mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Virus?

Reply

Thread Tools
Old 5. maj 2007, 09:25
Donor-Gruppen

Jeg har lidt af et puslespil. Jeg bruge EZ Antivirus og har altid fundet det for at være pålidelige. Men da geninstallation af Windows jeg synes at have et problem. Efter starte min Real Time beskyttelse er slukket og ikke kan genopføres. Hvis jeg genstarter er det fint. Jeg har haft 3 online live chats med kundesupport og de har givet mig alle mulige løsning, men det er stadig den samme. Jeg undersøgte min kørende processer og fundet en uidentificerbare en ved opstarten. Den var tom! Har slettet det jeg har fået så ville alt være godt. Det er stadig de samme. Jeg bruger Ez antivirus, Prevx1, Spybot og Ad Aware. Jeg tænker, at der er en virus af nogle beskrivelse kører i baggrunden, at jeg ikke kan finde.

Nogen idéer? Bemærk venligst at dette kun finder sted på den første starter, men at skulle genstarte hver gang er ved at blive temmelig irriterende!

Alle hjælpe velkommen,

Keith.
Old 5. maj 2007, 09:28
Administrator Gruppen

Dette er fælles, er jeg altid arbejder på computere med Norton, hvor dens permanent handicappede og ikke kan være aktiveret. Masser af Av's har bugs som denne.

Jeg bruger avast og det altid registrerer og fjerner eventuelle problemer med lethed, når det nogle tilfælde har jeg fundet andre Av's at opdage ting og har problemer med at fjerne det. Det har også aldrig slået sig på mig nogensinde.

Jeg vil anbefale at installere det, og kører en scanning, dets frie.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5. maj 2007, 09:30
Bandlyst Gruppen

Har du gået en re-fik alle de nyeste opdateringer Carp?

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 5. maj 2007, 09:42
Donor-Gruppen

Ya mand, alle opdateret til den nyeste version, er det blot fortæller mig, at "Der er opstået en fejl, mens forsøg på at opnå mit system«. Virkelig undrer mig tho hvorfor det kun er det i den indledende opstart.

Vil gøre dave, cheers.
Old 5. maj 2007, 09:46
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af carpious View Post
Ya mand, alle opdateret til den nyeste version, er det blot fortæller mig, at "Der er opstået en fejl, mens forsøg på at opnå mit system«. Virkelig undrer mig tho hvorfor det kun er det i den indledende opstart.

Vil gøre dave, cheers.
Bare afinstallere og erstatte makker, med fri AV's omkring nu, er meget gode jeg bare ikke spilde tiden længere finde ud af hvad op, når et kunder AV gør noget underligt.
Old 5. maj 2007, 09:54
Donor-Gruppen

Vil gøre, når jeg abonnement er op, men jeg er indbetalt indtil november! Jeg er bare downloade avast 1 så hvis jeg kan lide det kan jeg bare afinstallere EZ og se, hvordan det går.

Kan du anbefale en god pakke? Ikke om at betale, men ønsker ikke mit system nedbremsning! Min bror bruger Mcaffe og jeg kan ikke tro, hvordan det slugs hans system!

Keith.
Old 5. maj 2007, 09:56
Administrator Gruppen

Indbetalte eller ej sin ikke fungerer så junk det makker, du har intet at tabe.

McAfee og Norton er både lort og langsom du PC ned.

Ligesom jeg sagde avast er gratis, og jeg bruger det religiøst, selv om de betalte dem var fri Jeg vil stadig bruge det.

Betales, er ikke altid bedre.

Som jeg siger, at alle er Av's er ligesom biler, 10 år siden, bare fordi Skoda kunne gøre bilerne betyder ikke, de er alle gode.
Old 5. maj 2007, 09:58
Administrator Gruppen

Hvis du har brug for en firewall få Commodo, det er gratis for.
Old 5. maj 2007, 10:01
Bandlyst Gruppen

Skærmbilleder for Comodo her.
Old 5. maj 2007, 11:05
Donor-Gruppen

Thats kvalitet gutter. Thanx. Ran de avast (to gange), og det fandt ingenting. Er avast give realtid beskyttelse? Eneste, jeg fandt, var, at den grænseflade er lidt svært at bruge i første omgang.

Hvis jeg installere Comodo bør jeg fjerne Windows Firewall?

Keith.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.