![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har litt av et puslespill. Jeg bruker EZ Antivirus og har alltid syntes at det å være pålitelig. Men siden installere windows jeg synes å ha et problem. Ved å starte opp min Real Time beskyttelse er slått av og kan ikke gjenopprettes. Dersom jeg starter er det fint. Jeg har hatt 3 on line live chatter med kundestøtte og de har gitt meg alt mulig løsning, men det er fortsatt den samme. Jeg sjekket min kjører prosesser og fant en uidentifiserbare en ved oppstart. Det var tomt! Etter å ha slettet det jeg antok alle ville være bra. Det er fortsatt de samme. Jeg bruker EZ Antivirus, Prevx1, Spybot og Ad Aware. Jeg tenker at det er et virus på noen beskrivelse kjører i bakgrunnen som jeg ikke kan finne.Noen ideer? Vær oppmerksom på at dette kun skjer ved førstegangs oppstart, men måtte starte på nytt hver gang den blir ganske irriterende! All hjelp takknemlig mottatt, Keith. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er vanlig, jeg er alltid fungerer på datamaskiner med Norton hvor permanent deaktivert, og kan ikke være aktivert. Masse Av's har bugs som denne.
Jeg bruker avast og den alltid oppdager og fjerner alle problemer med letthet, når det enkelte tilfeller har jeg funnet andre Av er å oppdage ting og har problemer med å fjerne det. Det har også aldri slått seg på meg noensinne. Anbefaler jeg at du installerer den og kjører en scan, sin gratis. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du gått en re-fikk de siste oppdateringene Carp?
| |||
| |||
| Ya mann, alle oppdatert til den nyeste versjonen, det bare sier at "det har oppstått en feil mens du prøvde å sikre systemet. Really puzzles me tho hvorfor det bare gjør det ved førstegangs oppstart. Vil gjøre dave, jubelropet. |
|
| |||
| |||
| Bare avinstallere og erstatte kompis med gratis AV's rundt nå som er veldig bra jeg bare ikke kaste bort tid lenger finne ut hva opp når et kunder AV gjør noe rart. |
|
| |||
| |||
| Vil gjøre når jeg abonnementet er opp men jeg er betalt frem til november! Jeg er bare å laste ned avast 1 så hvis jeg liker det jeg kan bare avinstallere EZ og se hvordan det går. Kan du anbefale en bra pakke? Ikke plaget om å betale, men ikke vil systemet sakker! Broren min bruker Mcaffe og jeg kan ikke tro hvordan det slugs hans system! Keith. |
|
| |||
| |||
| Innbetalt eller ikke den ikke fungerer så useriøs det kompis, har du ingenting å tape. McAfee og Norton er både dritt og treg du PC ned. Som jeg sa avast er gratis og jeg bruker det religiøst, selv om de betalte de var gratis jeg vil fortsatt bruke den. Betalt er ikke alltid bedre. Som jeg sier til alle Av's er som biler, 10 år siden bare fordi Skoda kan gjøre bilene betyr ikke at de er noe bra. |
|
| |||
| |||
| Hvis du trenger en brannmur få Commodo, det er gratis også. |
|
| |||
| |||
| Dvs kvalitet folkens. Thanx. Kjørte avast (to ganger) og det fant ingenting. Har avast gi sanntids beskyttelse? Eneste jeg fant var at grensesnittet er litt vanskelig å bruke i begynnelsen. Hvis jeg installerer comodo bør jeg fjerne Windows-brannmuren? Keith. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Virus Spørsmål - Kan noen fortelle meg om jeg har et virus | billozz | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 2 april 2009 13:58 |
| Virus hjelp! | ah24 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 18 | 7 november 2008 18:45 |
| Mine venner MAC har et virus ... Umm ... yeah ... et virus ... | cheesepuff | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 29 oktober 2008 12:58 |
| Virus hjelp | jam90 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 28 juli 2008 07:26 |
| Virus | lolli_pop | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |