![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een beetje een puzzel. Ik gebruik EZ Antivirus en heb altijd gevonden dat het betrouwbaar is. Maar omdat ik het opnieuw installeren van windows lijken te hebben een probleem. Bij het opstarten van mijn Real Time Protection is uitgeschakeld en kan niet worden hersteld. Als ik opnieuw opstart is prima. Ik heb 3 online live chats met customer support, en hebben ze mij elke mogelijke oplossing, maar het is nog steeds hetzelfde. Ik heb mijn lopende processen en vond een niet-identificeerbare een op het opstarten. Het was leeg! Na het schrappen ik aangenomen dan zou dat goed zijn. Het is nog steeds hetzelfde. Ik gebruik EZ Antivirus, Prevx1, Spybot en Ad-Aware. Ik denk dat er een virus van een beschrijving op de achtergrond dat ik niet kan vinden.Any ideas? Let op dat dit alleen optreedt bij de eerste opstart, maar hoeft te herstarten telkens wordt heel vervelend! Alle hulp dankbaar ontvangen, Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit komt vaak voor, ik ben altijd werken op computers met Norton waar zijn permanent gehandicapt en kan niet worden ingeschakeld. Veel Av's hebben bugs als deze.
Ik gebruik Avast en altijd detecteert en verwijdert alle problemen met gemak, wanneer het aantal gevallen heb ik gevonden andere Av de spullen op te sporen en problemen te verwijderen. Zij heeft ook nooit een handicap zelf op me ooit. Ik raad installeren en uitvoeren van een scan, zijn gratis. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u al een nieuwe heb alle nieuwste updates Carp?
| |||
| |||
| Ya man, alles bijgewerkt naar de nieuwste versie, alleen vertelt me dat 'een fout is opgetreden tijdens het geprobeerd om mijn systeem ". Echt puzzels me tho waarom zij alleen heeft het bij de eerste opstart. Zal doen Dave, cheers. |
|
| |||
| |||
| Gewoon verwijderen en vervangen stuurman, met gratis AV's rond, nu zijn zeer goed ik gewoon geen tijd meer om uit te zoeken whats up wanneer een klant AV doet iets raar. |
|
| |||
| |||
| Zal doen als me abonnement is, maar ik ben betaald tot november! Ik ben gewoon downloaden van de avast 1 dus als I like it Ik kan gewoon verwijderen EZ en zie hoe het gaat. Kunt u een goed pakket? Geen zorgen over het betalen, maar wil niet dat mijn systeem vertragen! Mijn broer gebruikt Mcaffe en ik kan niet geloven hoe zij naaktslakken zijn systeem! Keith. |
|
| |||
| |||
| Betaald of niet het werkt niet, zodat zij mate junk, je hebt niets te verliezen. McAfee en Norton zijn beide shit en langzaam je pc naar beneden. Zoals ik al zei Avast is gratis, en ik gebruik het religieus, zelfs indien de betaalde waren vrij Ik wil nog steeds gebruiken. Betaald is niet altijd beter. Zoals ik zeg tegen iedereen Av's zijn net als auto's, 10 jaar geleden, alleen maar omdat Skoda kon maken auto's betekent niet dat ze een goede. |
|
| |||
| |||
| Als u een firewall krijgen commodo, het is gratis. |
|
| |||
| |||
| Thats kwaliteit jongens. Thanx. Ran de Avast (tweemaal) en vinden niets. Is de Avast geeft real-time bescherming? Enige wat ik vond was dat de interface is een beetje lastig te gebruiken in het begin. Als ik Comodo installeren moet ik de windows firewall? Keith. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virus Vraag - Kan iemand mij vertellen of ik misschien een virus | billozz | Virus, spyware & Security | 1 | De 2 april 2009 13:58 |
| Virus help! | ah24 | Virus, spyware & Security | 18 | 7 nov 2008 18:45 |
| Mijn vrienden MAC is een virus ... ehm ... ja ... een Virus ... | cheesepuff | Virus, spyware & Security | 3 | 29 okt 2008 12:58 |
| Virus help | jam90 | Virus, spyware & Security | 1 | 28 jul 2008 07:26 |
| Virus | lolli_pop | Virus, spyware & Security | 13 | 17 nov 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |