfs dont zou onthullen als er sprake was van een schending van het niet zien als ze een kleine tijd onderneming.
Old 28 juni 2009, 08:40
Moderator Groep

U kunt formatteren en opnieuw te installeren. Als degene die u met de Mozy-account dan ze zouden kunnen hebben ook een keylogger geïnstalleerd. Better safe than sorry.

Old 28 juni 2009, 10:08
Donor Groep

Ik denk niet dat zij zouden hebben een sleutel logger is dit omdat u er problemen en bespaart u de wachtwoorden handmatig naar daar juist? zo niet en dat doet het automatisch dan 99% zeker is er een sleutel logger.
Old 28 juni 2009, 10:18
Lid Fractie

Nou, ik was in staat om de Mozy wachtwoord handmatig vanaf hier, maar wie weet als het gedaan kan worden elders op een andere pc? Ik weet niet genoeg over IT. (Ik zou zelfs nooit gehoord van "key logger" voor. Het is als een andere taal!)

De persoon die kan (of niet?) Hebben toegang tot mijn info - Ik ben nog te horen van Mozy - zou zeker dit niet toegeven. Maar ik hoop Mozy kan mij vertellen of dit is gebeurd of niet, zelfs als ik ben niet de persoon die oorspronkelijk geabonneerd is.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.