![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lidt af et puslespil. Jeg bruge EZ Antivirus og har altid fundet det for at være pålidelige. Men da geninstallation af Windows jeg synes at have et problem. Efter starte min Real Time beskyttelse er slukket og ikke kan genopføres. Hvis jeg genstarter er det fint. Jeg har haft 3 online live chats med kundesupport og de har givet mig alle mulige løsning, men det er stadig den samme. Jeg undersøgte min kørende processer og fundet en uidentificerbare en ved opstarten. Den var tom! Har slettet det jeg har fået så ville alt være godt. Det er stadig de samme. Jeg bruger Ez antivirus, Prevx1, Spybot og Ad Aware. Jeg tænker, at der er en virus af nogle beskrivelse kører i baggrunden, at jeg ikke kan finde.Nogen idéer? Bemærk venligst at dette kun finder sted på den første starter, men at skulle genstarte hver gang er ved at blive temmelig irriterende! Alle hjælpe velkommen, Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er fælles, er jeg altid arbejder på computere med Norton, hvor dens permanent handicappede og ikke kan være aktiveret. Masser af Av's har bugs som denne.
Jeg bruger avast og det altid registrerer og fjerner eventuelle problemer med lethed, når det nogle tilfælde har jeg fundet andre Av's at opdage ting og har problemer med at fjerne det. Det har også aldrig slået sig på mig nogensinde. Jeg vil anbefale at installere det, og kører en scanning, dets frie. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du gået en re-fik alle de nyeste opdateringer Carp?
| |||
| |||
| Ya mand, alle opdateret til den nyeste version, er det blot fortæller mig, at "Der er opstået en fejl, mens forsøg på at opnå mit system«. Virkelig undrer mig tho hvorfor det kun er det i den indledende opstart. Vil gøre dave, cheers. |
|
| |||
| |||
| Bare afinstallere og erstatte makker, med fri AV's omkring nu, er meget gode jeg bare ikke spilde tiden længere finde ud af hvad op, når et kunder AV gør noget underligt. |
|
| |||
| |||
| Vil gøre, når jeg abonnement er op, men jeg er indbetalt indtil november! Jeg er bare downloade avast 1 så hvis jeg kan lide det kan jeg bare afinstallere EZ og se, hvordan det går. Kan du anbefale en god pakke? Ikke om at betale, men ønsker ikke mit system nedbremsning! Min bror bruger Mcaffe og jeg kan ikke tro, hvordan det slugs hans system! Keith. |
|
| |||
| |||
| Indbetalte eller ej sin ikke fungerer så junk det makker, du har intet at tabe. McAfee og Norton er både lort og langsom du PC ned. Ligesom jeg sagde avast er gratis, og jeg bruger det religiøst, selv om de betalte dem var fri Jeg vil stadig bruge det. Betales, er ikke altid bedre. Som jeg siger, at alle er Av's er ligesom biler, 10 år siden, bare fordi Skoda kunne gøre bilerne betyder ikke, de er alle gode. |
|
| |||
| |||
| Hvis du har brug for en firewall få Commodo, det er gratis for. |
|
| |||
| |||
| Thats kvalitet gutter. Thanx. Ran de avast (to gange), og det fandt ingenting. Er avast give realtid beskyttelse? Eneste, jeg fandt, var, at den grænseflade er lidt svært at bruge i første omgang. Hvis jeg installere Comodo bør jeg fjerne Windows Firewall? Keith. |