vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Virus?

Reply

Thread Tools
Old 5. toukokuuta 2007 09:25
Rahoittajien ryhmän

Default Virus?

Olen hieman palapeliä. Käytän EZ Antivirus ja ovat aina löytäneet se on luotettava. Kuitenkin, koska uudelleenasentamistoiminnot ikkunat I ilmeisesti on kysymys. Kun käynnistän Real Time suojelu on poissa käytöstä, eikä sitä voi palauttaa. Jos käynnistän se on hienoa. Minulla on ollut 3 rivillä elää chattailee asiakastukea ja he ovat antaneet minulle joka mahdollinen ratkaisu, mutta se on pysynyt samana. Tarkistin minun käynnissä olevista prosesseista ja löytänyt tunnistamaton yksi käynnisty. Se oli tyhjä! Ottaa poistanut sen Oletin, kaikki olisi hyvin. Se on yhä sama. Käytän Ez virustorjunta, Prevx1, Spybot ja Ad Aware. Ajattelen, että on virus joidenkin kuvaus käynnissä taustalla, että en voi löytää.

Any ideas? Huomaa, että tämä on vain tapahtuvat käynnistäminen, mutta ottaa käynnistää aina on tulossa melko ärsyttävää!

Kaikki auttaa kiitollisena vastaan,

Keith.
Old 5. toukokuuta 2007 09:28
Administrator Group

Default Virus?

Tämä on yleinen, olen aina työskennellyt tietokoneiden kanssa Norton jossa pysyvästi vammaisten ja ei voi olla käytössä. Paljon Av n on vikoja näin.

Käytän Avast ja se on aina tunnistaa ja poistaa mahdolliset ongelmat helposti, kun sen joissakin tapauksissa olen löytänyt muita Av n havaitsemiseksi kamaa ja on ongelmia poistamalla se. Se on myös koskaan vammaiset itse minua koskaan.

I'd recommend sen asentamista ja pyörittää scan, sen ilmaiseksi.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5. toukokuuta 2007 09:30
Banned ryhmän

Default Virus?

Oletko mennyt, jossa uudelleenvahvistuspyyntöä saanut kaikki uusimmat päivitykset Karppi?

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 5. toukokuuta 2007 09:42
Rahoittajien ryhmän

Default Virus?

Ya mies, kaikki päivitetty uusimpaan versioon, se vain kertoo minulle, että "virhe on tapahtunut, kun yritin saada my system." Really palapelit minulle tho, miksi se vain ei sen käynnistäminen.

Tekee dave, cheers.
Old 5. toukokuuta 2007 09:46
Administrator Group

Default Virus?

Quote:
Originally Posted by carpious View Post
Ya mies, kaikki päivitetty uusimpaan versioon, se vain kertoo minulle, että "virhe on tapahtunut, kun yritin saada my system." Really palapelit minulle tho, miksi se vain ei sen käynnistäminen.

Tekee dave, cheers.
Just poistaa ja korvata mateuutteet, ilmaisen AV: n noin nyt, että on erittäin hyvä, en vain tuhlata aikaa enää selvittää whats asti, kun asiakkaat AV tekee jotain outoa.
Old 5. toukokuuta 2007 09:54
Rahoittajien ryhmän

Default Virus?

Tekee, kun minulle merkintähinta on, mutta olen maksanut asti marraskuu! Olen vain lataamalla avast 1 joten jos pidän siitä saan vain poistaa EZ ja nähdä miten se menee.

Voitko suositella hyvää pakettia? Ei vaivautunut noin maksavat, mutta eivät halua, että järjestelmä hidastaa! Veljeni käyttää Mcaffe ja en voi uskoa, miten se slugs hänen järjestelmän!

Keith.
Old 5. toukokuuta 2007 09:56
Administrator Group

Default Virus?

Maksettu tai ei sen ei toimi niin roskapostina se mateuutteet, sinulla ei ole mitään menetettävää.

McAfee ja Norton ovat molemmat paska ja hidas te PC alas.

Kuten sanoin Avast on ilmainen ja sitä käytetään uskonnollisesti, vaikka maksettu olivat vapaa olin silti käyttää sitä.

Paide ei aina ole parempi.

Kuten sanon kaikille Av n ovat kuin autot, 10 vuotta sitten vain siksi, että Skoda voisi autoja ei tarkoita sitä, ne ovat kaikki hyviä.
Old 5. toukokuuta 2007 09:58
Administrator Group

Default Virus?

Jos tarvitset palomuurin saada commodo, se ei maksa liikaa.
Old 5. toukokuuta 2007 10:01
Banned ryhmän

Default Virus?

Screen laukausta Comodo tässä.
Old 5. toukokuuta 2007 11:05
Rahoittajien ryhmän

Default Virus?

Thats laatu kaverit. Thanx. Johti Avast (kaksi kertaa), ja se löytyi mitään. Onko Avast antaa reaaliaikaisen suojan? Ainoa mitä löysin oli, että käyttöliittymä on hieman hankala käyttää aluksi.

Jos olen asentanut Comodo minun pitäisi poistaa Windowsin palomuurin?

Keith.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Virus Kysymys - Voiko joku kertoa minulle, jos minulla on virus billozz Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 2. Apr 2009 13:58
Virus apua! ah24 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 18 7. marraskuu 2008 18:45
Ystäväni MAC on virus ... Umm ... joo ... A-virus ... cheesepuff Virusten, vakoiluohjelmien & Security 3 29th Oct 2008 12:58
Virus auttaa jam90 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 28 Jul 2008 07:26
Virus lolli_pop Virusten, vakoiluohjelmien & Security 13 17. marraskuu 2007 09:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.